{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Pernille Vermund Tillykke.
  • Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 42 Emner: 90 Svar: 4.646
    #1   17. nov Det eneste positive Vermund har gjort for Danmark er at splitte DF.

• #2   17. nov Alis C som en god Demokrat ser jeg på hvordan NB stormer ind i kommunalpolitik og der for ønsker jeg jo Pernille Vermund tillykke smiley

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#3   17. nov Leon - det er ikke nogen lykke for Danmark. Hun lover kæmpebeløb i skattelettelse, men vil ikke fortælle hvor pengene skal komme fra.
    På højrefløjen, og især den yderste højrefløj skaffer man penge ved at skære ned på de sociale udgifter. Det vil komme til at betyde, at det kommer til at koste penge at gå til læge. Plus en række andre ting.

• #4   17. nov Alis C alle kan love skattelettelser og du skal altså nok læse selve indlægget igen smiley

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#5   17. nov Jeg ved godt hvad du mener, Leon, men hun virker på mig som en rød klud. Jeg ønsker ikke nogen tillykke hvis jeg samtidig sidder og skummer indvendigt af vrede.

Hun mener det med skattelettelser, stod det til hende så kunne syge, ældre og arbejdsløse bare gå for lud og koldt vand. Eneste måde at undgå det er at sørge for at hun ikke kommer til magten, og det gør man ved at påpege sandheden,

• #6   17. nov Alis C vrede er en dårligt ting at gå rundt med og det er jo ret enkelt ved at der skal et flertal i folketinget hvis der skal komme skattelettelser og i disse tider er skattelettelser en dårlig ide smiley

Kommentér på:
Pernille Vermund Tillykke.

x