{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Kina. {{forumTopicSubject}}

Jeg læste om hvordan Kina grundet de ønsker at nå deres klimamål - grundet varme har strømmangel igen grundet at folk bruger en masse energi på blæser og anden form for ting der kan nedkøle + Kina jo er på vej frem igen efter coronaen - så der er steder hvor de kun må bruge x-antal strøm.
Og ja jeg undre mig over at vi har en verden som kun halvhjertet forsøger at vende klimaforandringerne og tænker på hvordan verdens befolkning rundt omkring på jorden pludseligt kunne se ting som ikke har kunne ses i x-antal årtier.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina.
  • #1   1. jul 2021 Tror ikke at Kina tager klima forandringer alvorligt, grunden til at man spare på strømmen er for ikke at overbelaste elnettet så det hele brænder sammen.

    Selv herhjemme i ældre tid kunne man risikere at propperne sprang hvis man overbelastede elmåleren. Jeg fik får år tilbage udskiftet alle ledninger i elnettet i boligen fordi propperne sprang - de gamle ledninger var jo det rene møg med en slags stof udenpå kobberet.


  • #2   1. jul 2021 Polysl jaaaa så var det også gamle ledninger når du snakker om stofledninger smiley

  • #3   1. jul 2021 Leon

    Da jeg flyttede ind i lejligheden i 1983 så var der stort set ikke et køkken andet en bordplade ned 3 underskabe - hverken komfur eller køleskab. Det var virkelig noget gammel lort men det var billigt dengang 1150 kr i husleje. I dag er den på 3300 kr men med boligsikring på 854, så er der vist ikke mange som har en så lav husleje lige i centrum - men det er stadig noget gammel lort.

    Grunden til den lave husleje var at ejer var K. Nielsen en nidkær socialdemokrat som ikke mente at en ejendom skal være kapitalistisk. Så han lavede dem om til et fond som betyder at ejendommen skal hvile is sig selv. - når jeg skriver dem er fordi han ejede både den hvor jeg bor og en sammenhængende i hjørnet.


  • #4   2. jul 2021 Polysl det er sku dejligt at høre at sådan stadigt findes og ja de findes men der er ikke så mange og jeg tror du nyder at bo der du bor smiley

Kommentér på:
Kina.

Annonce