{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Imam siger snyd {{forumTopicSubject}}

DR skrev i 2016 om at imamer opfordre deres sjove hatte/tørklæder om at snyde som ind i koranen. Oversat: at snyde som ind i helvede.

https://bit.ly/3eyzuv9

Man skriver at man ikke målrettede efter etnicitet, men sandheden er nok at der er flest penge at hente hos den del af klaphatte. Dengang hentede man 27 millioner af fusker penge - og så har man ikke engang medregnet dem man nuppede i lufthavne når syrien flygtning skulle hjem og holde ferie - og alle dem som også skal holde ferie i f.eks. Libanon, Irak osv. som de er flygtet fra.

Ikke en kæft gør noget, man lukker bare det ene bæst efter det andet ind når de kæfter op om asyl - og vupti så skal de lige på ferie hvor de flygter fra.

Regeringen er som de 3 aber, no see, no hear, no talk.

Imens så hygger flygtninge sig over hvor dumme vi er - cigar kasseapparat, Biler fulde af tysker slik, biler fulde af tysker sodavand. Specielt her under coronaen har de hygget sig med sine grønsager boder i ghettoen, tysker slik sælges under bordet, sodavand sælges under bordet, for der er ingen kontrol.

Imens så kæmper små butikker og udskæmkning steder om kunder som ikke gider at bruge 1½ time for at blive testet for at drikke en latte.

Buster Larsen fik ret, Danmark er et lorteland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Imam siger snyd
  • #1   10. maj 2021 Polysl så må der strammer legeler til smiley

  • #3   10. maj 2021 Alis

    Fremmedhad - næ - jeg hader folk som rejser igennem en masse sikre lande for at ende i Danmark.

    Logikken er at at man ikke er flygtning, når man rejser igennem en masse sikre lande for så at søge asyl i Danmark. Det er afskum af værste slags. og burde sparkes ud med den største fodboldstøvle der kan opdrives.

    For logikken siger så er de indvandre.


  • #4   10. maj 2021 Alis

    Du må da gerne skjule en masse flygtninge, men pas på knive og deres stang i skridtet, du skulle nødig blive gravid i din alder.


  • #6   10. maj 2021 ha ha ....du kan få alt til at dreje sig om muslimer.

  • #7   11. maj 2021 Özlem Sara Cekic skrev på EB om trusler og nævne en som hed "rasmus" som den seneste trussel.

    Vi skal så hele tiden i hendes indlæg høre at hun er muslim - og ?

    Hun harcelerer som så mange andre muslimer over det danske system og indbyggere som ikke forstår noget som helst.

    Jeg skrev at der var mange ting i hendes "menighed" der burdes kigges på - vupti så var den slettet.

    Andre prøvede også - vupti så blev det slettet.

    Så man kan konkluderer at ingen må stille spørgsmål, og afviger de bare en smule fra indlægget så vupti så er den slettet.

    Jeg skrev så en kommentar om det var normalen at man får slettet relevante spørgsmål som tangerer indlægget?

    Vupti så var den slettet.

    Men jeg vil vædde på at skrev jeg" hun er en sød dame" så var den ikke blevet slettet.


  • #8   11. maj 2021 Polysl jeg kan altså godt li Ozlem hun har et godt hjerte og ingen skal tage imod trusler smiley

  • #10   11. maj 2021 Troede ikke du læste EB - for den mener du ikke fortæller sandheden - så kig du selv efter på EB - ud til højre et godt stykke ned hvor du møder 3 eller 4 indlæg i sort som ligner pølser - de er halal. og i burka.

    Nå kan se at jeg nu er muted på Opinion - nå - så må jeg have fat i redaktøren. Sidst var også en fejl - samt for flere andre. Ak de IT idioter


  • #11   11. maj 2021 Har tænk længe på hvorfor imamer melder ud - snyd. når man snyder i samfundet så tager man penge fra dem som har brug for dem.

  • #12   11. maj 2021 Polysl jeg har set det på tv så jeg tror på det smiley

  • #13   11. maj 2021 Leon

    Alis ser det bare som en hetz mod muslimer. Hun kommentarer så heller ikke på området - men bare køre racisme kortet.


  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 4
    #14   12. maj 2021 @ Imam Alis " Det er meget barsk at læse på Facebook hvor meget flygtninge er i vanskeligheder " ...

    Du enten er dyb ignorant ellers sidder du for meget indenfor og ikke oplever hvad der sker ude i gaderne .. Og så tjekker du tydeligvis ikke statistikker omkring dine islamiske venner



  • #16   12. maj 2021 Alis #5

    Nu er det DR som skriver at imamer opfordre til snyd, så jeg behøver slet ikke at få det til at handle om muslimer det klare DR fint.

    Men klart at det ikke er målrettet muslimer, det er målrettet en gruppe ikke etnisk som er overrepræsenteret og f.eks er snuppet i lufthavne med større beløb.


  • #18   13. maj 2021 Kan se at min mute på EB er ophævet, med en undskyldning - til tider går det for stærkt var undskyldningen.

    Jeg ser det mere som en advarsel, om at man kun må skrive positive ting i kommentarsporet - når man tænker på at der er blevet slettet mere end 100 kommentarer, hvor en del var relevante for indlægget.

    Efter de lukkede nationen for kommentarer så skal jeg ikke nyde noget at være lidt for ærlig i mit sprogbrug.


Kommentér på:
Imam siger snyd

Annonce