{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Første afsnit om Børnehjem. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg set det første afsnit om hvordan børn på børnehjem behandles nu til dags og jeg må sige at jeg godt kan se problemet - eksempelvis den drengen som flyttes fra sted til sted syntes jeg er grotesk - især når man kan høre at et af stederne var en succes og hvorfor skulle han så flyttes - når jeg så høre at sådan unge mennesker sættes sammen med de mere garvede unge som jo så kan give dem en masse fif om hvordan man skal gøre hvis en bil skal stjæles - en dør brækkes op + hjælpe dem med at blive stofmisbruger OSV - så er jeg stået af.
Og i de 9.år jeg var på Høng Børnehjem så/hørte/mærkede jeg kun om to magtanvendelser - den ene på mig selv - men jeg fortalte aldrig om det til nogen og den anden var en ung pige som blev forvist fra Børnehjemmet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første afsnit om Børnehjem.
  • #1   7. mar 2021 He he Leon, ring til statsministeren og forlang en undskyldning, det er meget moderne for tiden smiley
    Med mindre man var et overdrevet dydsmønster som knægt vil jeg tro at alle i vores alder har fået kærligheden at føle fra både lærere og forældre smiley

• #2   7. mar 2021 Cody N for dette der skete her skal jeg ingen undskyldning have - ej heller af statsministeren og som jeg skriver betød det ikke noget for mig og vi to er sku enig - men vi kan jo også se forskellen på nu til dags i tiden lige da pædagogikken kom frem og var på sit højeste i 1965 og frem efter og ja vi kan vel også blive enig om at den dreng som flyttes fra et sted hvor han har succes og til andre steder ikke er ok og ja helt gak gak smiley

• #3   7. mar 2021 Cody N min tid på Høng Børnehjem var en fantastisk tid og det er tiden før der var noget lort smiley

Kommentér på:
Første afsnit om Børnehjem.

Annonce