{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Bekvemmelighed - magelighed. {{forumTopicSubject}}

Ja der findes jo nok mange undskyldninger for hvorfor der ikke rigtigt gøres noget ved de klimaforandringer eksempelvis ku det jo koste det at dem der har tv i alle rum måtte nøjes med et i stuen - men det vil jo så gøre at folk pludseligt skulle rejse sig op hvis de vil se tv og så måtte gå ind i stuen og det vil jo være ligeså slemt når folk pludseligt skulle til at gå ind i seng og samtidigt undvære tv og vi taler jo så et af mange ting hvor mageligheden må stå for tur.
Jeg så på tv forleden dag om hvordan en by over i England vil genåbne en kulmine og da jeg kan forstå at England import kul fra udlandet kan jeg faktisk godt forstå den by.
Jeg tænker også i hvorfor verden ikke sender fisker ud for at fiske plastik - der er jo masser af det og det kunne jo ende med at en plastikfisker kunne sige: der er penge i lortet.
Atter tænker jeg i hvorfor verden ikke kan stå sammen og hvis vi ikke gør det ender vi med at blive plastik-mennesker - jeg kan personligt være ligeglad - men hvis vi alle tænker sådan sker der jo ikke noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekvemmelighed - magelighed.
Kommentér på:
Bekvemmelighed - magelighed.

Annonce