{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Vegetar og retten der til. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste kort om hvordan foreningen for vegetar nu vil gå i retten for at få alle de offentlige institutioner til at have vegetarmad et par gange om ugen.
Nu høre jeg jo til den frihedselskende del i Danmark - jeg er dog ikke radikal så hvorfor skal vegetar nu også have en (kød løs i retten) og tænker på HVORFOR for vegetar bliver jo heller ikke tvunget til at spise KØD.
Jeg har retten til at spise lige nødagtigt det jeg har lyst til eller råd til og det har veganer også - så hvorfor spilde rettens tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vegetar og retten der til.
  • #1   12. jul 2020 Man ønsker ikke at fratage kødspisere retten til at spise kød, men at give vegetarer og veganere mulighed for at at få kødløse retter i de offentlige kantiner, og det burde der vel ingen der har noget imod, ikke mindst da mange kantiner trænger til at kunne tilbyde et bredere udvalg af retter end det de har i dag.

  • #2   13. jul 2020 Først er det lykkedes at få halal over hele linjen, så vil vegetarer også være med på vognen.snart kommer der nok en gruppe som kun spiser fisk, en gruppe som kun spiser noget som er hvidt,

    Hvis vegetar vil have mad i det offentlige så kan de melde sig som frivillig når der skal slåes plæne i Kongens have - de kan smide nogle grønne peber, og springløg og køre dem over med plæneklipperen.

    Næste skridt er at lave en friskpresset modermælk bar for ammende mødre - for de mødre der ikke gider hængepatter.

    Hvad med dem som kun spiser Rawfood? Skal de ikke også have en menu for dem?

    Man må erkende at jo større menu jo mere smides der ud. For er alle fiskespiserne syge den dag - hvad skal man så gøre af det?

    Hvor mange vegetarer taler man om, som ansatte i det offentlige?


  • #3   13. jul 2020 Ole S at veganer pludseligt har fået et problem der består i at de syntes at der skal være flere retter at vælge imellem + de vil spilde rettens tid på sådan noget - det næste kunne være at jeg tog rettens tid på mere med på cykelstierne - gratis mad 7 gange om ugen og som Peter Brixtofte fik lavet i Farum gratis ture til syden på folkepensionisterne og alt dette burde være en menneskeret i Danmark - du ved ligesom rent drikke vand i undergrunden smiley

  • #4   13. jul 2020 Polysl hvis veganerne skal slå græs i Kongens have vil de jo tage arbejdet fra andre så den ide er ikke så god smiley

Kommentér på:
Vegetar og retten der til.

Annonce