{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Politikkerlede {{forumTopicSubject}}

Hver gang jeg ser en politiker, føler jeg lede/afstandstagen, uanset hvem det er.

Der sker så meget løgn og bedrag, og pengende som vi alle betaler til dem, bliver alt for ofte brugt til ting som DE ved er forkerte.

For at være politikker, burde man jo selv have prøvet en del først, ellers kan man jo ikke sætte sig ind i hvordan befolkningen har/ og ser på ting.
At få en uddannelse, er ikke li' med at kunne forstå ting. Man skal også arbejde ude i virkeligheden, med gode og dårlige tider.

En 17 årig stiller op som rådmand, en 25 årig er borgmester!

Erfaring fra virkeligheden, er åbenbart ikke i højsæde for dem som stemmer på dem.

Hvad merner I ?





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politikkerlede
  • #1   24. okt 2021 Cris

    Det var da ældre politikere som besluttede at bruge 800.000 kr på at flytte en kunstværk 800 meter.

    Det var ældre politikere som tog til thailand for at bese et swimmingpool

    Det var ældre politikere som arrangerede besøg på et 5 stjernet hotel. for at drøfte hvordan man spare på de handikappede.

    Det var ældre politikere som betalte en bro over en å som kun kvæget hos en landmand kan benytte.

    Det var ældre politikere som betalte en vej som endte blindt.

    Jeg vil mene at selv en på 15 år kunne gøre det bedre.


  • #3   24. okt 2021 Nu var det ligesom ikke ældre politikkere jeg skrev om. Men generalt om politikkere.

    Vær imod hvis du vil, det er okay!


  • #4   24. okt 2021 Cris

    Det var dig selv som bragte alder ind i dit indlæg.


  • #5   24. okt 2021 Ja politiker vil jo alle det godt når de starter deres politiske karriere (eller de fleste ønsker det) og politikerlede jo det sker at jeg må tage mig til hoved - dog siger jeg bare at jeg absolut ikke kunne tænke mig at være politiker og når de så tager beslutninger gode som dårlige oplever de et stormvejr smiley

  • #6   26. okt 2021 Cris7

    Det sker for alle unge politikere at deres ildhu, engagement og visioner krakelerer som tiden går fordi hver eneste forslag bliver ukendeligt efter turen gennem kompromis møllen.
    Derefter bliver de grå og kedelige og for en dels vedkommende korrupte og løgnagtige.
    Politikere har i umindelige tider rodet rundt nederst på troværdigheds skalaen.
    Ganske få politikere skiller sig ud og siger hvad de mener uden at skele til partilinje og meningsmålinger og det er som regel også dem der scorer det højeste antal personlige stemmer smiley



  • #7   26. okt 2021 Cody N ja visioner har de alle - men der skal jo et flertal for at få dem igennem smiley

  • #8   7. nov 2021 Jeg er enig med Cris, der skulle også være en slags "uddannelse" til at stille op til Folketinget, jeg mener mindst 10 års erhvervserfaring, ingen har nogen livserfaring eksempelvis, når de går ud af UNI, vi ved alle sammen, så skal vi først ud at lære.

    Det er svært at få respekt, når vi på forhånd ved, at de ikke aner, hvad de snakker om, alt, stort set alt, skal vi selv prøve på egen krop, før vi kan tale med om, hvad det hele handler om.


Kommentér på:
Politikkerlede

Annonce