{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Medicin kontra corona. {{forumTopicSubject}}

Ja nu brugt mindst en uges tid på at skulle havde udleveret en medicin og jeg høre at man skal møde op så de kan se enes grimme fjæs og netop mangle af denne medicin gør at jeg ikke sådan kommer rund (jeg kan have meget svært ved det i forvejen) det er åbenbart et regelsæt der er kommet inden for x-antal år siden og det fortæller mig jo bare igen igen at politikerne på borgen intet ved om det virkelige ude i den store verden.
Men jeg er ret sikker på at hvis jeg spurgte om en coronavaccine vil jeg kunne få den på et splitsekund - verden er sku blevet mærkelig da jeg så kan forstå at et mennesker uden arme og ben og som så skulle møde op hos sin læge for at få medicin - vil blive lagt op i en cykelkurv for så at blive kørt op til sin læge og igen grundet politikers inkompetence (altså manglende viden om mennesker general) - var der nogen der tænkte i kålhoved.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medicin kontra corona.
  • #1   16. dec 2020 Mon ikke snart, at din overskrift kunne fortjene forsiden på EB - jeg synes, det lyder utroligt, at du ikke kan få din medicin, det kræver nok noget mere indsigt, jeg synes det er en katastrofe, at du ikke kan få din medicin, som er livsvigtig for dig - jeg håber det bedste smiley

  • #2   17. dec 2020 Jetset livsvigtigt den har været med til at redde mit liv op til flere gange og jeg kan jo godt leve i den lille verden jeg lever i - men ja med den verden vi har gang i - har jeg brug for dem og ikke alle dage men de gør mit liv 1000 gange letter + at det jo må bære billigere for samfundet at jeg kan klare mig selv ferm for at skulle flytte ind på en tosseanstalt og jeg tænker sku tit på hvorfor sådan rolig herre som mig så lige pludseligt skal have sådan et problem - når jeg ikke har haft sådan problem i 29.år - men jeg har sendt en mail til folketinget i dag og nu tæller jeg dage for at se hvor lang tid de er om at svare - men de er nok gået i corona skjul så det tager nok et par år - men nu må jeg se hvad doktermanden siger i morgen tidligt.

  • #3   17. dec 2020 leon L
    Har du ikke hentet appen "Medicinkortet" hvor du kan se dine recepter, bestille nye hos din læge mm. ?


    profilbillede
  • #5   17. dec 2020 Å.R. jeg har mit medicinkort på papir og det er måske fordi jeg er gammeldags smiley

  • #6   17. dec 2020 Claus G ja og det er netop fordi jeg har fået en ny læge + der de sidste 3.år har været en regel af netop sådan medicin du taler om smiley

  • #7   17. dec 2020 Nu skal i høre jeg har jo haft brug for Apozepam igennem livet i de sidste 29.år og normalt har de været udskrevet igennem psykiatrien - men der er jeg blevet afslutte og det må være fordi de er ekstrem presset - så nu skulle min nye læge så tage over og han skal jo se mig og da jeg ikke har det så godt kan jeg ikke komme til min læge og det har jeg så brugt 4-5-6-7 dage på (dårligt energi) men da jeg i dag talte med min nye læge sagde han nogle ting som har gjort at han helt sikkert skal være min læge til min dødsdag og det er jo ikke hans skyld at politikerne på borgen laver regelsæt uden at kende til de til de vil lovgive om - han sagde også til mig at jeg jo skulle trappe ud af dem og der sagde jeg trappe ud - jeg bruger dem kun når jeg har brug for dem og ikke dagligt ej heller hver anden dag OSV OSV - så min læge har fået forkert information.

Kommentér på:
Medicin kontra corona.

Annonce