{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Når vi nu snakker om det. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan Coronaopdatering er kommet på TV igen og jeg så følger med her inde og hvor jeg jo kan følge den bekymring vi har får Corona vil jeg da fortælle jer om Corona bekymring fra den virkelige verden - jeg hørte med undren hvordan en bedstemor var kommet for at hente sit barnebarn og hvor bedstemoren blev mødte med et ja vi har Corona her og bedstemoren spurgte så om hvorfor der ikke var sat et skilt op og det kan måske lyder tåbeligt i disse Corona tider og være fast arbejde og hvem har ansvaret og tænker at det jo ikke kan være børnene - men forældrene og pædagogerne.
Og der kan da ikke være mange som ikke forstår hvorfor vi har den smittespredning efter J-dag og Valg dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når vi nu snakker om det.
  • #1   25. nov 2021 Fra mandag (måske) skal man have mundble på når man handler ind, men ikke ude i nattelivet. Det er da en besynderlig prioritering.

    Så den som har et Coronapas skal alligevel have mundble i Netto, Det her cirkus blevet længere væk i idioti som Monty Pyton så dejligt har glædet seere i årevis.


  • #2   25. nov 2021 Polysl jeg kan godt forstå din undren - dog tænker jeg i at visse ting går for langsomt smiley

Kommentér på:
Når vi nu snakker om det.

Annonce