{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

HUM politik og øko. {{forumTopicSubject}}

Ja lad os prøve at lege at vi er klimabeviste at vi vil redde verden med en øko-plan og hvor vi alle sammen vil være CO2 neutrale og spise en plantebøf og drikke sojamælk og alle veganer vil klappe i deres hænder og tænke at deres drøm er gået i opfyldelse.
Når men lad os komme tilbage til den virkelige verden for det der kaldes for øko afgrøder er det jeg kalder for normale vare altså frugter og grønsager som for det meste kan plukkes i egen eller nabo haven og på det indsatte billede kan i se "normale" øko nødder af egen avl i mit lille univers.
Og mit forsvar må være et angreb på økologien for hvordan kan den bestå når der findes plastik de dybeste steder i verdenshavene og kulstøv på Nord og Sydpolen.
Findes der nogen der vil forsvare det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUM politik og øko.
  • #1   14. sep 2021 Jeg gider ikke forsvare mit indtag af kød, og jeg gider ikke banke veganer når de som kvæg slår plænen for så at forberede aftenmaden.

    Hader når man vil påtvinge folk deres ideologi, om levevis, mådehold, eller hvad de kolbøtter ellers kan finde på.

    Jeg har lige opdaget en mis som render rundt i området, så når jeg har lavet kylling så smider jeg benene ud af vinduet. Den er hvid med brune og sorte pletter.

    Hvis menneskeheden udelukkende levede af græsplæne så sad jeg ikke her og skrev.

    Mennesker i neandertaler stadiet, levede ikke længe, det var først da man fik protein at levealderen steg.


  • #2   14. sep 2021 Polysl ja men så er vi jo enig også selv om jeg elsker grønsager smiley

Kommentér på:
HUM politik og øko.

Annonce