{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Tvangsfjernelser - Slagelse ligger NR.1. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo med på den ene eller den anden måde og når jeg så høre om hvordan Slagelse ligger nr.1 i tvangsfjernelser stiller jeg spørgsmålet hvordan kan de det og hvordan kan de forsætte med det når de laver massive fejl.
En kær gammel veninde fortalte mig om nogle af de fejl der var sket og nu var jeg ved at skrive en helt masse - men jeg spurgte moren om ikke der var udbetalt en erstatning.
Men hvis det var mig der stod med sådan ansvar vil der rulle hoveder + betalt erstatninger og så har jeg været flink.


Kommentarer på:  Tvangsfjernelser - Slagelse ligger NR.1.
  • #1   24. jun 2020 Jeg er ret sikker på at man har gjort det man kan og så er der ingen vej tilbage end at tvangsfjerne. At de ligger nr. 1 betyder ikke at det er negativt - de er måske mere obs på børns trivsel til forskel fra andre kommuner - speciel København.

    Der har været en masse sager i Jylland hvor man bare har ladet stå til i årevis. Grunden har nok mere været økonomisk baseret for det er dyrt at tvangsfjerne.

    Så hvis folk ikke gider tage sig af sine poder så må de fjernes - Det er skammeligt at børn kan misbruges i årevis uden der gribes ind på trods af flere indberetninger fra folk, familie, kommune.

    Kommuner har slet ikke erkendt at det bare bliver dyrere at vente, så de helt har smadret et barns respekt for samfundet - som gør at det ender i misbrud eller kriminalitet.


  • #2   24. jun 2020 Polysl der findes netop gode historier om tvangsfjernelser - men jeg er så nok en af dem der ikke har hørt om de gode - men jeg kan fortælle om en del dårlige - min mund er dog lukket da de historier jeg kender til er i en meget grim karakter.

Kommentér på:
Tvangsfjernelser - Slagelse ligger NR.1.

Annonce