{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Velfærdsrevolution. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan kickstarter man en revolution og har Danmark ikke brug for en velfærdsrevolution den kunne sagtens starte her lige nu og grunden kunne være ældreplejen - sundhedsvæsenet - skolesystemet - skattesystemet - politi - Danmarks retssystem - genbrugs systemet - borgerservice systemet - arbejderløsheds systemet - bank væsnet - transportsystemet - el og varme - internet - tv - mobil - landbrug - vejnettet - skibstrafikken - rednings systemet - militær - Dansk erhverv.
Har jeg glemt noget og enligt er jeg ligeglad med hvilken farve/politik der startet sådan velfærdsrevolution bare den er dansk og der er mange ting i de forskellige ting der kunne forenkles - siger en lille mand der altid kan tænke stort smiley


Nærlokale nyheder til Sindal og omregn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Sindal få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Sindal. Det glæder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velfærdsrevolution.
  • #1   10. jul 2020 Velfærd bliver i fremtiden en illusion - der er stadig en masse statuer som skal flyttes, nye skal laves, og så kommer der nok en kunstner med en masse A4 ark over nulevende kongelige som koster 2 millioner at klistre op på rådhuset.

    Stod det til mig så skulle al tilskud til al kultur fjernes, og kanaliseres over i velfærd. Sgu dumt at give det kongelige teater tilskud, som stort set ingen udenfor Kbh ser. Vil man leve af at være kunstner så må det være på deres præmisser og ikke det offentlige.

    Stop for børnepenge og lad det være noget som skal ansøges om, så man kan sikre at det er dem som har brug for det - og ikke dem som det ingen betydning har for. Det ville være lige noget for Alis - for så er der brug for flere offentlige og et helt nyt system som koster nogle milliarder.

    Slut med dumme projekter som med frikort til hjemløse som stort set ikke kender en skid til det. - 2,8 mill. til de hjemløse som så koster 12,2 Mill. at administrerer.


  • #2   10. jul 2020 Polysl at stoppe ting så som tilskud af en vær art skal hvis det skal ske gøres over flere årtier - det vil være det samme hvis man tog boligsikring - boligtilskud og fjernet dem - sådan på et splitsekund så vil mange blive hjemløse.

  • #3   10. jul 2020 Leon

    Boligtilskud er jo baseret på ens indtægt versa boligudgift, så det følger fint min tankegang.

    Folk bliver ikke hjemløse fordi de ikke har råd til at gå i det kongelige teater, Folk bliver ikke hjemløs fordi de ikke har behov for børnetilskud.

    Alle tilskud skal baseret på folk indtægt, på den måde får man en mere social udligning.

    Børnetilskud skal så heller ikke gøres til en forretning, med at familier får en masse børn og alle skal være med til at betale. 1 og 2 barn og resten må de selv betale.

    Vi får stadig flere og flere ældre og mindre til at holde landet igang. Så det er logisk at kigge på alle de tilskud som stort set ikke har noget effekt på at holde den økonomiske balance.

    Og så medvind for alle pensionister på cykelstier. smiley

    Det er også bevist at indvandre og flygtninge sender milliarder hjem - Man kan så spekulerer på hvordan det kan lade sig gøre.


  • #5   11. jul 2020 Polysl du kunne blive en godt SÆRFORPLEJNINGS-MINISTER med den tale.

  • #6   11. jul 2020 Hello Kitty nej det er også svært men der er mange ting der kunne gøre letter.

  • #7   12. jul 2020 Ja. Leon #5

    Og jeg tror godt jeg kunne skaffe en masse stemmer for det forslag.


  • #8   12. jul 2020 Polysl det tvivler jeg ikke på og jeg vil også gerne have særforplejning - morgenkaffe på sengen og meget andet smiley

Kommentér på:
Velfærdsrevolution.

Annonce