{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Hold da op en griner. {{forumTopicSubject}}

Jeg læste lige at skatteministeren vil gøre det obligatorisk at skulle vise et (spillekort) hvis man spiller i en butik - grunden skulle være at de kunne få fat i ludomanerne og det skulle så også være for at hjælpe dem og deres familier og det må være den dårligste undskyldning jeg har hørt i mands minde - hvis en ludoman ikke kan spille får de sku da bare en til at spille for dem.
Det må være fordi de igen vil holde øje med folk og nu har jeg jo ikke selv nogen hemmeligheder - ej heller i mit soveværelse - men derfor syntes jeg nu stadigt der gås over nogen grænser og det næste er vel at de vil screene min lort bare fordi de har lyst smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op en griner.
  • #1   26. mar 2021 Spille ID er for at forhindre unge under 18 år at spille om penge - samt at forhindre at unge starter tidlig som ludomaner. Men det gør åbenbart ikke noget at de så først bliver ludomaner efter de fylder 18 år.

    Der er så også et andet aspekt i det som hvidvask - som betyder at man nu kan følge store beløb som bruges af en enkel person.

    Men det kan jo undgås ved at have en spille forening hvor kun en spiller for alle andre når der f.eks. skal spilles Oddset.

    Men spille ID har sine fordele som at hvis man mister sin kupon eller glemmer at hente sin gevinst så går pengene ind på din Nem konto.

    Jeg har spille id, så skulle jeg miste min lotto kupon så kan jeg stadig få min gevinst, samt at ved tyveri så kan man spærre for udbetalingen.


  • #2   26. mar 2021 Polysl de unge får da bare en anden til at spille for dem og jeg spiller kun hjemmefra og du vil da aldrig tabe din lottokupon smiley

Kommentér på:
Hold da op en griner.

Annonce