{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Lad mig prøve. {{forumTopicSubject}}

Ja i det meste af verden findes der Demokrati der gør at vi kan leve et liv i frihed - altså ytre os og bare leve med den religion vi nu en gang selv ønsker og vi kan gøre det fordi vi igennem et flertal har valgt den Statsminister - Præsident - Kejser - Kansler - Konge og de fleste vil jo gøre alt for at deres lands borger kan leve et godt liv - dog er det ikke altid at deres handlinger tages imod med klapsalver - men lad mig tage Danmarks som eksempel hvis ikke Statsministeren sammen med Folketinget og andre gode embedsmænd/kvinder kunne Danmarks gader og stræder været fyldt med militærlastbilser der kørte lig ud af byerne (i ved ligesom i Spanien) - så da Danmark blev lukket ned var det jo ikke for Statsministerens skyld - nej det var for os alle sammen og ja det har kostet mange arbejdspladser - det har kostet frihed og for nogen har det kostet livet - så ja lad os holde afstand og lad os klappe af vores Folketing.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad mig prøve.
  • #2   30. sep 2020 Hello Kitty ja netop hvis den smitte havde været gigantisk om Mandagen vil Statsministeren stå for skud og vi har alle et ansvar og som jeg har sagt hele tiden er jeg ikke bange for corona - men jeg har respekt for dem der er bange + ønsker at holde afstand og det er jo for sent hvis først man er en der går og smitter andre

Kommentér på:
Lad mig prøve.

Annonce