{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Eufori. {{forumTopicSubject}}

Ja nu kunne det jo godt være vores folkevalgte politiker der har det dersens mad at blive euforisk når de taler om deres egen politik eller at de lige fik sat anden politiker i SKAK - men nej det er noget helt andet.
Euforien er efterhånden helt væk hvis man ser fodbold - for man kan ikke lade euforien over et mål komme frem før det dersens nysmodernet VAR har talt og personligt overvejer jeg at gå over i ludospil og deri finde euforien igen - der findes jo ikke VAR inden for ludo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eufori.
  • #1   15. apr 2021 Jeg er allergisk overfor fodbold, men kan dog se en kamp hvis det absolut er vigtigt. Så jeg nøjes med hjerterfri på Spigo.

    Politik er efterhånden blevet så kedelig at det er sjovere at tælle knopperne på mit savsmuldstapet og gange det op med det antal karbonader jeg har spist sidste år.

    Man hykler derud ad, som at man nu kræver at regionale politikere skal fremvise en lægeerklæring hvis de melder sig syge. Men på borgen skal man ikke.

    Ellemann gnaver Mette's fups afgnavede ben og ligner en militærmand hvor han forventer at alle står ret når han taler. Han er i gang med at skabe et "Afghanistan" og Irak i sit parti, og det giver jo mening at folk flygter fra tyraner.

    Hver gang han åbner munden så flytter folk over i andre partier eller bliver en løs hund som bider om sig for at skabe respekt.

    Flere partier er tude fornærmet over at Held og Løkke vil danne parti, fordi de er bange for at miste medlemmer - flere siger det er uretfærdigt at stifte et parti og bruger "ORD" som høre hjemme hos en fisker fra København.


  • #2   15. apr 2021 Polysl jeg kan næsten høre at du er panisk så hold dig til hjerterfri og politik jaaaa måske lidt ensrettet for tiden og jeg syntes også at politiker skal gå det samme igennem som andre borger skal - så kan de lære af det og hvad Ellemann gør og ikke gør tænker jeg nu ikke så meget over og folk gør jo som jeg skrev forleden dag løber hen hvor de får noget for deres stemme og hvis Lars Lykke Rasmussen laver et nyt parti ønsker jeg ham da held og lykke smiley

  • #3   15. apr 2021 Nix er ikke panisk - jeg er bare træt at al det kævleri og ingen handling andet dem som begrænser befolkningen.

  • #4   16. apr 2021 Polysl vi er nok enig jeg siger bare lidt er for lidt og for meget er for meget smiley

Kommentér på:
Eufori.

Annonce