{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Muslimsk begravelse {{forumTopicSubject}}

Endnu et eksempel på at muslimer skider på de restriktioner der gælder i forb. med Corona smitte og ligeledes et godt bevis på hvorfor hovedparten af alle smittede er netop muslimer.

Flere hundrede var stimlet sammen til begravelsen og på trods af at politiet to gange standsede ceremonien og bad den imam som stod for begravelsen om at få folk til at sprede sig blev de ved med at vende tilbage og stimle sammen.
https://a.msn.com/r/2/BB18c1go?m=da-dk&referrerID=InAppShare

Politiet overvejer nu om der skal udskrives bøder.
Overvejer hvad er der at overveje, selvfølgelig skal der udskrives bøder eller gælder restriktionerne kun for danskere og ikke de muslimske superspredere ???

Hvad mener i andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muslimsk begravelse
  • #1   21. aug 2020 Politiet behøver ikke overveje, bøderne skal falde her og nu, som hos etniske danskere, der klumper sig sammen f.eks. på Islands Brygge.

    Ellers er det diskrimination af os etniske danskere, for det er vel ikke sådan, at politiet ikke tør gi' muslimerne bøder???


  • #3   21. aug 2020 Sorg eller ej, Jeg har aldrig hørt at sorg skal være en grund til at bryde loven - og det vil ikke få medhold i retten.

    Der var en konsekvens tilbageløb mod begravelsen når politiet prøvede at sprede mængden på trods af snak med Imam.

    Muslimer prøver hele tiden at flytte grænser og lov.

    Men det er jo nemmere at give en mor til et barn en bøde for at opholde sig på Island Brygge - som nød en is.

    Det er den slags som pisser befolkningen af - de må men lillemor må ikke.


  • #4   21. aug 2020 # 2

    Du heldigvis ikke nogen typisk dansker, og sørger åbenbart ikke over din egen familie, men der kan du roligt regne med, at de fleste etniske danskere gør, og de respekterer myndighedernes på- og forbud, og har måttet rette sig efter, hvor mange man f.eks. har måttet være i en kirke til en begravelse.

    Og igen...vi skal ikke indrette vores samfund overfor tilløbere, der hverken har fattet alvoren med Corona smitten, eller gider at respektere det tilladte antal i forsamlinger, sorg eller ej.

    De samme har også gjort hospitalsbesøg til en større udflugt af ikke- vestlige/muslimer i mange år, så det både har generet hospitalspersonalet og andre syge og besøgende.

    Du er sgu BaBooms Özlem Cekic, Alis!!!


  • #5   21. aug 2020 Madonna

    Det bringer mig tilbage til kortfilmen "grisen" som netop beskriver muslimers opførsel på et hospital.

    Medlemmer af den muslimske familie river et billede ned af væggen som viser en tegning af en gris - som muslimen sagde: den tegning er krænkende - det sjove er at den syge muslim er total blind, så den kan næppe krænke ham.


  • #6   21. aug 2020 Reglerne gælder for alle smiley


  • #8   21. aug 2020 #7

    "I stedet for at bruge situationen til endnu et angreb på muslimer, så synes jeg hellere man skal diskutere hvordan man sørger for at reglerne bliver overholdt ved muslimske begravelser.Men det kommer måske i anden række?"

    De skal ikke ha' særbehandling, men rette sig efter de danske regler, så der er ikke noget at diskutere. Punktum.


  • #12   21. aug 2020 #10

    "Men det er som regel ikke en god ide at gennemføre den slags ved at sætte folk en rygende pistol for panden."

    Hvis de pågældende grupper er for dumme og ikke enten kan eller VIL forstå det, så må de flyttes og ha' en klækkelig bøde!!!

    Mon ikke du holder dig så meget til de grupper, er, at du også har et problem med at kunne og ville forstå regler?!

    Og så gider jeg ikke, at underholde dig mere i dag, du keder dig jo bare!


  • #14   21. aug 2020 #13

    "Så kunne politiet jo have stoppet de sidste 46 i at træde ind på kirkegården, og evtl. bøder kan vel heller ikke gælde mere end dem, der ankom efter de første tilladte 200."

    Netop, hvad dælen nøler de efter...?


  • #16   21. aug 2020 Ja vil fandme også snart have mine egne særregler smiley

  • #18   21. aug 2020 Ja, reglerne gælder for alle - og i dette tilfælde er der en grund til reglerne om hvor mange man må være forsamlet.
    I stedet for at bruge situationen til endnu et angreb på muslimer, så synes jeg hellere man skal diskutere hvordan man sørger for at reglerne bliver overholdt ved muslimske begravelser.Men det kommer måske i anden række?
    Der må være nogle mennesker, der ved hvordan man kommunikerer med muslimer, og det ved deltagerne i denne tråd tydeligtvis ikke. Jr. Alis


    Alis, her er ikke tale om angreb på muslimer. Det er pt reglen i Danmark. Synes du, der skal være en "barnepige" tilstede ved muslimske handlinger ??. Jeg ved, at der er blevet sendt et specielt cirkulære ud fra Kirkeministeriet om, hvordan alle kirkelige handlinger skal foregå pt., og kirkelige handlinger er moskéer includeret. Her er absolut ingen undskyldninger for ikke at overholde gældende regler.

    Mundbind erstatter ikke gældende regler, det giver ikke adgang til flere antal forsamlinger og afstanden er stadig den samme. Mundbind minder os bare om, at vi stadig skal overholde de gældende regler.

    Jeg tager afstand fra somalier + andre muslimer, som ikke kan finde ud af at overholde danske regler, det er deres skyld, hvis DK må lukke ned igen, det tillader jeg mig at sige i ytringsfrihedens navn, vi har smitte kilden denne her gang.


  • #20   21. aug 2020 Alis

    //citat
    diskutere hvordan man sørger for at reglerne bliver overholdt ved muslimske begravelser.
    //citat slut

    Hvad er der at diskuterer? grænsen er 200 - vil du dermed oprette et debatforum på kirkegården og inviterer pressen så man i bedste stil kan diskuterer? Imamen går i flyverskjul, men det er ham som øvrighedsperson for muslimer som skal varetage loven.

    Hjernedødt...

    Så efter alis model så skal man diskutere en bøde fordi man er kørt for stærkt på trods af at der er bevis som vil holde helt ind i helvede.

    WOW WOW ....pæren er sprunget og Alis vader rundt i mørket. Igen skal vi se den ansvarfraskrivelse - ikke mit problem - det er de andres. og Når de andres håndhæver loven så er det et angreb mod muslimer. Så er man godt nok langt forbi al pædagogisk rækkevidde.


  • #21   21. aug 2020 Alis #19

    “ Jeg ved ikke hvordan det fungerer hos muslimer, og derfor bør der være nogle aftaler på forhånd om hvordan en begravelse skal forløbe.”

    Igen en vanvittig påstand med tanke på at muslimer afskyr kontakt med danske myndigheder.
    Hvordan havde du lige forestillet dig at sådanne aftaler skulle arrangeres når politiet ikke aner hvem, hvad, hvor og hvornår muslimerne afholder begravelse ?

    Hvis muslimer ikke engang kan finde ud af at regulere sig selv må de fandme tage konsekvenserne præcis som danske klaphatte også må !

    Fandme træls når nogen mener der skal tages muslimske særhensyn smiley


  • #23   22. aug 2020 Du skal tænke for dig selv og ikke for mig !

    Du skriver:
    “ og derfor bør der være nogle aftaler på forhånd om hvordan en begravelse skal forløbe. ”

    Jeg foreslår bødestraf omgående, men du foreslår aftaler og jeg spørger dig hvordan det skal fungere så tænk for dig selv og svar hvis du kan !


  • #25   22. aug 2020 Alis

    Loven kan ikke difranceres, for så skal grundloven skrives om at alle er lige for loven.

    hvis man begynder at udvandre retspraksis så falder det hele som et korthus, og ikke mere baseret på jura, men følelser og særhensyn.


  • #27   22. aug 2020 Alis

    Jo du har allerede meldt ud om særhensyn - som betyder at de skal have lov til at være mere end 200 ellers giver særhensyn ingen mening.

    Kirken skal melde ud til politiet at de skal fortage en muslimsk begravelse så de kan tage deres forholdsregler om hvor mange der må lukkes ind. Det kan gøres med afskærmning fra politiets side - nu hvor de selv er for dumme til selv at styre det.


  • #29   22. aug 2020 Ved godt du ikke elsker sandheden når du bliver taget med trusser nede.

  • #30   22. aug 2020 Loven er at man kun må være 200 samlet, og det er der nogle grunde til, og den skal overholdes.
    Men hvordan man gør det er en anden sag, og det bør aftales med de involverede parter. Jr Alis


    Jeg henviser til #18, der er givet info om, hvordan det skal foregå med max antal deltagende og afstand, så der er ingen undskyldninger for at overtræde det, det er dybt respektløst ikke at følge reglerne.

    Hvorfor har vi så mange problemer med muslimerne. Vi har jeg ved ikke hvor mange nationaliteter efterhånden i DK - men det er KUN musliner vi har konstant problemer med, hvilket også er alt rigeligt.



  • #32   22. aug 2020 Alis

    Loven er ikke til for at genere muslimer - det er for at sikre at mindske smttetrykket. Hvis muslimer ikke gider følge loven, så må der andre boller på halal suppen. Så hold op med det bræk om at muslimske begravelser er anderledes - Anderledes, har intet med at overholde loven.


  • #33   22. aug 2020 Alis, det er stadig ikke en undskyldning. Der er givet cirkulære om de regler der er pt ift Corona - og jeg er sikker på, at de ansvarlige for Moskéer også har en dør, de kan lukke, når antal er på plads.

    Bild mig ikke ind, at de ikke ved det, men de er bare blot ligeglad, dansk lov er ikke for dem, de har deres egne regler også når det gælder begravelser.

    Og så behøver vi slet ikke at trække muslimer frem, det gør de selv, hver dag er der problemer - og hvad gør det ved os - det er så trættende og afstanden bliver større og større - muslimer kan ikke integreres, må vi bare konstatere, modpoler kan ikke forenes.


  • #35   22. aug 2020 //citat

    »Det er jo os, der har bevisbyrden, og derfor er vi nødt til at lave en meget grundig juridisk vurdering af det materiale, vi har, før vi ved, om der er et grundlag for at rejse sigtelser eller ej,« siger han videre.
    //citat slut

    Ja...lad os bare gøre det svært - men lur mig der kommer ikke en eneste sigelse.


  • #36   22. aug 2020 Alis -du skriver:

    “ Kæmpe politiarbejde - hvorfor h....... springer de det ikke bare over og så bruger kræfterne på at finde ud af, hvordan man forhindrer en lignende situation?? Altså konsevativ lovgivning ...... ”

    Hvordan i h... h... h...... havde du lige forestillet dig at det skulle foregå ???
    Vi taler om dybt dysfunktionelle kriminelle amøber der hellere vil dø end tale med politiet så hvordan havde du forestillet dig at politiet skulle forhindre en lign. situation ???

    Det er åbenlyst du ikke har begreb om hvilket menneskeligt affald vi har med at gøre her smiley


  • #38   22. aug 2020 “Ganske almindelige mennesker” smiley smiley

    Sig mig lige engang Alis, hvor i alverden har du det fra at bandemiljøet består af ganske almindelige mennesker ???

    Bor du på månen ?


  • #40   23. aug 2020 Sig mig engang Alis - taler vi overhovedet om det samme her ?

    Jeg kommenterer ikke begravelsen men den der blev begravet !

    Nærmere bestemt dette:

    “ citat "Skønsmæssigt mellem 400 og 500 deltog i begravelsen af den 22-årige Youssef El Souki, som led en voldsom død 6. august, da han siddende i en bil i Vårkjærparken i Aarhus-forstaden Viby blev dræbt af skud." citat slut

    Kæmpe politiarbejde - hvorfor h....... springer de det ikke bare over og så bruger kræfterne på at finde ud af, hvordan man forhindrer en lignende situation?? Altså konsevativ lovgivning ...... ”

    Jeg taler om indvandrerbanderne og ikke begravelsesgæsterne !


  • #43   23. aug 2020 Alis

    Hvis du har været i Mellemøsten så er man som mand ikke noget problem når man færdes rundt. Jeg har aldrig oplevet overfald som skete efter en fodboldkamp med Danmark - Portugal (Lisboa) hvor vi bankede dem helt ned under græsset. Her var der en som gik mig i hælende hvor jeg så vendte mig om og greb hans arm og vred et par fingre, Et tydelig tegn på at de vil have en konfrontation.

    Problemet er at alle de bæster som flygter er flere eller nok de fleste, affald som myndigheder er efter - så dapper vi til Danmark for lige at få en pause og så starter man netværket op. Aldrig har vi haft så mange muslimske bander siden man åbnede den store røde ladeport.

    Aldrig før har vi oplevet så meget meningsløs vold hvor 10 - 15 unge bæster af tvivlsom opvækst med fætter og kusine siden man åbnede op.

    Vi ser grupperinger enten som bander eller bæster som vil forsvare deres lille Libanon. Politiet har prøvet at lave nærpoliti i ghetto områder men ingen betjent tør gå hjem fra arbejde uden de har eskorte ud af området. De nærstationer skal sikres næsten som en bunker for at være sikker på ikke at blive overfaldet.

    Politiet render ikke rundt og banker alle med knipler, de er der som en service hvis der sker kriminalitet i området og som en torn i øjet for bander.

    Og så snakker de om at oprette 20 nye nærpoliti stationer - held og lykke med at finde medarbejdere - flere er ikke engang betjent, men kontor personale som er truet i de områder.

    Så jeg vil citere en afdød ung kvindelig sanger (Natasja Saad) - giv os Danmark tilbage.


  • #45   23. aug 2020 Alis

    Nu er din fortolkning lige så god som tusinde andres meninger om fortolkningen.


  • #46   26. aug 2020 Alis, jeg kan ikke forstå, hvorfor du går ind for parallelsamfund, det kommer der aldrig noget godt ud af, tværtimod.

  • #48   26. aug 2020 Alis C ja vi er og må alle godt være forskellige - men selv med de forskelligheder skal der være respekt for at folk ønsker at leve i fred og ro og altså ikke være bange for bandevold og andet.

  • #49   26. aug 2020 Mangfoldighed skriver du ???

    Kommunisme er sku ikke mangfoldighed, men ensretning så det basker !
    Derudover hader du liberale, nationalkonservative og nationalister så hvad er det for en mangfoldighed du taler om smiley


  • #51   26. aug 2020 Alis

    Mangfoldighed?

    Er det at man indretter sig efter mangfoldigheden? Eller er det mangfoldigheden der skal indrette sig efter Danmark?

    Jeg er ikke i tvivl om hvad der pisser folk mest af.


  • #52   26. aug 2020 #50

    Du er jo helt væk....


  • #53   29. aug 2020 Alis

    Og hvordan vil du få bander til at respekterer fundamentale rettigheder? Jeg tror slet ikke du har forstået hvordan banders sammenhæng er.

    De er ligeglad med rettigheder - for dem er det kun at have magten og handlen. Specielt bander fra Østeuropa og Mellemøsten er opvokset med vold som det eneste værktøj. Det er derfor vi ser at volden bliver mere og mere rå. Frankrig er slemt inficeret af bander fra Østeruropa, samt Tyskland, England.

    Hvordan bekæmper man kriminelle som er ligeglade med konsekvenser? De griner dommeren lige op i fjæset når de får deres dom - for dem er det en "manddoms" Prøve.

    Når folk er så ligeglade - så har samfundet kun en måde at reagerer på som at putte dem væk så langt loven rækker, så laver de ikke lort imens.

    Afkriminaliserer dem i Fængslet?

    Lukkede Fængsles formål er kun at prøve at give uddannelse op til 7 klasse - så hvad fanden skal de bruge det til.?

    Når de kommer ud på prøvetid, så har de et tilsyn som spørger om hvordan det går? tjit tjat og det er det. De gider ikke bruge tid på at skaffe arbejde - for de ved godt at det rager de bandemedlemmer som er på prøve.

    Hele deres netværk er i det kriminelle miljø og de har ingen intentioner om at droppe et netværk og risikerer at blive nakket.


  • #54   29. aug 2020 #47, Alis - så du går ind for et lovløst samfund, vi kan bare gøre, hvad der passer os. Ingen skal fornærme muslimer, de skal bare have lov til at gøre, som de vil, de er Fredet i klasse A - for jeg kan da ikke tro, at DK skal være lovløs, vi kan tage Afrika igen, se hvor mange lovløse lande der er der, og der gå det godt eller ??

    Muslimer har selv valgt DK og så har de bare at rette sig efter, hvad der står i grundloven og hvad der bliver vedtaget i Folketinget, det er slet ikke til diskussion, men det vil de ikke, de har deres egne love og regler, det er grunden til, at vi har alle disse sammenstød, der er jo intet til hinter for, at alle de andre nationaliteter vi har i DK, har vi ingen problemer med - og ved du hvorfor ?? - fordi de kan finde ud af at retter sig efter lovgivningen, lige som Hr. Olsen og Fru Jensen.


  • #56   2. sep 2020 Alis, jeg kan ikke bruge dit ynk til noget, der gælder samme regler for muslimer ift til den corona vi har. Der er ikke særregler for muslimer, at de gerne må være dobbelt så mange forsamlet ved div. arrangementer.

    De unger får også besked, stop nu din store kærlighed til muslimer, som du har pakket ind i tonsvis af vat, politiet er i fuld gang med at stoppe Piratfester og hvad det ellers kaldes.


  • #58   2. sep 2020 # 57

    'Arbejder'..??? Hvad pokker er det for noget?!

    Det er sgu da en by i Rusland for dig, Alis... smiley smiley smiley


  • #59   2. sep 2020 Det er en pligt, at man går ind og tjekker reglerne i disse tider, for de bliver hele tiden ændret, så nej, Alis, der er ingen undskyldninger.

  • #62   3. sep 2020 Alis #60

    Du må da godt have en stor kniv med på fisketur, den skal bare være forsvarligt opbevaret under transport.

    Knivloven var en konsekvens af at der var flere og flere episoder hvor knive blev brugt, så at der komme begrænsninger, kan man takke de bæster for.

    Jeg er selv blevet stoppet på vej til en fisketur med kutter TUT eller var det Katrine K? kan ikke huske det - kniven var opbevaret i en fiskekasse med lås. Så det så de ikke noget forkert i. Dog må kniv længden ikke overstige 12 cm.

    Så jeg ser ikke noget forkert i, at har man den med i nattelivet og bliver taget med den, så koster det 7 dage i spjældet og en stor bøde.


  • #68   3. sep 2020
    Dit ærinde er vist udelukkende at genere muslimer. Jr. alis.

    Havde det været en dansk begravelse, hvor reglerne blev overtrådt, så er min holdning til det det samme.

    Jeg mener ikke at denne regel blev lavet om samme dag, kan ikke huske, hvornår den indtraf.


  • #71   3. sep 2020 Alis

    burde få sig en kat.....en som kærligt dupper en på næsen om morgenen, for at vække en for at fortælle at jeg er altså sulten - så se at komme ud af høet og fodre mig. Gå tur med mig. Nogle har brug for en slags ansvar for at komme ud af sit tummerum.



  • #73   3. sep 2020 Alis

    Jeg sorterer ikke mennesker i om de kan bidrage til mig personligt - jeg sorterer i at de matcher i at dem kan jeg lide og andre kan jeg ikke lide - alle gør det. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<det har noget med kemi at gøre



  • #74   3. sep 2020 Knivloven var en konsekvens af at der var flere og flere episoder hvor knive blev brugt, så at der komme begrænsninger, kan man takke de bæster for. Jr. Polysl

    Det er nemlig rigtig og uanset lov, så går de stadigvæk med knive, det er deres image, desværre, grupper af 10-12 stk det er også kotume, kan de ikke li dit udseende, så får du kniven smiley smiley smiley


  • #75   3. sep 2020 Alis C #50 det er sku ikke rigtigt og denne historie eller alle de svar fra i går og til i dag ser jeg først nu.:-(

Kommentér på:
Muslimsk begravelse

Annonce