{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Politikers løn bør være stor. {{forumTopicSubject}}

Ja det vil nok ikke være et indlæg jeg bliver populær på - men det har nu heller aldrig betydet det store - men når jeg sådan tænker over tingene så som hvordan politikers løn mig bekendt (ikke den store viden) ikke får løn som fortjent og eksempelvis tror jeg på at et minister job er et lorte job og mange af dem der skal stå under ministerne og tage ansvaret for de skandaler og hvad der ellers kan komme fra toppen ikke er den løn værd som de får - vi kunne nok også tage mange andre politiker jobs hvor lønne ikke står model til alt det de må stå model til.
Og ja der er jo stadigt mange som ønsker de job og hvorfor ved jeg ikke - men de må jo brande for sagen.
Ku sku være sjovt at høre vores politiker OSV om jeg har ret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politikers løn bør være stor.
  • #1   26. apr 2021 Stor løn
    Eftervederlag
    Frikort til Tivoli
    gratis transport
    gratis Brobizz
    Gratis hotel overnatninger
    Gratis tlf, internet,
    Frikort til Zoo
    Tilskud til dobbelt husførelse
    Tidligere pension

    Så jeg tror ikke at vi ser politikere rende rundt i krattet og samle dåser, eller sidde og tigge i gågader,


  • #2   26. apr 2021 Polysl nej måske ikke - men det kommer nok an på hvilken politiker vi snakker om jeg kan se at nogen politiker går på sulteløn og man kunne jo så sige mere i løn og ingen goder - som dem du har sat op smiley

  • #3   26. apr 2021 Politiker og sulteløn???

    Ingen politikere har det erhverv alene, hvis man taler om lokale, de har deres job ved siden af. Vi har nogle politikere i vores familie og anser det ikke som en sulteløn, men som et tilskud til deres lønnede job. Flere bruger også det at være politikere at komme frem med det de brænder for, og er ligeglad med hvor dårlig lønnet det er - hvis det overhoved findes.


  • #4   26. apr 2021 Polysl ja at brænde for det - men derfor skal de jo stadigt have brød på bordet og hvad så med de politiker der er under uddannelse smiley

  • #5   26. apr 2021 De politikere som er under uddannelse, får som alle andre Su, så jeg ser ingen grund til at de skal være specielt begunstiget. Skulle de ikke få det til at løbe rundt, kan de tage SU lån som alle andre.

  • #6   26. apr 2021 Polysl hvorfor skal de ikke have en løn der gør at de forblev inden for politik - du skal ikke fortælle mig at du syntes det er ok at de så skal tage SU lån og der findes faktisk voksende mennesker som er under uddannelse og som så er politiker og det kunne jo være at det var dem vi manglede i den sidste ende.

  • #7   27. apr 2021 leon

    er det ok at alle andre skal tage SU lån?

    Jeg kan ikke se vi skal adle politikere, jeg ville hellere adle sygeplejersker, med børn som kæmper en kamp for økonomien imens de efteruddanner sig for egen regning.

    Politikere kan godt undværes, men det kan læger, sygeplejersker ikke. Kassemedarbejderen hellere ikke, der er mange flere vigtige mennesker i samfundet som burde hjælpes mere end at forgylde politikere som i stor grad lægger overskrifter i dagblade om fusk, snyd, bedrageri.

    Hvad med Peter Brixtofte som tømte kommunen kassen og gav gratis ferie for kommunens ældre?

    Hvad med den kommune som flyttede en figur 800 meter til en pris på 800.000, hvad med den kommune som rejse til Thailand for at se en svømmehal.

    Hvad med den kommune som tog på hotel ophold og holdt møder der og brugte over 700.000 kr - formålet var at spare på ældre området. Mødet kunne sagtens gøres på rådhuset, hvor der også er en kantine som kan levere maden.

    osv....osv....

    Skal de også have mere i løn?


  • #8   27. apr 2021 Polysl hvis du husker indlægget er det jo netop en af de ting jeg tager med om goder og Peter Brixtofte vil havde været en helt hvis han havde fået lov til at gøre de forskellige ting færdig + det var nok ikke de ældres skyld at kommune kassen blev tom og jeg syntes det var en god ide med de ture syd på til de ældre - det kan jo ikke kun være kriminelle der får sådan ture og du tror vi at politiker kan undværes - det tror jeg ikke på da der skal være nogen der styre flokkene smiley

  • #9   27. apr 2021 Leon

    Jeg føler mig ikke som en del af flokken, jeg er et individ som ikke følger politikere ud over taget på 20 etage, fordi de siger det er sikkert. Jeg elsker at afsløre deres dobbelt moralske indstilling til samfundet og specielt kommunen.

    Jeg er ikke den som Mette Fup i hvis sten man hamre, lige som langballe, krarup og Camre. Alle disse kolbøtter høre mere til i et Monty Phyton show eller Mel Smith, eller Dave Allan.

    Syntes du vi skal give statsmedisteren mere i løn,når hun laver tiltag som at bestille 30 min før du skal have din latte?

    Som jeg ser det er hun ikke pengene værd og du vil have hun får mere? Vi har med at gøre en bindegal statsminister som burde indlægges på den lukkede.

    Vaccine fabrik droppet i Israel, nu vi hun have den i Danmark, for at sikre en strøm af vaccine. Pfizer har en fabrik i Belgien men det sikrede ikke dem en strøm af vaccine.

    I øvrigt tager det mere end et år at fremstille, noget som helst imod den her lille snue.


  • #10   27. apr 2021 Polysl ja jeg syntes også at statsministeren skal have mere i løn og uanset om vi er enig i det statsministeren gør tror jeg på at der er og reddes liv - atter tænker jeg i at det jo Gudskelov ikke er os to der skal styre Danmark - for sikken vi vil kunne skændes smiley

  • #11   28. apr 2021 Hvorfor helvede skal politikere have stor løn - måske dem som sidder i regeringen og bestemmer.
    Men alle dem ude i de andre små partier er ikke en skid, de er lige som dig og mig. - ganske almindelige borgere.
    De har meldt sig ind i en forening, stillet op til bestyrelsen, fordi de vil lave noget der interesserer dem.
    Nøjagtig som hr. Jensen stiller op til bestyrelsen nede i svømmekluppen, men han får sgu hverken stor løn eller fed pension for sit arbejde.
    Men bliver de valgt (politikerne) tror de straks at de er mere - hvor herre bevares !!!


  • #12   28. apr 2021 Å.R. dog lige børn leger bedst og jeg tror du har misforstået mit indlæg og lad os tage en lokalpolitiker så som borgmesteren syntes du ikke han skal have en god løn og jeg kunne godt finde flere politiker og jeg snakker altså ikke om en svømmeklubsformand OSV. OSV.

  • #13   28. apr 2021 Leon

    Hold nu op, fordi de er engageret i lokal politik, betyder ikke at det er det eneste arbejde de har, alle har det som et bi erhverv. Selv borgmestre sidder i flere tilfælde i flere bestyrelser og gnaver ben, og han vil du så forgylde yderligere??

    Jeg ved godt der var for nogle år siden noget piveri fra lokal politikere, men gik man dem på klingen rent økonomisk så manglede de ikke noget. Du skal tænke på at lokal politikere er lønnet af borgere i kommunen - og hver gang du giver en lokal politiker en større løn så tager du pengene andre steder.

    Hvad vil du sige til at man giver alle lokal politikere mere i løn og man så skal spare andre steder? f.eks. på handikap området, de varme hænder, hjemmepleje. Sørme ærgerligt at Erna ikke kan komme i bad 3 gange om ugen for nu må vi spare og så må Erna lugte 6 dage om ugen.

    Prøv at søge på "fråds i kommuner" så vælter skeletterne ud af skabet, og dem vil du give mere i løn?

    Det ligner mere et provo indlæg....


  • #14   29. apr 2021 Polysl jeg vil jo alle de dersens goder til livs og at de så skal have mere i løn og er sikker på at Erna ikke kommer mindre i bad grundet politikerløn og nej det er ikke et provo indlæg - for bedre løn burde give dem der ønsker at være politiker et større arngement - hvis du forstår eller sagt på anden måde en ordenligt løn giver bedre resultater bedre arbejdspladser det er jeg slet ikke i tvivl om smiley

  • #15   29. apr 2021 Leon L
    Jeg misforstår ikke en skid - har lige skrevet et langt svar (indlæg) - men det meldte fejl, og forsvandt ud i den blå luft.
    Hyg jer, gider ikke denne lorte side !


  • #16   29. apr 2021 Å.R. ja det har jeg også prøvet også bliver man sur smiley

Kommentér på:
Politikers løn bør være stor.

Annonce