{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan regnes det ud.
  • #1   13. okt 2021 Hvis el prisen stiger med 30% pr. kilowatt, betyder også at afgifter øges. Men udregningen er umuligt da det kommer an på den udbyder man har, og den måde man regner på. 20% af din reale forbrug - 80 % er et virvar af afgifter.....

  • #2   14. okt 2021 Polysl ja men lad os så sige at der er en stigning på 20% hvor meget stiger den almindelige dagligvare så smiley

  • #3   14. okt 2021 Leon

    Du beder mig om at løse formlen E= mc2

    Det er op til de forskellige supermarkeder hvordan de beregner deres profit. Men en løs tankegang vil jeg sige at visse vare stiger med 5 til 10 kr.


  • #4   14. okt 2021 Leon

    Du beder mig om at løse formlen E= mc2

    Det er op til de forskellige supermarkeder hvordan de beregner deres profit. Men en løs tankegang vil jeg sige at visse vare stiger med 5 til 10 kr.


  • #5   15. okt 2021 Hahaha Babooms Gøg og Gokke og kernegruppe - 2 gange Einstein smiley

    E=mc²
    https://da.wikipedia.org/wiki/E%3Dmc%C2%B2


  • #6   15. okt 2021 Agent A38 du bliver da nød til at fortælle hvad du mener med Gø og Gokke - kernegruppe + det løse smiley

  • #7   15. okt 2021 NU når agent 007 gør grin med mine evner og ved bedre så kom lige med fejlen på dette script.

    private

    public
    Currentfile: string;


    end;

    var
    VinForm: TVinForm;
    LastKey: Word;

    const
    sc_DragMove = $F012;

    implementation

    uses Unit2, Unit3,Unit5, Unit6, Unit8, Unit7, Unit10,
    Unit9, Unit11, Unit12, Unit4,ComObj, ActiveX, ShlObj, Registry, Unit13;


    {$R *.DFM}
    {$R WinXP.RES}
    Procedure PlaceLinkOnDeskTop(FileName : TFileName); //procedure for genvej til skrivebord
    Function GetDesktopFolder : String;
    Const
    Key = '\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders\';
    begin
    Result := '';
    With TRegistry.Create do
    try
    RootKey := HKEY_CURRENT_USER;
    if OpenKey(key, FALSE) then
    Result := ReadString('Desktop');
    finally
    Free
    end;
    end;


  • #9   15. okt 2021 Den kan han ikke løse for han er bare en gammel forstyrret person, som finder det mindste han kan brokke sig over - han lever af det. Som at føde en BOT.

  • #10   15. okt 2021 Polysl dog vi har alle vores meninger og holdninger og Agent A38 kommer vel ind og taler smiley

Kommentér på:
Hvordan regnes det ud.

Annonce