{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Medicinsk uvidenhed. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder og prøver på at drikke mig en skid på så kan komme op forbi min psykiater da ene af de mediciner jeg normalt har fået få omkring 3.år siden pludseligt kom indunder et regelsæt som gør at læge eller psykiater skal se en - netop den medicin har været årsag til at jeg har kunne have et live uden for min lille verden - den består da endnu.
Men at vi i min verden har folkevalgte politiker som intet aner om hvad de lovgiver ser jeg som meget tåbeligt for du kan jo ikke være med til at lovgive om noget man ikke har forstand på.
Når men jeg tror altså heller ikke at jeg får kommet op til psykiateren da jeg nok ikke er desperat nok til at sidde og morgen hygge drikke på tid og føler mig bare så dum når man skal prøve at tvinge sig selv til at drikke.
Jeg vil godt sige til jer som læser at i kunne sætte det op imod en der har araknofobi som så skal sidde stille ved siden af en edderkop eller tage en der har klaustrofobi og lukke personen inde i et lukket rum/elevator.
Ja på det indsatte billede kan i se noget af min morgenmad og ikke lige min kop kaffe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medicinsk uvidenhed.
Kommentér på:
Medicinsk uvidenhed.

Annonce