{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

200.års historie. {{forumTopicSubject}}

Jeg må sige at jeg syntes at Rigsfællesskabet skal bestå og det selv om jeg tænker på hvordan Eskimoisen er på tale som noget grimt - men hvem er det nu der gør den Eskimo is til noget grimt jeg har jo altid syntes at den smager godt og isen har jo den søde runde smag grundet syltetøjet i 2 striber inden i og samtidigt den dejlige chokolader som smelter når der bides i isen og det er der da intet krænkende i smiley
Der findes jo også noget som heder grønlandsisen og den skulle være et fantastisk skue eksempelvis når den kælver.
Så lad det smukke bestå sammen med historien lokalt som globalt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  200.års historie.
  • #1   16. jul 2020 Glem de 200 år, om få år så hedder det kun 20 års historie. Alt er omskrevet, eller brændt, overmalet med graffiti. Vejen er banet af folk som er historie angste og krænkelse angste.

    På samme måde som da man lavede en kæmpe kampagne for Raider som kom til at hedde TVIX.

    Inden længe bliver det kongelige bibliotek besat og man kaster bøger ud på gaden og brænder dem af - på samme måde med biblioteker som indeholder ord som kan krænke og fornærme.

    Ps...har aldrig smagt en eskimo is.


  • #2   16. jul 2020 Polysl bogafbrænding en grim tanke og Gudskelov for at ingen kan ødelægge min historie smiley

  • #3   16. jul 2020 Nu har de haft afstemning på Grønland, om statuen af Hans Egede skulle fjernes.
    Der blev stemt nej, Trods alt.
    Men det er jo nok den ældre generation, der ikke vi have den fjernet, men når de er døde så......?


  • #4   16. jul 2020 Markgreven

    Så brænder man hele danmarks historie af, og starter på en sand historie fra mellemøsten. smiley


  • #5   16. jul 2020 Markgreven Gudskelov smiley

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #6   17. jul 2020 gud fader bevares, endnu et knæfald for negere og muslimer, lad is tage Danmark tilbage, start med at afffbrænde heksen Bwadrrrr Sørensen

  • #7   17. jul 2020 Det her bli'r vel det næste...?



    profilbillede
  • #8   17. jul 2020 VI har slet ikke set en brøkdel endnu, bare vent når de begynder på historie bøger, Standup, humor, ironi, bygninger, flere statuer,

    Jeg finder det krænkende at en minoritet skal bestemme hvad jeg må sige og mene, Fordom bliver katalogiseret som en krænkelse, så de fratager mig retten til at udtrykke mig og mine fordomme. Krænkelseskulturen er at gøre alle lige - samme meninger, en ligestilling som er et sort hul i hovedet - den perfekte firkantede papkasse rent kommunalt.

    Krænkede er bare nogle stakkels egoister som vil hælde deres forestilling af verden ned over uskyldige. Nogle ser også sit snit til at være krænket ved at brænde uskyldiges ejendomme og butikker af - her tænker de krænkede ikke på at det er krænkende. De siger bare det er Collateral damage der blåstempler deres syge verdenssyn.

    Det mest absurde var da man omdøbte "De 3 små grise" til " De 3 små cowboys" for at please muslimer - som om at muslimer vil købe en børnebog med grise. Pippi Langstrømpe's Far måtte ikke hedde en negerkonge, Man redigerer i stor stil gamle film for krænkende ord, sætninger. Offentlige fester må man heller ikke klæde sig ud som man vil - for ens valg kan krænke. Sorte er ikke krænkede når de internt kalder hinanden for nigger - men gu nåde trøste hvis en hvid gør det.

    Børnerim og børnebøger støvsuges for krænkende ord anno 2020, romaner bliver støvsuges for krænkende ord.


  • #9   18. jul 2020 Madonna

    Hvem bliver sorteper?

    Det gør alle,historisk, kulturelt. En farlig vej at gå som med nazismen - hvor ensretning og tankegang var i højsædet. Men man må håbe at de historieløse til den tid er blevet indlagt på ubestemt tid.


  • #10   18. jul 2020 Polysl krænkelseskulturen der vil gøre alle lige men det er da svært at skulle kalde en stor neger for hvid og en hvis neger for sort så lige der forstår jeg ikke at de vil have den lighed smiley

  • #11   18. jul 2020 Hvis man skal tro Nyborg, så vil der gå 500 år før de sortes intellekt er på højde med de hvide i dag. Så ud fra det, så opnår sorte nok aldrig ligehed på det område. Dem fra Mellemøsten går der endnu længere. Men så kan de konkurrere om hvem der er mest sort,, eller har haft en wifi i negerhytten da de var barn, eller hvem der havde den bedste ak47 til at jage guldfisk. Eller hvem der er mest voldelige -

    Men sådan er sorte slet ikke i dag, nu er de kærlige unge mennesker som hjælper fru hansen over gaden, er i uddannelse, et job, går i kirke 5 gange om ugen. Spørger altid " Har du et problem"? Det er den slags mennesker som Danmark hungre efter.


  • #12   19. jul 2020 Polysl netop de er jo flinke da de spøger om du ikke har et problem smiley

Kommentér på:
200.års historie.

Annonce