{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Hvad er det nu vi har så travlt med. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste af os har jo en eller anden form for uddannelse - bare ikke mig jeg nøjes med 9-klasses eksamme.
Men de fleste havde jo en drøm om at blive til et eller andet en vil være tømmer anden vil være lære og en helt tredje vil være brandmand - læge - politimand OSV.
Men mange af os havde så travlt med sit ego og hvad eller hvordan venner og verden nu skulle syntes om os og nogen drak bajer - vin spiritus og tog stoffer sloges og kørte på mc eller bil og det samtidigt med at i var i gang med uddannelserne.
Mange af os har haft et godt liv og fundet lykken - altså de fleste af os - men har i så tænkt på hvordan nogle af os så oplevet en liveændring på et splitsekund - altså at der var noget man ikke kunne gøre næste dag - det kunne være grundet en blodprop der gjorde livet ret meget mere besværligt eller at man pludseligt fik en kræftsygdom og jeg kunne jo forsætte i sygdommens tegn.
Men det jeg bare vil sige med min overskrift er at vi har så travlt at komme afsted at vi får stress og angst grundet travlhed - så det var måske en ide at tage det roligt - for en ting er sikkert vi skal nok komme af sted en dag Gudskelov kender vi ikke datoen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det nu vi har så travlt med.
Kommentér på:
Hvad er det nu vi har så travlt med.

Annonce