{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

NU rabler Mette {{forumTopicSubject}}

Mette Skrårem har lavet en dekret skrevet på lokum papir som svar til Venstres formand, Jakob Ellemann-Jensen

Bryllupper på restaurant skal stoppe kl. 24.00 - af hensyn til smittefare.

Virussen er muteret og blevet så klog at den er så djævelsk at den først smitter efter kl. 24.00 - 5.00 ud fra Mette Skrårems mening - efter hun er blevet rådgivet af sine usynlige venner.

Men det er jo også en god regel som begrænser deres indtjening nu hvor man gerne må mødes 50 på engen hele døgnet.

At der så er en demonstration på 15.000 betyder ikke noget- her er der ingen smittefare og kan demonstrerer selv efter kl. 24.00 - argumentet er at det er.....

//citat
Statsministeren begrunder sin strammelinje med, at hun frygter en glidebane, hvis bryllupper, runde fødselsdage og lignende får særlig tilladelse til at holde selskabslokaler og restauranter åbne efter midnat.
//citat slut.

Blev i klogere af det????



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU rabler Mette
  • #1   8. jun 2020 Problemet er jo at værtshuse etc, skal lukke klokken 24.

    Jeg ved ikke med beboerhuse...…

    Der vil jo også være noget besynderligt i, at et værtshus med 03.00 bevilling skal lukke klokken 24.00 og der danses brudevals på den anden side af gaden.


  • #2   8. jun 2020 Restauranter og udskænkningssteder må jo heller ikke være åbne længere end til kl. 24, så hvis man ønsker at feste længere kan man jo holde det hjemme.

  • #3   8. jun 2020 En flok unge mennesker, der festede ved en strand, var meget beviste om, at de var i grupper UNDER 10 personer i hver gruppe.

    Det startede fint, men efterhånden som spritten gik ind og gjorde sin virkning, glemte man at holde afstand.
    Da kom politiet til stede, og de fik en rigtig god fangst. De syntes, at de havde været vejledende længe nok, så nu faldt hammeren.

    Det er begrundelsen for, at festerne skal stoppe k l. 24, for alle ved, at de sidste timer kun drejer sig om druk.

    De der er komme hjem med smitte fra udlandet, er oftest smittet under drukselskaber.


  • #4   8. jun 2020 Polysl.

    Jeg er ikke socialdemokrat, men det støder mig trods alt, at du kalder hende Mette Skrårem..... Man kommer til at tænke på Gestapo og Schalburgkorpset, er det det der er meningen?


  • #5   8. jun 2020 Nogen skal jo blive stødt...det rager mig...Mette Skrårem er bindegal.

  • #6   8. jun 2020 Du er ikke den eneste, der finder alle de øgenavne usmagelige, men så længe det morer Polysl, så lad dog barnet.... smiley

    Han synes sikkert, at han er så morsom. smiley


  • #8   9. jun 2020 Jeg er enig med dig, Polysl, det giver ikke nogen mening at stoppe kl 24, det er da der, der skal danses brudevals bl.a., hvis der skulle være en smitterisiko, så havde den nok fundet sted inden kl 24, det er ved bordet der tales, synges og m.m.m..

    Jeg henviser til det link, jeg satte ind i går, hvor en Virolog udtaler sig om smitterisikoen ved større forsamlinger, det kan vi godt tror på, siger Mastodonterne smiley


  • #9   9. jun 2020 Argumentet er da latterlig - det har intet med at når folk er fulde at man bliver smittet, fordi man ikke holder afstand. De 15.000 demonstranter holdt ikke afstand - men det har åbenbart ikke nogen betydning.

    Jeg er så blevet klogere på hvorfor man er gået så langt fra regeringens side - og hellere for meget end for lidt. Men set i lyset af der faktisk kun er 24 der er døde alene pga. Corona så er det en vild overreaktion senere at forsætte med sine ulogisk fremfusen. De andre var nok døde alligevel af de komplikationer med en Influenza -

    Samfundet bløder milliarder og får finanskrisen til at se som et lille bump på vejen. Firmaer kan ikke overleve ved at få dækket deres udgifter - der skal også indtægter til for ikke helt at tømme deres "sikkerhedsnet"

    Så har vi Jensens bøfhus som var glad for Corona for så kunne de slippe af med den gamle stab som var på den dyre overenskomst og over på en billigere hvor timelønnen er markant lavere. Så de stemmer nok (S) næste gang.-

    Man uddeler også milliarder til virksomheder som er i skattely - uden der er kontrol med hvor pengene ryger hen. Flere firmaer svinder og bedrager med hjælpepakken og sender medarbejdere hjem og lader dem arbejde sort.

    Det kan godt være at Danmark har en stor kreditværdighed, men at låne for at betale et hul i statskassen eller bare trykke nogle flere statsobligationer - en slags galoperende seddelpresse.

    Man kan så læse at nationalbanken har taget lån i EMS valuta på 80 milliarder - det er så en anden måde at gøre hullet større - så alt i alt - skal vi alle til pungen med højere renter og andre tiltag. OG så gu dødme så man gerne at man leger julemand med at uddele cafepenge for at få gang i økonomien - den uddeling bliver på et større beløb end det lån nationalbanken har taget hjem.


Kommentér på:
NU rabler Mette

Annonce