{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Pinligt {{forumTopicSubject}}

Debatten

Fødevarer minister var så pinlig som hele tiden vaskede hænder, og gav sundhedsstyrelsen skylden - han ville ikke gå ind i Diskutionen om hans beslutninger var rigtig - ikke at gribe ind i tide. Han blev helt rød i nakken - som tyder på at han var ude hvor han ikke kunne bunde. Så fandt han en ny vinkel, som at minkavlere kunne bruge værn så de ikke smittede videre.

Det kom så også frem at man ikke kunne bevise at mutationen kom fra Minkene - faktisk ville det være ret dumt at gå ud fra den tese.

Mutationen kunne ligeså godt være sket mennesker imellem.

Kommuner lukker ned - nå??? nej . det gør de ikke for det er kun påbud folk kan stadig forlade kommunen og give andre en snue.

For mig at se så har hele forløbet været en gang hovsa, nå vis ser tiden an, hovsa - nå så må vi hellere nakke alle mink. Visse partier hader mink så de klapper i deres små beskidte hænder.

Virolog kunne ikke afvise at det kunne sprede sig til andre dyrearter, som grise. Skal man så også slå alle besætninger ned i hele Danmark. Hvad med køer?

Hvis det her forsætter så vil Mette F.. havde fjernet hele vores eksport af kød. Få lukket 1 million små cafeer, barer, restauranter osv.

Arla er nok den som ville lukke og slukke - hvis det skete.

Vorherre til hest en gang spredehagl politik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pinligt
  • #1   5. nov 2020 Læste lige at minkavlere får 20 kr pr. aflivet mink. Det er edder mamne en ubehøvlet pris og at tage pis på dem.

    Minkavlere vil få en kompensation 100% ????

    Det er en ekspropriation - da de aldrig vil være i stand til at producerer mink igen, da alle deres avls gener er aflivet.

    Så tak til Mette F..så fik hun aflivet hele minkbrancen i Danmark som ellers er den bedste i hele verden som lægger milliarder i moms og skat.


  • #2   5. nov 2020 Polysl ja alle skal have erstatning som alle andre - men der er jo mange ting der styrtbløder grundet den virus.

  • #3   5. nov 2020 Leon

    Det her er en unik situation - hvor man lukker og slukker for et kæmpe stor erhverv i Danmark - og så spise dem af med 20 kr.


  • #4   6. nov 2020 Polysl ja men Danmark skal stå sammen med minkavlerne - ligesom vi skal stå sammen med resten af det Danmark som er eller bliver ramt og nej 20.kr kan du ikke en gang købe smøger for smiley

  • #5   17. nov 2020 Problemet ved hele denne Corona krise er, at der ikke reelt er nogle mennesker på denne jord, der ved nok om denne virus.

    I marts 2020, så mente man, at hvis hele samfund blev lukket ned for en stund, så var denne virus ryddet, jeg har hele tiden sagt, at det er skrub hamrende hysterisk, for selvfølgelig kan en virus ikke blive udryddet på denne måde og efterfølgende, ja, det behøver jeg ikke berette om, for det ved vi jo.

    Der er ikke blevet ryddet en skid, det har bare kostet så meget, at jeg ikke kan skrive tallet, det har ødelagt så mange menneskers liv, tilværelse og menneskelige tragedier, at det er ubeskriveligt, der er ikke noget, der er blevet bedre af nogen af løsningerne, tværtimod.

    Så, hvad er denne Corona, der er ikke tilnærmelsesvis døde lige så mange, som der normalt gør under en influenza epidemi, Polysl har hvis et link, til den påstand.

    Min helt private bange anelse kunne være, at Flagermus smitter meget mere end Mink. En anden ting, jeg synes ikke det er så svært at se, hvis dyr mistrives, disse Mink jeg har set de seneste aftener i TV, har set sunde, velernærede ud, og glem ikke, at DK har kunnet levere verdens bedste kvalitet af Minkskind, dette kan ikke lade sig gøre, hvis de har været under mistrivsel, og lad så være med at sammenligne med Burhøns, tak, det er noget helt andet, der kunne man nemlig se mistrivsel, har aldrig købt Burhønseæg, og godt, at det er blevet forbudt.

    Men i løbet af nogle dage, så er der en vaccine klar, så lad os blive vaccineret, det plejer at virke, det er virkelig godt arbejde, at de allerede har sådan en klar, tak for det.


  • #6   17. nov 2020 Jetset den med minkpelsen har jeg ikke tænkt i og der er jo en god point smiley

  • #7   17. nov 2020 Jetset

    Med hensyn til influenza døde - kan folk selv google - det er helt tilgængelig. Her var intet hysteri, nedlukning, ingen begrænsning, ingen katastrofe sølvpapirhat prognoser fra SSI, de var skide ligeglade det er jo bare en lille snue.

    Men nogen skal jo have skylden og så kaster man sig over minken som mange partier har ønsket udryddet, nu har de så fået deres ret, og Danmark har så mistet milliarder i indkomst. Men pyt de kolbøtter har jo et pengetræ i baghaven - og står sammen med den røde Mao om at bare alle i hele Danmark er ansat i det offentlige så går det nok.


Kommentér på:
Pinligt

Annonce