{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Mjølnerpakken. {{forumTopicSubject}}

Ja læste hurtigt om hvordan beboerformanden i mjølnerpakken sammen med nogle beboer vil stævne staten for diskriminering men jeg må dog sige at de nu begynder på sådan korstog når først skulle ryde op i egen rækker jeg kan nemlig forstå at en del af ungdommen står stærkt inden de ikke så lovlige erhverv og andet.
Hvis jeg var beboerformand i mjølnerpakken vil jeg sammen med alle de fredelige beboer samarbejde med politi og resten af det offentlige system - altså sådan at der var fred og ro og de fleste kender vel godt talen - at man ikke skider i egen redde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mjølnerpakken.
  • #2   28. maj 2020 Når man ser den sharianisse på eb så bekræfter det endnu mere at man river hele Mjølnerparken ned og udlægger det som grønt område. Mjølnerparken er sharia 's højborg og det kan ikke gå stærkt nok med at få den fjernet.

    Den sharianisse har været i Danmark siden 80'erne, og render stadig rundt i nattøj og ligner en som har forlagt sin garderobe. Han er formand for "Lille Libanon" og ikke magtet at holde styr på utallige eksempler på: vold, voldtægter, stenkast mod ordensmagten og brandbiler, og ambulancer.

    Det mest morsomme er at han er tilhænger af hit prut thair og som sådan stærk tilhænger af at islam er magten udenom det demokratiske samfund. Nu vil han bruge de demokratiske regelsæt for at blive - det kalder man djævle som taler med 2 tunger. Den kolbøtte burde slet ikke have taletid i noget som helst dansk medie - da han med sin indstilling har frasagt sig de demokratiske regler.


  • #3   28. maj 2020 Claus G ja det har han nok men det var måske lige at gå over kanten smiley

  • #4   28. maj 2020 Polysl jeg er ligeglad med hvilken tøj folk går med og ja den herre skulle hvis han har den magt få orden så ikke der var eller blev ballade og ja i talen om hvordan nogen vil styre og ikke styre ser jeg også den tale du skriver om at de gerne undvære demokratiet og de regelsæt - altså lige indtil de selv har brug for den demokratiske hjælp smiley

Kommentér på:
Mjølnerpakken.

Annonce