{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Vanvidsbillist/flugtbilist efterlyses {{forumTopicSubject}}

Ja det måtte jo ske på et tidspunkt at en ussel muslim hellere vil slå ihjel fremfor at miste sin bil:

https://nyheder.tv2.dk/krimi/2021-06-18-intens-jagt-hele-natten-med-helikoptere-efter-flugtbilist-31-aarig-betjent-i

Skrækkelig historie og forhåbentlig overlever betjenten.
Den usle muslim bør dø for sin ugerning og livstid til dem der gemmer ham smiley

Det er i sager som disse at man ønsker vi havde et undergrunds politi der kunne nakke sataner som ham her + ham svinet der påkørte og dræbte en betjent på langebo samt ikke at forglemme ham der påkørte og dræbte en 5 årig på Vesterbrogade !

Kontant afregning til disse respektløse udskud ville med garanti hjælpe omgående - hvad mener i andre ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vanvidsbillist/flugtbilist efterlyses
  • #1   19. jun 2021 EU forbyder at man hænger bæstet op i kraner - og så har vi alle de Alis typer som mener at en rundbordsamtale kan løse hans vanvid kørsel.

    I grunden siger bæstet - at han han har retten til at gøre som han har lyst - så må alle andre bare springe for livet. Herrefolk mentaliteten er udpræget i den måde han formulere sig på.

    Men folk som er indendørs er ikke i farezonen - så i realiteten så er det bedst at alle danskere holder sig inde så bæstet kan hygge sig med at køre råddent.

    Bæstet har gjort det til et heltidsjob at køre rundt og vise at han er en idiot - imens af resten må kigge en ekstra gang når de går over for grønt eller køre over for grønt.

    Jeg er ret sikker på at den idiot bliver snuppet på et tidspunkt - for politiet kender hans lorte rede hvor han kommer fra så det er bare et spørgsmål om tid hvornår han bliver nakket. - at nakke politiet gør at de er ekstra obs.


  • #3   19. jun 2021 Ja Annella, men der må være en grund til at de specifikt efterlyser Mohammed med billede og hele balladen.
    Læg vel mærke til at ikke engang medierne forsøger at skjule etniciteten smiley
    Jeg gætter på at han melder sig selv og påstår hans bil er blevet stjålet smiley


  • #5   19. jun 2021 JA puha - man må endelig ikke skrive noget om Alis venner - så er man racist, eller pisker en stemning op -

    Pisker en stemning op?? den er eddermamne morsom når man tænker på hvor få der faktisk læser her. smiley smiley


  • #7   19. jun 2021 Alis

    Nu render jeg ikke og smider bomber og skyder folk i gågader, eller køre folk ned, eller lægger bomber på en markedsplads.

    Du har i årevis skrevet om ikke at være generaliserende - men du gør dig skyldig i det samme som du har prædiket imod i mere end 20 år.

    Jeg syntes det er helt fint ikke at kunne lide naboen - nogen klikker bedre end andre, Det eneste man bare skal er at tåle naboen, og ikke lade det udvikle sig til en nabostrid.

    Så inden du er så formanende skulle du prøve at lukke din dør op og omfavne verden. Der er sket meget siden hestevognen kørte i gaderne og hvor telefonen var 2 dåser i snor.


  • #9   20. jun 2021 Endnu en muslim efterlyses da politiet formoder han var passager i flugtbilen.

    https://www.lokalavisen.dk/112/ECE13071339/flugtbilist-paa-fri-fod-efter-betjentpaakoersel-nu-efterlyses-passager/

    Ja vi har sku meget at takke det importerede skrald for smiley


  • #10   20. jun 2021 Cody

    Nu forstår jeg så ikke hvorfor man efterlyser passageren, han er ligegyldig i det sammenhæng- Han vil ikke angive nogen som helst af hans araber venner.


  • #11   20. jun 2021 #4 Alis

    //citat
    Grunden kunne være at de har mistanke om at han er påvirket af narko eller spiritus, og så vil de gerne have fat i ham før han laver flere ulykker.
    //citat slut

    Hvad i helvede er det for en gang pølsevrøvl.? Selv om han bliver taget stangstiv og doped - så kan de ikke bevise han var påvirket på gernings tispunktet. Selvom han mister kørekortet så vil han køre alligevel - det rager ham en høstblomst. Han får bare en af sine venner til at registrerer en bil i hans navn - så kan han køre uden at politiet opdager det.

    Politiet nummerplade system registrer om bilens ejer er frakendt eller har været påvirket af et eller andet.

    Nu er man gu dødme også begyndt at give strafnedsættelse hvis behandlings tiden er for lang.


  • #12   20. jun 2021 Mulig forklaring fra passager:

    Vi kom lige fra strikke klubben og var på vej til kirken hvor vi vil uddele suppe til de trængende, da en beruset politimand gik ud foran os - vi kunne ikke nå at standse, og ulykkeligvis ramte vi politimanden, som sagde satans perkere. Vi standsede ikke da vi mente, at det var mere vigtigt at give en kop suppe til de trængende. Senere blev vi sure over de skader den fulde politimand forårsagede - vi vil senere rejse en erstatningssag mod politimanden når han vågner op af sin beruselse.


  • #13   20. jun 2021 Jeg misunder kineserne - de ved præcis hvor klam islam er og handler derefter.
    Bur hele lortet inde indtil de indser at Muhammed og Allah er fyldt med lort smiley


  • #14   20. jun 2021 Cody

    Svært - når dem som bestemmer også er fulde af lort. Aviser, ugeblade, retten, dommere, politikere, sagsbehandlere, gør dem til ofre for deres handlinger - så er det fandme op af bakke.

    Det hele køre på at vi er nogle slemme nogle, racister hele bundet, overfaldsmænd- hov ???jeg må hellere også skrive overfalds kvinder for at være politisk korrekt og ikke generaliserende.

    Danmark er som sådan ikke ansvarlig for at folk efter 25 år i den somaliske afdeling i Vollsmose ikke engang kan bestille en latte på dansk, ej heller Aida som efter 20 år ikke kan finde rundt i København for at finde et konsulat. vi er heller ikke ansvarlig for at unge indvandre kun kan stave deres navn når de på mystisk vis består en 9 klasse.

    Vi er heller ikke ansvarlig for at unge indvandre fræser rundt og køre folk ned,
    Vi er heller ikke ansvarlig for at børn som dårligt kan se over rattet køre rundt på Vollsmose Alle.

    Dem som er ansvarlig er dem selv, at bruge tid på uddannelse så de kan indgå i samfundet. Piger af indvandre kan godt klare en uddannelse og faktisk med større karakter end etniske danskere - så det kan lade sig gør og det er endda i hobetal. Så er drenge af indvandre mindre begavede?


  • #17   20. jun 2021 Alis

    Rejs til Tyskland og udbred dine tanker - ord er taknemmelig, men handling er guld. Jeg er sikker på at de tror du har opfundet den dybe tallerken.

    Forskellen på tyskere og danskere er at tyskere reagere - mens danskere opretter et udvalg som kan diskuterer tingene i årevis for så at finde ud af at der slet ikke er noget at diskutere. Danskere er magelige, tilbagelænet - bare de kan hejse deres flag i kolonihaven så gider de ikke være ekstremister.


  • #19   20. jun 2021 Kan du linke til alle de højre ekstremister du taler om og hvad de har lavet?

    Jeg er så total ligeglad med en dansk fuck'en film - så den gider jeg ikke spilde min tid med.


  • #23   20. jun 2021 #21

    Så du baserer din viden på en ?

    Jeg er sikker på at cody ikke ejer en pistol, det er mere en subjektiv kommentar som ønske. At ønske eller sige er langt fra at være ekstremist.

    Jeg er mere bekymret for hvad man viser børnene når de ser Al Jazeera som parabol folket ynder at se. Her kan man svælge i jødehad til små børn som dermed bliver hjernevasket godt hjulpet af deres forældre.


  • #26   20. jun 2021 #25

    //citat
    Jeg arbejder for et betydeligt bedre socialt sikkerhedsnet end det, vi har nu,
    //citat slut

    Gu gør du ej - du sidder og tuder på Facebook - eller andre lokums sider som ikke har andet formål at sidde og bekræfte hinanden. Det du arbejder for er en prut i et badekar.

    Men ærligt - det lyder da godt at du "arbejder" smiley


  • #29   20. jun 2021 To udsagn fra Alis i samme tråd:

    Jeg tror på at demokrati, hvor alle grupper i samfundet er repræsenteret og har mulighed for at tale deres sag.

    Folk skal ikke beroliges lige til det er for sent, de skal se kendsgerningerne i øjnene. Kun på den måde kan vi stoppe højrenationalisterne.

    Gad vide om hun selv kan få øje på modsætningen i det ævl smiley


  • #30   20. jun 2021 Det lyder lidt underligt at man ønsker et demokrati hvor alle har en stemme, bare ikke for nogle som højrenationalisterne.

    Kigger vi på Sverige så er der en kamp for at fjerne kritiske røster omkring indvandring, helt op på regerings niveau - fordi han skrev en bog hvor han med statistikker vise tallene. Altså tallene som regerings egne økonomer har lavet. Aviser skjuler etnicitet i alle de sager med vold, voldtægter, mord, tyveri, røveri- ja listen er lang.

    Flere har da også påpeget at indvandre kritiske partier opstår netop ved at man fortier sandheden.

    Et eksempel herhjemme fra, DKA avisen opstod netop fordi de etablerede medier fortier sandheden. Man angriber DKA's måde at skrive på, på trods af at de linker til deres historier som er beskrevet på etablerede aviser.

    Forskellen er at der sættet fokus på problemet og man samler alle de hændelser fra indvandre. Det er en torn øjet på alle de venligboere som kæmper for mere indvandring, men bare ikke vil have dem som nabo. Her er hykleriet så tykt at man er ved at blive kvalt.

    De etablerede online aviser kroger sig da også når de skal efterlyse en person, man kan næsten mærke at deres tæer krummer sig på hvordan fanden man kan undgå at skrive etnicitet. Så man skriver "lidt mørk i huden" men så kommer det sjove som er at de også skal vise et billede som på mystisk vis viser en person som er meget lysere i huden end alle de andre billeder som vises andre steder hvor politiet har bedt pressen om hjælp.

    Så når Alis "arbejder" for at lukke kæften på højrenationalisterne så hjælper hun dem til at oprette flere foreninger, online aviser, eller andre sociale medier - for jo mere man fortier jo mere modstand - det er logik for perlehøns.

    Så Alis Keep Up The Good Work. smiley


  • #32   21. jun 2021 Annella

    Den forsvarstale kender vi - det er alle racisters skyld, vi er ikke omfavnende - så i bund og grund er det betjentens egen skyld at stå i vejen for sharia billisten.


  • #33   21. jun 2021 #15 alis

    Nu kan du ikke bruge en indregistreret bil til banekørsel, da der er strenge regler omkring udstyr i biler - brandslukker, speciel benzintank, envejs ventiler fra tank til motor, stål bur - forsikringer har også en regel at forsikrede biler ikke bruges til ræs på lukkede baner, og jeg er sikker på at leasings firmaer heller ikke bryder sig om at deres biler bruges til ræs. og de har nok også en regel imod det.

    Når vanvid bilister køre rundt og leger "brian" så er det for at vise sig for andre i deres boligområde og de gider da ikke bruge en eller andet skod bil på en bane som stilles til rådighed.


  • #35   21. jun 2021 Annella

    Sigtelse: grov legemsbeskadigelse, samt grov vold mod tjenestemand.

    At påkøre en politimand bevist er en alvorlig sag, samt at bringe andres liv i fare, Så jeg vil skyde på at han får 1.8 år - bagefter kommer der et civil søgsmål for de skader politimanden har - men det er den kolbøtte nok ligeglad med - for han forsætter bare hvor han slap med at spille brian i hans lille Libanon område.

    Men jeg håber at de beholder ham i arresten indtil hans sag er kommet til doms.

    Læste om en lign. sag hvor en forsøgte at påkøre en politimand, og kørte væk i bilen på cykelstien hvor han påkøre en cyklist. Han fik 8 mdr.


  • #36   21. jun 2021 Desværre bliver ingen i Danmark idømt straffe der står mål med forbrydelsen og så længe retssystemet er inficeret med venstreradikale redeskidere bliver det ikke bedre.
    Jeg tror desværre Polysl får ret - det muslimske affald slipper nok med under 2 års fængsel på trods af at han er vaneforbryder smiley
    I fængslet kan han så glæde sig over sin heltestatus blandt det øvrige muslimske affald smiley
    For helvede hvor vi mangler klarsynede voksne mennesker i folketing og retssystem der ikke er indoktrineret af det politisk korrekte venstreradikale redeskider segment smiley


  • #40   21. jun 2021 #37 alis

    Jeg tror ikke han behøver at frygte noget i fængslet, der er masser at ligesindede som syntes han er en helt.

    Og hvis han kommer i et åbent fængsel, så er han helt sikker, for ingen vil give afkald på den frihed at være i et åbent fængsel - ved at klaske den sharia billist - og jeg tror heller ikke at nogen som sidder i fængsel har de varmeste følelser for politiet.


  • #42   21. jun 2021 Alis

    tror du selv på det du skriver? - for så vil jeg mene du intet ved om fængsler - jeg gør. Man sætter sgu da ikke en vanvidsbilist ind hos rockere grupper - for så er du sgu godt skudt i pæren at tro det.

    For flere år siden har man adskilt de grupper fra andre fanger.

    Men bare rolig han kommer ikke i lukket fængsel, det er nok mere sandsynligt han kommer i et åbent.


  • #43   21. jun 2021 Der er næsten ingen aktive etnisk danske rockere tilbage i klubberne mere.
    De aktive i rockerklubberne udgøres næsten udelukkende af indvandrere idag.
    Nedenstående artikel er 12 år gammel:
    https://www.tv2lorry.dk/lorryland/ha-indvandrere-stommer-til-os


  • #48   21. jun 2021 Hvis nogen siger højreekstremisterne imod, så vil der blive sat ind med al den styrke, der kan mobiliseres for at knuse vedkommende.

    Alis:
    Igen et postulat der ikke har hold i virkeligheden og jeg forventer selvfølgelig at du kommer frem med nogle eksempler !
    Eller gemmer du dig som sædvanlig nogle dage når du ikke kan bevise dine opdigtede løgnehistorier ???


  • #49   21. jun 2021 Som forventet var der tumult foran og i retsbygningen da muhammedaneren skulle varetægtsfængsles.
    Svinet sad og tudede højlydt imens resten af det muslimske uvæsen sad og råbte at han ikke gjorde det med vilje.
    Hold da kæft for en ynkelig optræden af det rakkerpak smiley


  • #51   21. jun 2021 Alis - der findes kun en rimelig dom på så afskyelig en handling, men desværre kender vores venstreradikale retssystem ikke til talemåden “løn som forskyldt” eller “øje for øje” smiley

    Hvordan kan du forresten skrive “kollega” i denne forbindelse smiley


  • #52   21. jun 2021 Igen et indlæg jeg først ser i dag og ja der kan i bare se og er sikker på at de kære til betjenten gerne se talen om dødsstraf eller jeg kan gisne om det.

  • #56   22. jun 2021 Alis C jeg tænker på hvordan jeg vil reager hvis det var en af mine kære der blev kørt ned eller på anden måde forulempet og den del af talen er censureret så grim er den og her er jeg slet ikke på bølgelængde med dig - da jeg forstår at du på det nærmeste tænker mere på de familier den der køre andet menneske ned OSV og der er jeg helt uforstående.

  • #58   25. jun 2021 Alis, din omvendte logik med altid at sympatisere med de skyldige på bekostning af ofrene grænser til det sygelige smiley

  • #60   25. jun 2021 Alis:
    Han kørte så stærkt fordi han var bange. Dermed mistede han overblikket, og det gik desværre ud over en betjent.

    Hvor vil du hen med den løgnehistorie ???
    Har du overhovedet overvejet at han slet ikke var bange, ikke mistede overblikket og kørte betjenten ned med fuldt overlæg !!!

    Igen forsøger du at gøre den onde idiot til et offer og politiet til de skyldige smiley




  • #61   25. jun 2021 Alis C så måtte de stå til ansvar.

  • #65   25. jun 2021 Alis C at tage ansvar er at tage den straf der nu må komme uanset hvor hård den må være - vi kan jo ikke sende alle på badeferie smiley

  • #67   25. jun 2021 Alis C ja det forstår jeg - men man kan jo ikke give medalje til dem der køre folk ned og så lade det være det smiley

  • #68   26. jun 2021 Alis #62

    Læs lige nedenstående udtalelse fra psykopaten selv og prøv så lige at overbevise mig en gang til om at svinet var bange og mistede overblikket smiley

    En mand, der er identisk med den 20-årige person, som nu er anholdt, fortalte i januar til TV2 Østjylland i forbindelse med et tv-indslag om vanvidsbilisme i Aarhus Vest, at han var kendt som "vanvidsbilisten" i sit nærområde.
    - Jeg kører selv meget hasarderet. Jeg er kendt som vanvidsbilisten her rundt omkring, lød det fra den unge bilist, som tv-stationen havde mødt på en tankstation i Aarhus Vest.
    - Jeg kører over for rødt hele tiden. Det er ikke, fordi en rød lygte skal forhindre mig i at køre over. Hvis der er frit, så kører jeg jo bare.


    https://www.avisen.dk/flugtbilist-bag-paakoersel-af-betjent-er-anholdt_651170.aspx


    Hvis ikke man må slå svinet ihjel skal han som minimum fjernes fra samfundet resten af hans liv - føj for en afstumpet idiot smiley


  • #69   26. jun 2021 Arabere er hævet over loven, sådan er det bare, de har en ret til at slå ihjel, kører som vanvidsbillist, stikke uskyldige mennesker ihjel, brænder biler og container ned, hærge i nattelivet, begå socialbedrag, snyde i moms og skat + begå anden kriminalitet og ingen overraskelse kan være, de er også rigt repræsenteret i de danske statsfængsler, det kan læses i div. statistikker.

    Det skal vi ikke findes os i.



  • #73   26. jun 2021 Alis C når Danmark tager imod gæster fra det store udland skal gæsterne jo opføre sig ordenligt og i mit hjem findes der få regler og hvis ikke de bliver holdt vil sådan gæst blive ført til min låge smiley

  • #75   26. jun 2021 Alis C når en flygtninge kommer til Danmark nu til dags er de som regel i 100-vis og de skal jo kigges efter i sømmende - de skal ses af en læge og andre så man kan se om de fejler et eller andet som skal behandles inden de eventuel kommer ud i det danske samfund og det kan jo ikke have sin rigtighed at en morder skal spilles løs i det danske samfund og tænker i det jo nok er sket og tror på at det at være flygtninge kan gøre et menneske syg - derfor syntes jeg også det vil være fair at de hjælpes i eget land - da de fleste flygtninge nu til dags er klimaflygtninge smiley

  • #76   27. jun 2021 Men arabere er ikke hævet over loven, de er tværtimod som regel ret autoritært opdraget. Jr. Alis

    Det er nemlig rigtigt, undtagen drengene, de bliver opdraget til at være hævet over loven, det kan vi tydelig se, når vi bevæger os ud i samfundet. Pigerne/kvinderne bliver holdt nede, jvfr Kvindekrisecentrene, de er fyldt op med indvandre kvinder, der flygter fra deres voldelige mænd, de er også psykopater, det har du helt ret i.

    Det er meget nemt at få info ved at Google kriminalstatistikker, så får du syn for sagen, så jo, de er overrepræsenteret i de danske statsfængsler. Men jeg kender ikke til, at de skulle være diskrimineret, bliver de diskrimineret ved, at de skal overholde dansk lovgivning ??, ligesom du og jeg + alle andre skal, eller hvem er det, som diskriminerer dem ?? - Jeg har oplevet at blive diskrimineret af dem, det har jeg skrevet om før, men skal nok lade være med at gentage, flere gange endda.

    Der er absolut ingen undskyldning for denne vanvidsbillist tråden handler om. Tænk at udføre sit job for det danske samfund og så skal ende som en grøntsag, det er sq utilgiveligt smiley


  • #78   28. jun 2021 Hvis du synes, det er temmelig uanstændigt at udnytte sådan en situation politisk, hvorfor gør du det så selv ?? - Højrenationalister er gået dig på hjernen, det er noget af det værste vi har, velvidende at du godt ved, at de ikke kan undværes, for uden dem, ville der være et samfund, sammenligneligt med fattige lande uden vækst.

    Du løser ingen opgaver med følelser, men derimod med din logiske sans. Og rigtigt, vi bliver slidt af at gå på arbejde, sådan har det altid været, men men, synes du virkelig, at det er en undskyldning for denne afstumpet vanvidsbillist, alene hans udtalelser, taler for sig selv, om jeg fatter, hvordan du kan komme med sådan en udtalelse, hvor er du henne !!!

    Og så vil jeg meget gerne have et link på, hvordan muslimer bliver diskrimineret.


  • #80   28. jun 2021 # 79

    Dit 1. afsnit er så tåbeligt, at jeg springer det over.

    Men højrenationalisterne behøver ingen kendsgerninger, situationen kan bruges til at piske lynchstemning op, og det prøver i så på.
    Vi ved stadig ikke hvorfor det gik så galt!!!


    Den eneste her, som piske lynchstemning op, er dig selv, du er så provokerende og chokerende, at jeg ryster i min grundvold, der er masser af beviser her, denne vanvidsbillist er da godt kendt, flugt eller ej, så dine lamme undskyldninger, kan ikke bruges i denne her sag, der er et glimrende link i #68, men den læser du tydeligvis ikke, jeg tillader mig lige at sakse den:

    https://www.avisen.dk/flugtbilist-bag-paakoersel-af-betjent-er-anholdt_651170.aspx

    Og dit link til denne her tråd, kan jeg ikke bruge til en skid, jeg vidste godt, at du ikke kunne dokumentere din påstand om, at muslimer bliver diskrimineret i DK.

    Jeg kunne også godt tænke mig en dokumentation på dit sidste afsnit.


  • #81   28. jun 2021 Kan se at jeg ikke er gået glip af noget, Alis rabler stadig videre fra sin udsigt fra kældervinduet.

    Højrenationalisterne får stadig det glatte lag - når man er så forgabt i sin ækelhed over dem så burde hun prøve at bevæge sig i Frankrig, England, Sverige, Belgien og se hvordan hendes ynglinge arbejder på et kalifat. Lidt bomber hist og her - ikke noget der bevæger Alis, de gør bare deres ret som mindretal. Men når det rammer en selv så er man pludselig i en hel anden boldgade når ens ben er væk og må rulle i en kørestol. Så er man tæt på et plejehjem for kommunen gider sgu da ikke bruge penge på Alis så hun må da bare kravle op til 3 sal.


  • #82   1. jul 2021 Og så når man beder om dokumentation, så stopper debatten smiley #78/#80

  • #83   1. jul 2021 Jetset

    Når man bruger en browser fra slutning af 80'erne så må man forvente et: browseren kunne desværre ikke finde de ønskede elementer - du kan prøve igen men vi kan ikke garanterer en løsning. Hilsen udviklere fra garagen hvor det hele startede 1988.


  • #85   1. jul 2021 Muslimer bliver diskrimineret. Du er selv en af dem, der gør en stor indsats for at de bliver diskrimineret. Jr. Alis

    Vær venlig at vise mig hvor ??

    Jeg er ikke på FB, aner ikke hvad, der bliver slettet og hvad der bliver stående, kunne ikke drømme at oprette en profil der.

    Og så er der også mange Jensen, Hansen, Nielsen, som heller ikke får svar på deres job ansøgning, så den bekymring er altså ikke enestående.

    Det overrasker mig at du beder om dokumentation for noget, enhver kan se på Nettet hver eneste dag, og som alle ved.

    Stop lige engang, har du ikke bemærket, at vi her debattere en helt konkret hændelse, hvorfor tillader du at kalde os alle racister, fordi vi ikke lige deler din mening, det er ikke fair, vi har alle lov til at skrive vores ærlige mening, for det gør du rask væk selv og kalder os alle racister, så kan jeg spørge, hvad bilder du dig ind ??

    Jeg vil fremhæve noget i FED skrift og bede dig om, at forholde dig til div. trådes emner. Det er konkrete sager, det handler om og ikke ALLE muslimer, og fordi jeg hader denne vanvidsbillist og ønsker ham hen, hvor fanden bor, skal du ikke kalde mig racist, for så bliver jeg vred.


  • #87   1. jul 2021 Du har stadig ikke læst hans udtalelser, nu postet i 2 indlæg, han kører konsekvens over for rødt og skider på færdselsreglerne, så jo gu' fandme, det er gjort med vilje.

    Jeg mangler ord for dine udtalelser .............


  • #89   1. jul 2021 LÆS SÅ DET LINK, SOM ER BLEVET POSTET HELE 2 GANGE - han er jo en kendt, som elsker udfordringer, bl.a. at køre over for RØDT og nu også at køre tjenestemænd i funktion til en grøntsag, jeg vil ikke håbe, at hans pårørende læser med her, det er ubeskriveligt, hvad du kan finde på af undskyldninger ......., der er ikke noget at vente på, du er sq for viderekommende.



  • #91   2. jul 2021 Du behøver ikke at belære mig om noget i den retning. Du har selv en mening om alting før der er afsagt en dom. Og du er så altid enig i de domme, som bliver afsagt ??

    Du er altid fuld af gode undskyldninger for, hvad muslimer begår af ulovligheder og andre farvede for den sags skyld, så jeg krummer tær. Og Muhamed her, han er så afstumpet, så det der kommer ud af hans mund, passer meget godt til hans ubeskrivelige vanvidskørsel, som så mange gange før, det er virkeligheden og ikke din fantasi om praleri.

    Han har smadret en tjenestemand i funktion, det er utilgiveligt.


Kommentér på:
Vanvidsbillist/flugtbilist efterlyses

Annonce