{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Igen Mette Skrårem {{forumTopicSubject}}

Efter 2 års forsøg har man opgivet at oprette en lægeklinik i Voldtægtmosen, fordi ingen har lyst til at være læge der. Først prøvede man for mange år siden at få læger til at flytte ud i udkants danmark ved at give favorable lån, tilskud forhøjet salærer og mange andre tiltag - Men jeg forstår godt unge læger som har sin egen vision omkring sin lægegerning som specialer, som gør at de vil bo tæt på sygehuse.

Mette Skrårem så gerne at unge læger aftjente deres "værnepligt" i ghetto områder ikke en med sin sunde fornuft ville sætte sine ben i. Hun mener stadig det samme som da hun var (S) formand.

I fortiden hed det stavnsbinding, nu vil jeg kalde det ekspropriering af mennesker som er et stasi samfund værdig.

En anden kommentar er fra Jette M, som mener at lægeløftet er at være læge for alle. Jeg vil så anbefale Jette M at læse hvad lægeløftet står for - og ikke hendes sære fortolkninger som passer ind i Mette Skrårems verden.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen Mette Skrårem
  • #2   19. maj 2020 #1

    Ingen tør efterhånden komme i Vollsmose fordi der står unge klar til at forsvare deres Libanon område med sten og kanonslag - på et tidspunkt stoppede al bustrafik til området fordi man stenede alle som jo er en del af kulturen - politi,ambulancer,brandbiler, hjemmehjælpere - og private som har et ærinde i ghettoen bliver passet op. Samme billede ser man i alle andre ghetto områder.



  • #3   20. maj 2020 Kan vi så ikke rette henvendelse til Israel, de har nok nogle bomber de kan levere smiley

  • #4   20. maj 2020 Jetset

    Jeg er sikker på der er nogle stykker som personligt har skudt deres personlige primitive køller ind over Israel - og nu hvor der er banditter så er det taget til danmark for at blive beskyttet.


  • #5   20. maj 2020 Jeg er nu mere tryg med Mette F, fremfor Lars Løkke i disse tider, nu står Støjberg måske endda til en rigsretssag.

    Hvorfor omtaler du Mette i datid. som formand for (S), det er hun vel stadigvæk.


  • #6   20. maj 2020 Markgreven

    Mette Skrårem så gerne at unge læger aftjente deres "værnepligt"

    Det er datid da hun var (S) formand, som så er fulgt op af Jette M.

    Og nej - Støjberg kommer ikke for en rigsretsag - men hun får en næse.


  • #7   20. maj 2020 Polysl.

    Hvem fanden er Jette M?


  • #8   20. maj 2020 Markgreven

    Aner det ikke - som skrevet på EB kaldes hun som Jette M. i artiklen.


Kommentér på:
Igen Mette Skrårem

Annonce