{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Folketingsmedlemmer/lægeerklæring! {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/politik/nu-skal-folketingsmedlemmer-aflevere-laegeerklaeringer

Det er vist en billig omgang, fuld af blålys!

Eftersom Forretningsorden i Folketinget ikke betragter politikkerne som ansatte fordi de er valgte, så er der derfor ingen 'arbejdsgiver'.
Dermed heller ingen konsekvenser.

De kan såmænd bare få en lægeerklæring på stress, og så blive ved at få den forlænget.

Hvordan ser I på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folketingsmedlemmer/lægeerklæring!
  • #1   2. dec 2021 Cris7 her tænker jeg at det skal fremvise en lægeerklæring som alle andre smiley

  • #2   2. dec 2021 Faktisk er vi deres arbejdsgivere, så hvis man skulle lave en lov omkring ting som berøre os skulle vi spørges.

    Men nu hvor de har besluttet at der skal vises en lægeerklæring, er jo bare en formalitet. så er den ged barberet og ændre intet at de kan gå måneder som syg.


  • #3   2. dec 2021 Fuldstændig rigtigt Poly. Tænkte helt det samme omkring at befolkningen er deres arbejdsgivere. Netop fordi vi betaler deres løn.

    De kan jo gå syge lige så længe som hidtil, 2 år er det vist. Eller til næste valg.

    Intet har ændret sig ved denne svinggerning.

    De mister ingen løn, eller går ned på sygedagpenge. Ingen 'jagter' dem for at få dem hurtigt tilbage på arbejdet.







  • #4   3. dec 2021 Ja og rigtig mange af dem piver over alle de timer de bruger, men underligt nok kunne ikke en eneste finde på at lette røven fra taburetten og overlade den til andre smiley smiley

  • #5   4. dec 2021 De bruger alt for mange timer på at genere hinanden, finde fejl hos hinanden, manipulere med udtalelser, istedet for at feje for egen dør.

    Deres troværdighed ligger jo stadig helt ibund med brugtvognsforhandlere.





  • #6   11. dec 2021 Jeg ville ikke bytte mit job. Det er et 24/7 job og hvad der ellers følger med, men der burde være de samme regler for dem, som der er for andre lønmodtagere udenfor Borgen, men det er ikke et 8-16 job, 5 dg om ugen, så der ville nok skulle laves særregler.

  • #7   11. dec 2021 Cody

    Jeg tænker mest på det fravær under afstemninger - det er her at demokratiet har sin force.


Kommentér på:
Folketingsmedlemmer/lægeerklæring!

Annonce