{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Brasilien i corona knæ. {{forumTopicSubject}}

Ja læste kort om hvordan det Brasilianske sundhedssystem er i knæ grundet corona og det undre mig at en verden med 8. milliarder mennesker at vi ikke samlet står sammen og med 212 millioner mennesker i Brasilien burde resten af verden hjælpe - også der burde resten af verden hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brasilien i corona knæ.
  • #1   17. mar 2021 Hvordan vil du hjælpe folk som er ligeglade med at være tæt? samme har vi set i en lille skala i vores ghettoparker - fakta er at man ikke kan fjerne folks kultur som hænger fast som harpiks - nogen mener at det ikke rammer dem, andre mener at deres havenisse beskytter dem.

    Man kan endda læse at imamer har udtalt at Corona er <Allah straf for ikke at være troende nok - sgu det største selvmål rent historisk da netop det sammenrend har den største smitte i verden.


  • #2   17. mar 2021 Polysl lige i denne her corona tid tænker jeg ikke i religion og de kloge uanset hvilken religion ved at de skal holde en smugle afstand + bruge deres sunde fornuft smiley

  • #3   17. mar 2021 Leon

    Så er der ikke mange kloge i Vollsmose - for de er ligeglad med afstand - religion eller ej.

    Man indsatte vogne ind så folk kunne blive testet og flere dage var der kun 5. Så måtte man gå dør om dør hvor flere smækkede den i for næsen af dem - andre ville godt få en vatpind helt ind i næsen og endte i endetarmen så der kom en fis på vatpinden som viste at det var en god covid årgang 2021 - godt lagret.


  • #4   18. mar 2021 Polysl ja men om folk er kloge eller ikke kloge i Vollsmose vil jeg ikke gøre mig klog på - men det er ikke særligt klogt ikke at tage imod sådan test når det kan lade sig gøre lige uden for deres dør smiley

Kommentér på:
Brasilien i corona knæ.

Annonce