{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Foreningen der mangler. {{forumTopicSubject}}

Ja nu kunne de fleste jo nok tænke sig en politisk forening grundet overskriften i Foreningen der mangler - men det kan jeg for dig der læser med det samme sige at det bliver du forskånet for lige nu.
Men den forening for jeg godt kunne tænke mig var en general forening som var en forening over foreningerne (og nej ikke et nyt folketing) men foreningen over foreningen og en sådan forening vil jo have en fantastisk magt da den vil være helle Danmarks foreningstalerør altså talerør for over 5,5 millioner mennesker Danmarks befolkning og hvis på det indsatte billede vil i kunne se noget smukt i det smukke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foreningen der mangler.
  • #1   7. mar 2021 Hvad skal man med en forening som talerør for alle danskere? Vi skal ikke have flere som bare sutter på folk uden at lave en skid.

De foreninger vi har oprettes i forening om et eller andet med underskrifter til folketinget, og nedlægges derefter.

Problemet med de 50.000 underskifter er at de i folketinget bare er en procedure som ryger i papirkurven - for lige at pisse befolkningen lige op af ryggen og fortælle vi ved bedre end jer lemminge.

Hvis det er demokrati så er vi sgu blevet pulet godt op i røven.

• #2   7. mar 2021 Polysl netop der bliver hele Danmarks befolkning til grine - men se nu bare hvis der var en forening over foreningerne og en sådan bestyrelse havde medmenneskelighed så vil meget være vundet og ingen vil blive pulet i røven ikke så vidt jeg ved smiley

Kommentér på:
Foreningen der mangler.

Annonce