{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

8.år {{forumTopicSubject}}

Jobcenter - en vær arbejdsløs - syg og andet værste marridt og tænker på hvordan man høre historier om hvordan selv de døde kaldes til jobsamtale og de syge gøres raske på under 10 minutter og her tales jo på det nærmeste om mirakelmager - men jeg syntes at forstå at al dendersens hokus pokus kun har ringe effekt for de fleste der møder ind til en jobcentersamtale bliver i mange tilfælde til et offer et offer som i mange tilfælde ikke får et ord indført og hvordan kan det være at folk må kæmpe en kamp imod jobcenteret som igen måske nok høre på den person som er blevet pålagt at skulle møde op på jobcenteret til samtale - en samtale som jeg igen forstå er ret ensrettet for uanset hvad vil jobcenteret i de fleste tilfælde have ret - ikke fordi de har ret og ve den som har syg papir og andet med sig fra læge og andet der skulle gøre at folk er uarbejdsdygtige - mirakelmagerne mener at de har ret.
Jeg syntes at det er helt galt hvis et menneske skal kæmpe i 8.år - andre mere for at få et flexjob - da jeg tænker hvis et mennesker ønsker et flexjob for at have et liv skal det gøres på en måde der til gode ser den flexjob søgende.
Og jeg er bare en syg ældre herre.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
8.år

Annonce