{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Italiensk Mafia {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/coronafrygt-mafia-bosser-sendt-hjem-fra-italienske-faengsler/8101626

Det er fuldstændig uforståeligt at disse individer bliver sendt hjem.

Mafiaen har al for stor magt i Italien. Italien er meget korrupt.

Som i en tidligere tråd, om hvordan mafiaen delte mad ud til trængende, hvilket jo umiddelbart kan lyde ganske 'næstekærligt', men det har en pris.

Men det er jo svært for mange at sige nej, hvis de istedet må gå fra hus og hjem, samt sulte. Men prisen er for høj!

Der ville i det mindste være en lille smule retfærdighed til, hvis disse mafia-bosser døde i fængslet. For det har de fortjent.

Mon ikke en masse penge og tjenester har skiftet hænder, for lige netop disse er blevet lukket ud?

Hvordan ser I på det?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Italiensk Mafia
  • #1   26. apr 2020 Tjah, hvis jeg var sulten og fattig, ville jeg nok tage imod deres tilbud.

    Jeg hørte et citat på NEWS, hvis man sulter, og der er en der vil give dig brød, er du ligeglad med hvem der har bagt det, og hvem der leverer det.


  • #2   26. apr 2020 Rigtigt Greve.

    Men der er faktisk ganske mange som hjælper hinanden i Italien, netop for at undgå at nogle kommer i kløerne på mafiaen.

    Desværre er mafiaen så udbredt, at 'afhængighedsforholdet' internt i myndigheder gør det svært at få bund i korruption.





  • #3   26. apr 2020 jeg vil også tage imod især hvis sulten var stor nok smiley

  • #4   26. apr 2020 Jeg skulle godt nok være meeget sulten, før jeg ville skylde mafiaen noget...

  • #5   26. apr 2020 Så hvis LTF banden vil gi' dig mad, vel vidende at du vil stå i taknemmelighedsforhold til dem, samt vidende at de slår ihjel for det mindste, får stor magt, er ødelæggende for alle?

    Så hellere få mad andre steder fra, eller grave gulerødder op. Ihvertfald finde andre muligheder.



  • #6   26. apr 2020 # 5

    Får netop nu associationer til Scarlett i "Borte med Blæsten", hvor hun vender hjem til et plyndret
    Barndomshjem, hvor hun graver en gulerod op og siger noget i retning af:

    Gud skal være min vidne, jeg vil ALDRIG sulte igen! smiley smiley


  • #7   26. apr 2020 Ja, Scarlett gik ikke på kompromi. smiley

    Prisen for et gode kan nogle gange være for høj, og give et værrere resultat bagefter.


  • #8   26. apr 2020 Det er vel også nemmere at stjæle fra det lokale supermarked. smiley

  • #9   3. maj 2020 Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg aldrig har brudt mig om Italien heller ikke italienere, jeg har dårlig erfaring med dem, de snyder, stjæler og bedrager, sådan set lidt som sigøjnere, når de står op om morgenen, gnider de sig i hænderne og siger: hvem skal vi så snyde i dag, det er måske lidt groft sagt, men det er heller ikke dem alle, men der er for mange af den slags i Italien, de mangler en del selvrespekt.

  • #10   3. maj 2020 Jeg kan rigtig godt lide Italien, et smukt land.

    Har også italienske venner, og du har helt ret Jetset, det er et meget korrupt land.





Kommentér på:
Italiensk Mafia

Annonce