{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Eksperter ja måske. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg tænker på hvor meget man har hørt om Coronavaccinen tænker jeg på hvordan folk er kommet frem til de historier og vi kender jo alle historierne fra det offentlige sektor og det siger jeg så samtidigt med at systemet svinger/vil tvinge den offentlige sektor til at tage den vaccine og hvad er det som gør at der findes ret mange i den offentlige som det ikke er relevant at blive vaccineret.
Ja jeg vil få gjort min borgerpligt og søger for at blive vaccineret først på først i næste uge og håber at jeg kan få taget en billede når jeg bliver vaccineret og skulle der være en bivirkning så som at jeg pludseligt vil kunne føde børn - går det jo hen og bliver til en succeshistorie.
Og det er selvom jeg har hørt nogle røverhistorier så som at der skulle være en flydende chips i den vaccine og til trods for at jeg har set en del overnaturlige fremtidsrum film eller at systemet vil kunne se mig over alt - sådan nogle er jeg kold over for smiley
Og vi kan vel godt blive enig om at vi alle er vores egen krops eksperter eller næsten da og når jeg nu har overlevet så meget andet - så hvorfor så tvivle smiley


Kommentarer på:  Eksperter ja måske.
  • #1   21. nov 2021 Nu skal man være herre over egen krop, det er ikke noget som regeringen skal bestemme.

    Når man så følger de regler som regeringen har udlagt, så er de ikke gode nok. De panikker og laver urationelle tiltag som vi kan læse om Østrig. Man skider på konventioner, og menneskeret og vil slæbe folk ud af deres hjem for at stikke dem.

    Personligt stejler jeg når man pisser på mine rettigheder. Hvis den skøre kælling på borgen begynder på den model fra Østrig, så er der mange som får en blodig tud når de prøver at slæbe mig ind i godsvognen.


  • #2   21. nov 2021 Jeg og andre stejler når man 'pisser' på vores rettigheder for at undgå at blive smittet.

    Det er din stædighed der driver dig Poly. Samt din modstand mod Mette Fredriksen.

    Selv WHO er stærkt bekymret over udviklingen lige nu i Europa. De mener naturligvis at frivillighedsvejen er den bedste, men mener også idag, at det kan være nødvendigt at gøre vaccine obligatorisk for dem som kan tåle det.

    I Østrig fortalte en østrigsk reporter at det specielt er et højrefløjsparti der er skyld i at mange er modstandere af vaccine. De misinformerer, samt giver mærkelige opskrifter på medicin som man kan tage istedet for vaccine.

    Lidt ligesom da Trump sagde at man bare kunne drikke lidt blegemiddel, så dræbte man virussen! Det var der desværre nogle som gjorde og dermed døde.



  • #3   21. nov 2021 Cris

    Jeg har fuld respekt for virussen, da jeg gør mit for ikke at blive smittet, vasker hænder, spritter hænder i butikker, holder afstand. i Nogle tilfælde bære jeg endda mundbind, lader mig teste selvom det ikke er påkrævet. Så jeg mener ikke jeg er ligeglad - jeg har bare fravalgt en vaccine - og det burde være respektfuldt nok mod samfundet. Jeg beskytter ikke en kæft ved at få de stik som er oppe på nr 3 - snart kommer 4- 5 -6 -7 så folk bimler rundt i en medicin rus.

    Men lad dig endelig stikke i en uendelighed - jeg skal bare ikke nyde noget. Jeg får min influenza 1 gang om året har ikke været syg på nogen måde de sidste 5 år.

    Hvad så folk mener om mig, rager mig en høstblomst. Skulle jeg få et positiv resultat så vll jeg isolere mig til den er negativ.


  • #4   21. nov 2021 Jamen så gør du jo også dit til ikke at smitte andre. Og, du har respekt for virussen. Det er godt.

    For mange vaccine fornægtere, de lader sig heller ikke teste, fordi de ikke vil registreres som smittet. Ligesom de vil nægte at gå i isolation.

    Man kan jo sagtens være smittebærer, uden symptomer selv. Det er jo problemet.

    Selv er jeg inden alt det her, kun blevet vaccineret een eneste gang i mit liv. Det var ved tvang. 'Bliv fyret eller vaccineret for influenza'.

    Jeg fik en kæmpe rød bule, på størrelse med en tennisbold hvor jeg blev stukket. To dage senere høj feber, og jeg var så syg i knap 14 dage.

    Derfor havde jeg da også mine tvivl omkring at skulle corona-vaccineres. Jeg spurgte ikke nogen om det. Jeg læste en del om det, og mente at eventuelle bivirkninger fra vaccine ville være bedre end at få corona.
    Jeg fik ingen som helst bivirkninger.
    Derfor tog jeg også chancen og blev vaccineret for influenza, hvor der denne gang heller ikke var nogen bivirkninger.

    Hæ, jeg var faktisk lidt stolt af endelig at kunne tåle en vaccine. smiley



  • #5   21. nov 2021 Cris

    Jeg bliver hvert år vaccineret imod influenza, og min subjektive mening er at den beskytter mig mod Corona - da jeg ikke på noget tidspunkt har været syg i de sidste 5 år. Det er også min antagelse at hvis jeg ikke er blevet syg af Corona efter 1 år så bliver jeg det aldrig. Måske jeg har et godt Immunforsvar - i så fald er jeg heldig.

    Det som bekymre mig er at Corona Vaccine deaktiverer ens immunsystem, for så at kunne arbejde i fred. Det giver så andre sygdomme plads til at udvikle sig i kroppen - det er også noget man er OBS på i verden.

    Det som også er skævt er at folk som indlægges eller behandles for andre ting, og har Corona registres som Corona relateret. Det giver en panisk holdning hos regeringen som meget vel kan handle overilet.


  • #6   21. nov 2021 Al vaccine kan give problemer.

    Det er nu kun ca. 15 % som har været indlagt med anden sygdom.

    Men ta' fx. en som bliver indlagt med blindtarmsbetændelse, som er en relativ enkel operation. Personen bliver smittet PÅ hospitalet, hvilket jo er sket for flere. Istedet for at komme hjem efter operation, bliver personen alvorligt syg af corona, måske endda dør.

    Dét er jo fx. ikke indlæggelsen for blindtarmen som er grunden men smitten der er skyldig.
    Derfor er det jo reelt nok, at man registrerer det som Corona, der en den skyldige.


  • #7   21. nov 2021 Når jeg nu høre hvordan folk bliver smittet med Corona på sygehusene tænker jeg i hvorfor det og at folk dør med Corona og ikke af Corona og der er jo så mange hvis og hvis så jeg forstår godt bekymringen hos tvivlerne og jeg har på andre områder før skrevet at det ikke er alt vi bør høre om - det kunne gøre mange ting lidt letter smiley

  • #8   21. nov 2021 Cris

    Jeg har aldrig læst om vaccine krav mod Influenza. Ikke engang har nogen dansk regering haft det oppe som et krav.


  • #9   22. nov 2021 Der er heller ikke vaccine krav mod Corona, der er anbefalinger også mod influenza, hvor de anbefaler at blive vaccineret mod det. Corona er faktisk en influenza virus til orientering, så se at blive vaccineret, specielt gamle mennesker er udsat.

  • #10   22. nov 2021 jetset

    Du kan beholde dit skrammel for dig selv, jeg nøjes med min Influenza stik 1 gang om året.

    Sygdomsfri de sidste 5 år.


  • #11   22. nov 2021 Ja vi er alle små eksperter smiley

  • #12   22. nov 2021 Nej Leon

    Jeg er ikke ekspert i Corona, jeg har bare taget mit valg, at den møgkælling ikke mener at mit valg er en prut værd - må hun selv om.


  • #13   22. nov 2021 Polysl netop det er dit valg og respekter det smiley

  • #14   23. nov 2021 Hvor er du beskidt i din mund, Polysl, føj.

  • #15   23. nov 2021 tak jetset

    elsker ros


Kommentér på:
Eksperter ja måske.

Annonce