{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

USA er sindsyge. {{forumTopicSubject}}

Har flere gange i dag set, hvordan man begraver hjemløse, og folk hvis familie ikke responderer.
I New York, bliver de sendt ud til en ø, der mest af alt ligner en nedlagt losseplads. - Det ligner en spøgelsesby, men skindet bedrager, det er fængsler, og de indsatte smider nærmest de døde i en massegrav, godt nok i kister.
Der bliver skrevet et navn på kisten, og man har så et kort hvor den døde ligger, hvis en pårørende skulle henvende sig, og få en almindelig begravelse.

Heldigvis fungerer det ikke sådan i Danmark hvis du er hjemløs, der giver kommunen en buket blomster, og så bliver man begravet blandt de ukendte.

Hold kæft hvor er USA ulækre. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA er sindsyge.
  • #1   11. apr 2020 Men hvad skal man gøre, når så mange dør og der ikke er nogen pårørende?

Absolut en anstændig nedlæggelse, men hvordan ellers?

• #2   11. apr 2020 Cris.

Jo, men du behøver jo ikke ligefrem begrave dem på en losseplads/fange ø, har du set billederne?

• #3   11. apr 2020 Øv, jeg skrev lige, og det forsvandt!

Jo, jeg har set billederne, og det er ikke rart at se.

Men hvad skal de gøre med så mange døde, og ingen til at vedkende hvem de er?

Det bedste vil vel være at brænde, og nedsætte en urne.

• #4   11. apr 2020 Cris.

Nu forventer jeg jo ikke 2000 døde i København på et døgn, men jeg tror nok vi skulle kunne give dem en bedre begravelse end i USA. - Danmark er jo også smukt ifht. til det uland USA.

• #5   11. apr 2020 Sandt greve, desværre.

Men jeg tror ikke at der er nogen løsning for hvordan de gør i USA, det må de selv være ansvarlige for.

Befolkning kan klage, det er jo et såkaldt demokrati, så det må de tage op. Deres problem, ikke vores.

Det er værrere at EU har svigtet så slemt.

• #7   11. apr 2020 Ron.

Har du mistet forstanden, eller følger du ikke bare med?

Det er en fængsels ø, hvor fattige og ukendte bliver begravet af de indsatte på øen.

Det svarer det at man begravede dem på den gamle losseplads på Amager.... Nej det er værre.

• #9   11. apr 2020 Uha nej....

Det her ender ikke godt, kendte også en som elskede USA over alt på jorden.

Hvis vi skal have borgfred Ronald, så stopper vi nu, for vi bliver aldrig enige.

• #10   11. apr 2020 PS.

Bygningerne står ikke tomme, det er fængsler.

Derfor ser du også kun billeder fra en drone, det er de indsatte der begraver de døde, men det er jo mordere og pædofile og så videre, derfor kommer der ikke et tv hold ned til dem.

• #13   12. apr 2020 I en pandemi er der ikke tid til at lave gravstene og købe planter i den nærmeste Netto, Det er både rationel og klogt at få dem under jorden - alternativ at brænde de smittede.

I Danmark dør der ikke et vildt antal end at man kan følge med. Hvis det væltede ud med døde mennesker så ville man nok futte dem af hurtigt muligt. Ned i en papkasse og en tændstik til. Man kan så få urnen med og på et senere tidspunkt bisætte personen når der er faldet ro med Corona.

• #14   12. apr 2020 Tjah, alt kan man jo få oversættelse til, selv skraldespansk. smiley smiley

• #15   12. apr 2020 Madonna

Ja. men meget af oversættelser er som læst på skraldespansk - total ubrugelig. Specielt når aviser poster deres artikler med så mange stavefejl - uhyggeligt der ikke er mere kontrol med hvad de poster.

• #16   12. apr 2020 Ja ja, i kan da godt mene jeg er gammel og sur, men da vi havde pesten for lang tid siden, så skyndte man sig at oprette Assistens kirkegård, altså en assisterende kirkegård.
    Der er så smukt så folk fra byen før i tiden holdt picknik derude, om man stadig gør det ved jeg ikke.

Men der intet hyggeligt ved Hart Island.

Så ville jeg hellere kastes i havet og ende som hajføde.

• #17   14. apr 2020 USA er et rædselsfuldt samfund. Men mange ser op til mennesker med flotte titler og masser af DOLLAR, store biler og kæmpe palæer, de er stjerner og har dermed status og lov til at gøre, som det passer dem *brækikon*.

• #18   14. apr 2020 Jetset

Folk i Danmark dyrker jo også titler, rige, dem som laver en app og sælger den for millioner. Jeg har selv velbeslået venner og folk som har lavet IT som er fantastiske - det får mig ikke til at dyrke dem, ej heller at misunde dem. Det er da dejligt at blive inviteret til en fest med innovative mennesker - at snakke udvikling, men det er bare mennesker som er meget mere visuelle end mig.

Jeg hader at folk bruger janteloven - som i bund og grund bare bunder i misundelse. En frygtelig nedbrydende adfærd. Man skal glæde sig over at de folk findes som tilføre udvikling til samfundet.

• #19   14. apr 2020 Ja, Polysl, det er helt sandt, det du skriver, men jeg er langt fra misundelig, jeg mangler ikke noget, har det jeg skal bruge. Men der, hvor jeg vil hen er USA's mentalitet, hvorfor tror du Trump har så mange stemmer, det er ikke fordi han er en fattig mand, det er fordi han er multimilliardær, amerikaner er tæske dumme, de køber sådan noget, en mand med mange penge kan ALT i USA, Candyfloss.

• #21   14. apr 2020 Markgreven

Nu har de diktatoriske tiltag en solnedgangs klausul, så du behøver ikke at frygte at man helt overskriver grundloven eller erklære den lige så ligegyldig som religiøse bøger.

Regeringen bruger bare nødret klausul som i en periode overskriver folks rettigheder, både grundloven og menneske rettigheder. Ellers ville folk jo bare gøre som det passer dem og vi vil se en større smitte spredning i Danmark.

Folk tilpasser sig som vi så på en villavej hvor beboere sad ved hver deres bord og fik påske frokost.

• #22   14. apr 2020 Polysl.

Diktatorisk er det jo ikke, for "S" har jo kun 90 mandater fordi der er nogle støtte partier. - Men indtil videre har der jo været borgfred.
    Jeg kan godt forstå at de borgerlige partier, nu begynder at røre på sig, så Mette ikke stikker af med alle pointene.

Men vær nu rolige.... Til trods for at Churchill kaldte sig vinder i 2. den verdenskrig, tabte han valget. Stoltenberg fra Norge var utrolig empatisk efter Psykopaten Breivik gik amok, men tabte også valget. - Og der findes flere mærkelige eksempler.
    Nu er han så Natos generalsekretær, så det dryppede da på degnen.

• #23   15. apr 2020 Nå nå, hr. Ronald G, peg lige der, hvor du synes jeg er ondskabsfuld, så kan det være, at jeg også elsker dig smiley

Kommentér på:
USA er sindsyge.

Annonce