{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Kærlighed - ærlighed. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tror sku jeg er ved at blive skør og da psykiaterne ikke kunne gøre mere for mig er jeg blevet erklæret rask - det er så et postulat som ikke findes i mit liv da jeg for mange år siden fik beskeden - du bliver aldrigt rask og det har jeg så lært at leve med og hvad med jer andre hvad har I af skavanker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærlighed - ærlighed.
  • #1   22. jun 2020 Jeg ved sku ikke hvor jeg skal starte Leon smiley

  • #2   22. jun 2020 Kærlighed er lige så uendelig som universet.
    Ærlighed er oprigtighed, udvikling og autentisk.

    Men ærlighed er ikke altid det bedste...

    Eksempel.

    Konen spørger: Ser jeg fed ud i kjolen?

    Hvad siger den ærlige: Ja du ligner en hval som er ved at give fødsel.

    den uærlige siger. Ja du ligner en drøm.

    Så ærlighed er ikke altid det optimale hvis man vil bevare husfreden og og ikke hensat til at sove på sofaen.

    Tager man psykologer så vil man ikke gå helt gal i byen hvis man som udgangspunkt tror at de lyver. Man fortæller normalt ikke en patient at: Jeg kan ikke gøre mere - som betyder at man opgiver personen. Det ville da være dumt for pengepungen. Det er derfor der er opstået alle de mest bizare sygdoms konklusioner med ord, med store bogstaver som i grunden ikke er en sygdom men bare at barnet er unik og ikke ligner den her papkasse de er vant til at behandle.

    Børn som er hyperaktiv er syge børn, for når de render rundt med krudt i røven i stedet for at sidde med snuden ned i mobil og pc så har man døbt det til en sygdom - for det er en tidstypisk adfærd som er unormal. Så man doper barnet så poden ikke har energi andet at kigge mobil og pc. Så er forældre glade at de endelig har fået poden på rette spor.



  • #3   22. jun 2020 Cody N vi får alle noget med alderen og ja hvor skal vi starte smiley

  • #4   22. jun 2020 Polysl hvis du vil lyver over for din kæreste hvis hun spurgte om hun så godt ud i den røde kjole og hun lignede en overmoden tomat er du helt gal på den og tænker på hvordan hun vil være til grin i nattelivet du ved disko dasko vil det ærlige svar så ikke være bedre smiley



  • #5   22. jun 2020 Polysl jeg er sikker på at psykiater og psykologer gør hvad de kan for at hjælpe meeeen det må være op ad bakke for de er for få + de ikke har tiden til at gøre alle raske eller give dem al den hjælp de har brug for og jeg ser måde psykiatrien er bygget op på nu til dags som et stort tilbage tog imod 1600-talet.

Kommentér på:
Kærlighed - ærlighed.

Annonce