{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Om Trump: Det er grotesk! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dansk-ekspert-om-trump-det-er-grotesk/8086955

Ja, der er meget der er grotesk omkring den amerikanske præsident.

Ikke mindst grotesk at han overhovedet blev valgt til præsident, og at nogen i det hele taget overvejer at stemme på ham igen!

Er folk i hans stab ikke enige med ham, er det: Du er fyret!

Alt er Fake News, hvis ikke man er enig med præsidentens udsavn.

Trump lyver værrere end en hest kan rende!

Hvordan ser I på ham?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om Trump: Det er grotesk!
  • #1   11. apr 2020 Tja i kender min modvilje mod den gule Simpson i det gule hus. Må indrømme jeg har aldrig oplevet en værre præsident - han besidder ingen diplomatisk sans, han kalder ledere navne, kysser røv på ledere og bagefter sparker han dem i røven. En enorm vægelsindet som ikke en kæft aner hvor de har ham henne.

    Han opfører sig som en teenager på Twitter, med underlige mærkværdige dårlige formuleringer i sine udmeldinger, når han holder tale så lyder han som en kejtet bumset person som man lige har lukket ud af mors kælderværelse.


  • #2   11. apr 2020 Trump er en vanvittig person, og på ingen måde istand til at være præsident.

    Direkte løgner er han.


  • #3   11. apr 2020 Ja, men som jeg altid har sagt, så kan jeg slet ikke følge den amerikanske tankegang og levevis, de er så langt fra min egen. Trump er ærke amerikaner, skrub skør, overfladisk og helt ude af menneskelig forståelse og sund fornuft, Trump er sig selv, multi milliardær, masser af magt og ved slet ikke, hvad det vil sige, at være helt uden noget, andet end at have en tilfældig bænk, leve i slum, han kan slet ikke have tanker om det, det rager ham en papskid også at der bare kan købes våben.

    Her i DK var der hamstring af toiletpapir i USA var det våben - mærkbar forskel.


  • #4   11. apr 2020 Jeg har hele tiden kunne få toilet papir i Kvickly, og der var også masser i dag, men håndsprit... Det er ikke eksisterende dernede.

  • #5   11. apr 2020 Jeg kan ikke være mere enig i dit indlæg Jet.



  • #6   11. apr 2020 Jeg har på intet tidspunkt hverken søgt eller ville ha' håndsprit.

    Først og fremmest kan mine hænder på ingen måde tåle det, men jeg tror at også at vaske hænder godt er lige så nyttigt.


  • #7   11. apr 2020 At vaske hænder i håndsæbe og vand er No 1, sprit er, hvis der ikke lige er andet, men husk, det er nu ikke alt håndsprit er er lige godt, der skal være Ethanol 85% i, ellers dræber det ikke noget.

    Når min dag er omme, så smører jeg mine hænder ind i olivenolie, pakker dem ind i plastikposer og holder ud, mens jeg ser TV eller andet, vasker dem let af i mild håndsæbe, de er de blødeste hænder, det er godt for huden, for den er virkelig medtaget p.t..


  • #8   11. apr 2020 Det er præsis en god måde Jetset.

    Jeg bruger istedet creme og bomuldshandsker.

    Men tilbage til Trump, den idiot!

    Der er ingen som ham der forsøger at misinformere og lyve direkte til og om alle. Han er direkte en ubehagelig person, som jeg intet godt ønsker for.

    Ja, der er diktatorer rundt om i andre lande der også lyver om alt, men at den Amerikanske præsident bliver ved med sine latterlige stunt, og vist oven i købet for opbakning, er mig helt uforståligt.


  • #9   11. apr 2020 Libbie.

    Ethanol ja, men også Isopropylalkohol.


  • #10   11. apr 2020 Cris, du skal se, når det kommer til stykket, så betaler han sig nok fra den opbakning, det er så korrupt, jeg synes for øvrigt også, at han er den værste vi har set i nyere tid.

  • #11   11. apr 2020 Jeg tror nærmere at Trump kan betragtes som den værste amerikanske præsident nogensinde.

    Et ubehageligt menneske.


  • #13   11. apr 2020 Joe Biden har haft flere hjerneblødninger, men jeg Trump har haft flere.

  • #15   11. apr 2020 Ron.

    Slap nu lidt af, ja jeg ville gerne have Obama tilbage, men det er ikke muligt, han har jo siddet i 8 år.
    Nu bor du jo på em ø, hvad med at flytte til Nord - Korea?
    Klimaet er fint, og du kan sikkert købe fisse for en 50 øre.


  • #17   11. apr 2020 Og hvad sagde du egentligt?

  • #18   12. apr 2020 Ja imens jeg vasker mine hænder i sæbe siger jeg bare at Trump er et fjols.

  • #21   13. apr 2020 Det kan godt være at Trump er 'underholdende', men som præsident er han helt og adeles uduelig.

    Iøvrigt burde der ikke vælges præsidenter over 70 år.


  • #22   13. apr 2020 Trump er usympatisk og utroværdig, muligt at amerikanerne ikke fortjener bedre, men ham kan man ikke ha' respekt for....

  • #25   13. apr 2020 #24

    Annella

    Naturligvis kan man ikke please alle, men den ene dag, siger han ét, og næste dag det stik modsatte...og det er sket mere end én gang.

    Hvad blev der forresten af den mur, han ville bygge for at holde mexicanerne ude?!


  • #26   13. apr 2020 Jeg vil igen citerer bogen "Being There" hvor der skrives: USA er et land hvor selv en idiot kan blive præsident.

  • #27   13. apr 2020 Lone.

    Nu vandt Obama jo to valg i træk, og faktisk fik Hillary Clinton også flere stemmer end Trump, men på grund af et mærkværdigt valgsystem, så...….. smiley smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #28   13. apr 2020 Trump er, trods sit væsen, langt mere gavnlig for usa end de seneste fire præsidenter tilsammen og hans plan om “America first” vil gavne stormagten langt ud i fremtiden.

    Helt uhørt at verdens største produktions apparat på 4 årtier er forsvundet til især Kina der oveni købet kopierer alt hvad de ikke har kunnet overtage på lovlig vis.

    Et tilsandet demokratisk styret usa sunket ned i et morads af politisk korrekt kulturradikalisme hånd i hånd med en meningsdannende venstreorienteret medieverden der har dannet grobund for en storby elite der i en rus af selvretfærdighed har affødt en krænkelsesbølge uden udløbsdato hvor fallerede me-too feminister har stået i kø for at dele ud af påståede overgreb i svundne tider.
    Dernæst en bølge af selvdestruktivt had til egen nationalitet og historie der gik hårdt ud over historiske monumenter og statuer.

    Landdistrikterne i usa som var hårdest ramt af demokraternes “America last” politik havde endelig fået nok og vidste at Hillary Clinton ville blive mere af samme skuffe hvorefter de selvfølgelig stemte på vildbassen Trump.

    Efter sejren gik han igang med magtfaktor to - medierne som, før Trump kom til, altid har troet de bestemte den politiske kurs, men de blev hurtigt klogere.

    Næste skridt var hhv. pisk og gulerod til de firmaer som nægtede at flytte produktionen tilbage til usa kontra dem som fulgte opfordringen.

    Derefter indrejseforbud for div. muslimske slyngelstater der opfostrer terrorister.
    Flere føderale dommere stak en kæp i hjulet på den lov, men resultatet blev da at tusindvis af muslimer opgav fremtiden i usa hvilket kan ses på statistikken den dag idag.

    Så var turen kommet til grænsemuren mod Mexico hvor tusindvis dagligt vadede over grænsen.
    Efter en lang sej kamp hvor lønudbetalingerne til off. ansatte lukkede administrationerne rundt om i landet gav demokraterne efter for presset og bevilgede nogle mia. dollars til et hegn istedet for en mur.
    En stor sejr for Trump der fik dæmmet op for strømmen af lykkeriddere fra især Venezuela og Honduras.

    Næste skridt var at puste liv i kulminerne som han gjorde efter at have meldt usa ud af Kyoto aftalen med den begrundelse at Kina og flere andre lande jo heller ikke overholdt aftalen.
    Det var en tiltrængt håndsrækning til udkantsområderne.

    Atomaftalen med Iran fik heldigvis samme tur da Iran tydeligvis slet ikke overholdt aftalen og som straf fulgte omfattende restriktioner.

    Dernæst gik han igang med toldsatserne der primært var rettet mod Kina, men også mod Europa der i årtier havde efterladt USA med et kæmpe underskud på handelsbalancen via unfair toldsatser og uden at nogen tidl. præsidenter havde grebet ind.
    Tyskland, England og Frankrig fik ret hurtigt justeret toldsatserne på plads og Kina har ad flere omgange ligeledes rettet op på satserne.

    NATO-alliancen fik samme besked om at leve op til sine forpligtelser om 2% af bnp. hvilket laaangsomt er igang på statsbudgetterne rundt om i medlemslandene.

    Af diplomatiske gerninger kan nævnes samtaler med Putin og Kim Jung hvilket ingen havde troet muligt før Trump kom til.
    Resultater har vi ikke set meget til udover at forholdene er blødet betydeligt op sammenlignet med før.
    Ikke at forglemme at USA som det første land flyttede sin ambassade til Jerusalem som en anerkendelse til Israel der ligger for konstant had i resten af den politisk korrekte vestlige verden der lukker øjnene for de konstante Hamas angreb på Israel.

    Arb. løsheden nåede et rekordlavt niveau inden Corona krisen og selv om Trump kom sent ud af starthullerne har han dog handlet absolut eksemplarisk efterfølgende.

    Som Annella skriver er opbakningen til Trump så stor at han sagtens kan får 4 år mere, men desværre begår mange den fejl kun at læse vore egne politisk korrekte venstreradikale medier der som de øvrige Vesteuropæiske medier hader Trump.
    I Østeuropa er opbakningen til Trump omvendt langt større.

    Tilbage står at Trump har fået USA ud af sit dødvande og tilbage på den rette kurs der betegner en supermagt fri for venstreradikal indflydelse.

    Længe efter at Trump er væk vil han blive husket som præsidenten der gjorde “ America great again “ !

    PS. Rækkefølgen af de tiltag jeg har nævnt kan sagtens være forkert, men det var hvad jeg lige kunne huske på stående fod 😀


  • #29   13. apr 2020 Cody.

    Sjældent har jeg læst så lang en vittighed.

    Jeg har næsten latterkrampe.

    Tak for det. smiley smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #31   13. apr 2020 Ak ja hr. Greve, men jeg kan kun opfordre dig til at få dit nyhedsbehov dækket i udenlandske bias fri medier smiley

    Her er et par nylige eksempler !

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=8&ved=2ahUKEwiIgKO9quboAhXDXJoKHcp-AHwQFjAHegQIBBAB&url=https%3A%2F%2Fthefederalist.com%2F2020%2F04%2F08%2Fdennis-quaid-trump-is-doing-a-good-job-handling-wuhan-virus%2F&usg=AOvVaw30KGpffrPxMbWcdrerOSGF

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=9&ved=2ahUKEwiIgKO9quboAhXDXJoKHcp-AHwQFjAIegQICBAB&url=https%3A%2F%2Fwww.wlbt.com%2F2020%2F03%2F24%2Fpoll-most-americans-think-trump-is-doing-good-job-with-coronavirus-response%2F&usg=AOvVaw36KKBPdZ3Lbyt6tqaue_uw

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiDsIypq-boAhVKLpoKHVTBBXsQFjAAegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Fwww.cbc.ca%2Fnews%2Fworld%2Ftrump-popularity-spike-1.5512983&usg=AOvVaw2qnJjqlGzHlHz7HkL6R3xs

    https://www.cnn.com/2020/03/25/politics/donald-trump-gallup-approval-polling/index.html

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=2ahUKEwiDsIypq-boAhVKLpoKHVTBBXsQFjAEegQIBBAB&url=https%3A%2F%2Fwww.washingtonexaminer.com%2Fopinion%2Ftrump-is-more-popular-than-ever-and-the-turnout-in-iowa-confirms-it&usg=AOvVaw1RGcBral70gK2T81RX8QTW

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=6&ved=2ahUKEwiDsIypq-boAhVKLpoKHVTBBXsQFjAFegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fthehayride.com%2F2020%2F03%2Fpolls-president-trump-more-popular-than-ever-video%2F&usg=AOvVaw2hRwvI8kb5apUeCUs9tCGF

    Som du kan se er der kæmpe forskel på meningen om Trump i Europa og i USA hr. Greve 😀


  • #34   14. apr 2020 Cody

    Det er fakta du skriver - og en fin beskrivelse, Men det ændre ikke på min modvilje mod Trump. Jeg savner i beskrivelsen hvorfor den store udskiftning af hans administration - som ikke er set nogensinde. Det lugter lang væk af hvis nogen er uenig med Trump så bliver de fyret - Sådan kan man hverken køre et land eller firma - så ser vi et "diktatur" Hans firmaer er kørt på frygt hos sine medarbejdere - så i grunden får han bare nogle nikkedukker som medarbejdere - samme teknik bruger Putin også eller andre på en måde "diktatoriske" lande.


  • #36   14. apr 2020 Annella

    Jeg har lige læst på EB at trump mente at hans ekspert i Corona burde fyres, fordi han var uenig i Trumps håndtering af Corona, hvor han nedtonede den og ikke ville lukke landet ned på trods af flere advarsler, som kunne havde reddet en masse liv.

    Nu går han sgu dødme ud på Twitter og skriver han ikke har til hensigt at fyre eksperten.

    Rådgivere er vigtig for en administration som har kompetancer som trump ikke kender til. Men han ved jo altid bedre på trods af fakta. Han vil med fyringer hele tiden skjule hans uvidenhed.


  • #37   14. apr 2020 #36

    "Rådgivere er vigtig for en administration som har kompetancer som trump ikke kender til. Men han ved jo altid bedre på trods af fakta. Han vil med fyringer hele tiden skjule hans uvidenhed."

    Netop, hvis Trumps beslutninger, viser sig at være katastrofale, så kan man jo bare fyre rådgiverne, går det godt, tager han selv æren.

    Kan man respektere en præsident, der konstant 'vender på en tallerken'???




  • #39   14. apr 2020 Trump er verdens højeste betalte KLOVN, dog er der en forskel, han har valgt at gå med rødt slips, istedet for en stor rød tud.

  • #40   14. apr 2020 # 38

    Sundhedsstyrelsen rådede heller ikke Mette Frederikssen til at lukke grænserne, men det ansvar var jo hendes/regeringens, og jeg har endnu ikke hørt, at hun truer med at fyre Direktøren for Sundhedsstyrelsen Søren Brostrøm.

    Det er et spørgsmål, at stå til ansvar for sine gerninger, og ikke tørre det af på andre, så er man ikke en stærk præsident.


  • #42   14. apr 2020 Jeg gider ikke kommentere på jeres lort.

    Er det ikke fair nok?

    Obama vandt 2 valg i træk, og Hillary fik flest stemmer, men tabte...

    Farvel til tråden.


  • #43   15. apr 2020 Jeg forstår virkelig ikke at nogen overhovedet bare i det mindste tager Trump i forsvar, eller mener at han har gjort noget godt!

    Manden er sociopat helt igennem, manipulerende, løgner, lider af storhedsvanvid i yderste grad.



  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #44   15. apr 2020 Let me just remind you why American woters chose me

    I didn’t take Office to be a Nice guy - I took this Office to drain the swamp and to make America great again - and that’s what i’m doing

    Rene ord for pengene fra en præsident der, i modsætning til tidl. præsidenter, har tænkt sig at indfri sine valgløfter smiley

    Aldrig tidligere i am. historie har det tabende parti og dens vælgere udvist så lidt respekt og så pinlig en adfærd ovenpå et valgresultat smiley


  • #45   15. apr 2020 Det pinlige er, at Trump overhovedet blev valgt, endnu mere pinligt hvis han bliver genvalgt.



  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #46   15. apr 2020 Cris7

    Som skrevet tidligere har Trump gjort langt mere gavn for befolkningen på bekostning af omverdenen end tidl. præsidenter, der omvendt har fokuseret på omverdenen på bekostning af egen befolkning.

    At fokusere på manden alene uden at skele til hans resultater giver ingen mening og det er præcis samme bias der lægges for dagen i de politisk korrekte vesteuropæiske medier.

    Et nyligt eksempel på Trump’s effektivitet er WHO der har hyldet Kinas håndtering af Corona krisen.
    Åbenmundede Journalister og læger er forsvundet i Kina, indgangsdøre er svejset til så ingen kunne slippe ud og folk lå døde i lejlighederne.
    Tiltag som intet vestligt land ville tage i anvendelse, men som WHO skændigt har hyldet og som de er blevet stærkt kritiseret for af flere lande, deriblandt usa.
    Straffen er nu faldet fra verdens største bidragsyder USA der omgående har smækket kassen i indtil videre.
    Ingen af de sædvanlige årelange diplomatiske forhalinger der ikke fører til en skid og som vi er vant til fra tidl. fodslæbende am. præsidenter.
    Nu tvinges FN til at gribe ind overfor sin egen WHO organisation omgående hvis Trump skal genåbne pengekassen.
    For lige at opsummere:
    Det samme gjaldt de uretfærdige toldsatser og Nato bidrag som jeg beskrev tidligere hvor tidl. præsidenter bare har ladet stå til i årtier.
    Hvorfor binde sig til en klimaaftale der ville medføre masse arb.løshed i USA, vel vidende at verdens største udleder Kina alligevel ikke agtede at overholde den.
    Hvorfor fastholde en atomaftale med Iran der gang på gang nægtede adgang for kontrollanterne.
    Den går sku ikke når præsidenten hedder Trump og det er netop sådan en præsident for verdens største supermagt forventes at agere smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #47   15. apr 2020 Trump har sit væsen imod sig, ingen tvivl om det, men jeg foretrækker at fokusere på resultaterne fremfor manden smiley

  • #48   15. apr 2020 #46 Cody

    Ang. WHO, så er Trump bedøvende ligeglad med hvordan Kina har behandlet sin befolkning.

    Han forsøger igen at manipulere for at redde sit eget skin. Trods alarmklokkerne ringede og andre lande tog det alvorligt, så mente Trump bare at der var tale om en alm. influenza, intet at være bekymret for, og videre i den dur.

    Det er KUN fordi han bliver anklaget for at være skyld i tusindevis af dødsfald at han igen skyder skylden på alle andre end at han på nogen måde vil indrømme at han har fejlet.

    I det skjulte forsøgte han at købe en medicin-virksomhed i Tyskland som han troede havde en vaccine, hvorefter hans plan var kun at bruge vaccinen til amerikanerne, og bagefter sælge den dyrt til andre lande.

    Han er også bedøvende ligeglad med klima, eller hvor meget Kina udleder af skidt.

    Jo, det giver mening at skele til manden, og hans væsen, for han lyver og manipulerer om alt, hvis han ikke får sin vilje. Fyrer til højre og venstre folk der ikke er enig med ham.
    Han er simpelthen et rædselsfuldt menneske, og alt for farlig at have siddende som præsident.


  • #50   15. apr 2020 "Har han nu også det? eller er vi bare forkældede med tidligere US-præsidenters åh så smilende ansigter uden de store gennembrud af de højt ejublede og lovende valgløfter i amerikansk politik?"

    Allerede i min barndom, fik jeg at vide, at 'dem der smiler altid, kan ikke altid mene det', men Trump virker ikke heller ægte, ikke kun selvbevidst, men utroligt selvfed og arrogant, selvom han gentagne gange begår fejl, og det han gør, virker jo ikke altid efter hensigten.


  • #51   15. apr 2020 Guantanamo er et godt sted for idioter.

  • #52   15. apr 2020 Det er rigtigt at flere Præsidenter har været alt for diplomatiske, og ikke holdt hvad de lovede.
    Men det ændre ikke på at man er gået helt i den modsatte grøft og fået en galning istedet.



  • #54   15. apr 2020 Der stod nu altså helt i starten, omkring den tyske medicinal virksomhed, at der havde været 'hemmelige' forhandlinger inden, hvorefter man så sagde at det skam havde været i fuld offentlighed.
    Rigtigt eller ej, det er svært at vide, når det har med Trump at gøre.

    Ja, I må undskylde, men der er simpelthen intet der kan overbevise mig om at der er noget godt ved Trump. Dertil har hans opførsel og handlinger været alt for utilregnelige.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #55   15. apr 2020 Helt uenig Cris7.

    Mandens resultater taler for sig selv og iøvrigt tager jeg det som et første klasses kvalitetstempel at det især er de politisk korrekte venstreorienterede og kulturradikale der føler sig stødt på manchetterne smiley

    Glemmer aldrig alle de kulturradikale tudefjæs der truede med at forlade landet da han blev valgt, men desværre holdt de ikke hvad de lovede smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #56   15. apr 2020 Nyhederne på DR her kl.12 kommenterer Trump’s anklager mod WHO som medskyldig i at verden kom for sent igang.

    Ganske som ventet havde Trump ret i at WHO stolede for meget på Kina’s oplysninger om at det kun var en epidemi.
    Ydermere anklagede WHO usa for at overreagere da de indstillede al flyvning ml. Kina og USA som WHO anså for et unødvendigt tiltag.
    Selvom flere lande var utilfredse med WHO’s slingrekurs håndtering af Corona truslen, mener kritikerne (som ventet) at Trump forsøger at skyde skylden på WHO smiley


  • #57   15. apr 2020 #56

    Cody

    Du må da indrømme, at det er svært at sortere i, hvad der er fup, og hvad der er fakta.

    Og hvad har vi så gjort, siden Kinas milliadær Jack Ma syntes, at vi var værd at donere væremidler til til en formue...?!

    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/tusindvis-af-mundbind-visirer-og-beskyttelsesdragter-er-paa-danske

    Køber man sig venner...også mht. pandaerne? smiley smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #58   15. apr 2020

    Tjah Madonna, jeg ved ikke helt hvad du mener med at købe venner ? Tvivler på at Trump overhovedet har nogen smiley
    Hvad hans gerninger angår skeler jeg (med amerikanske øjne) udelukkende til hvad han får gennemført.
    Hvad Jack Ma angår var det vist ikke kun Danmark, men store dele af verden der blev tilbudt værnemidler smiley


  • #59   15. apr 2020 # 58

    Cody, det var nu mere kineserne, jeg tænkte på mht. køb af venner. smiley smiley


  • #60   15. apr 2020 Ork Gud - Trump tror, han kan købe alt, og det kan han i realiteten også godt, men heldigvis får han ikke lov til det, for han bestemmer heldigvis ikke alt, han kunne jo også godt tænke sig at købe Grønland, men da han ikke kunne få lov til det, så afmeldte han statsbesøget med Fru Mette smiley

    Trump 4 år.


  • #63   15. apr 2020 # 61

    Jo, godt de kan hjælpe hinanden, men det tyder jo på, at kineserne i hvert fald ikke vil hjælpe Trump, og så bli'r det altså EU, de hjælper i stedet.


  • #65   15. apr 2020 Jeg synes da i skal læse dette, der atter vidner om Trumps storhedsvanvid.

    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/trump-forsinker-nødhjælp-til-usas-fattigste/ar-BB12F1fi?ocid=spartandhp


  • #67   15. apr 2020 Markgreven

    Som skatteyder er der vist ikke nogen som har et problem med at oprette en bankkonto- så kom pengene hurtigt for alle.


  • #68   15. apr 2020 Polysl.

    Nu tyder det jo ikke på, at de har en Nem konto som i Danmark.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #70   15. apr 2020 Her er den officielle “time tabel” vedrørende Corona udbrudet fra starten af.

    Prøv at læse den og fortæl hvad i mener.

    Jeg mener at WHO var alt for længe om at kategorisere den som en pandemi og jeg mener heller ikke at at Trump var for længe om at reagere, men hvad synes i ???


  • #71   16. apr 2020 Cody

    Følger der et link senere?


  • #72   16. apr 2020 #68 Markgreven

    Sandheden er måske at når en åbner en konto i en bank så får IRS besked. Så måske nogle vil undgå at sætte fokus på deres indtægt.


  • #74   16. apr 2020 Ron

    De fine folk har altid fine ord som: Hvis vi vidste hvad vi ved i dag så havde vi nok handlet anderledes. Altid nemt at være bagklog, Vi fik ikke nok oplysninger til at handle på. Så det er jo det samo samo håndvaske teknik.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #76   16. apr 2020 Helt grotesk.
    Nu er det kommet frem at de kinesiske myndigheder blev advaret allerede 6 dage tidligere end det hidtil oplyste hvilket utvivlsomt betød at spredningen løb af sporet og derfor bredte sig til udlandet.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/tavse-i-seks-dage-kan-have-vaeret-katastrofalt/8091417


  • #77   16. apr 2020 #76

    Fuldstændigt grotesk, det viser Kina kun udelukkende tænker på sig selv, ikke underretter WHO, og så efterflg. sender værnemidler til EU.

    De burde boycottes fremover... smiley


  • #78   16. apr 2020 Madonna

    God ide at boykotte Kina - så skal du til at betale 4 gange så meget for elektronik, Jeg vil nødig til igen at købe B&O produkter - det stoppede da LCD tv kom på markedet.

    Det bliver også svært at få repareret elektronik da de fleste komponenter kommer fra Kina. Så den tanke bliver enorm dyr for forbrugere.

    Jo jo - du kan købe Samsung fra Sydkorea, men de får faktisk mange dele fra Kina.


  • #81   16. apr 2020 #78

    "God ide at boykotte Kina - så skal du til at betale 4 gange så meget for elektronik, Jeg vil nødig til igen at købe B&O produkter - det stoppede da LCD tv kom på markedet."


    Om så vi skal betale 10 gange så meget...de sætter ikke blot menneskeliv på spil, men også verdensøkonomien.

    Og de havde jo set i øjnene, at deres egen økonomi var på spil, før de lod virussen sprede sig tll resten af verden.


  • #82   16. apr 2020 # 80 Annella

    Ja, de har jo sørget godt og grundigt for at kopiere alt fra den vestlige verden, og har forstået at udnytte det.

    Dog er kvaliteten ofte meget ringere end varer fra EU, købte en gang en gryde, der var lige til at smide ud.

    Men risiko for liv og helbred vejer nu en gang tungest, og selvom vi ikke kan lave de ting, vi bli'r oversvømmet med fra Kina så billigt selv, så må vi dog gøre et forsøg, selvom det bli'r væsentligt dyrere, og så sørge for at lukke af for kineserne, så godt som muligt, så de ikke får indblik i nye opfindelser, og dermed lukrerer på ny viden fra den vestlige verden.


  • #83   16. apr 2020 Madonna

    Og så mener du, at ved en total boykot, ikke har betydning for verdensøkonomien?

    Kina ejer USA, hvis de gjorde krav på deres lån fra USA lige nu, så gik USA bankerot.


  • #86   16. apr 2020 #84


    Annella

    Har der været noget godt, vi kunne lære af den krise, selvom vi altid brokker os, f. eks. over vores førhen så højt besungne sundhedssystem, så skal vi trods alt være glad for tilstandende både i Tyskland og Danmark.

    Og nok klager vi over for meget nedlukning, men andre lande er trods meget værre ramt, de har jo heller ikke kvindelige ledere, som anført i dag i Ekstra Bladet. smiley

    Schweiz's sygeforsikringer virker også godt, men svoger derned fik undersøgelse, udført en bypass og var på rekreation, alt skete inden for en måned.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #87   16. apr 2020 Polysl.

    Enig i at det ikke gavner nogen at lukke Kina ned, men Corona krisen er en udemærket anledning til at banke Kina på plads så de overholder menneskerettighederne og de int. regler for samhandel.
    Derudover skal de kinesiske ledere stå til ansvar for den hacking og kopi industri som, udover unfair toldsatser, giver kineserne uhørte fordele på verdensmarkedet.
    Kina er en skræmmende udemokratisk gigant, men det er uhørt at de af den grund kan gøre som det passer dem og hvis resten af den frie verden gjorde som Trump og satte dem stolen for døren ville de uden tvivl rette ind for det er jo deres samlede eksport indtægt der er på spil.
    Desværre går alt for mange lande enegang i jagten på lukrative aftaler med giganten.
    FN og WHO er absolut ikke de eneste der ligger under for kineserne, flere afrikanske lande er allerede dybt afhængige af den infrastruktur og økonomi der følger med når kineserne henter afrikanernes råstoffer op af jorden smiley


  • #88   16. apr 2020 Madonna.

    Det var et interessant link.

    At Danmark virkelig skulle stå for 0,4% af verdensøkonomien, overrasker mig, det er jo ikke småpenge.

    Men noget jeg studsede ved, var, at Irlands BNP betød et snit på over 500.000 kr, pr, indbygger. - Hvad er der sket derovre, efter de var lige så forarmede som de syd europæiske lande?


  • #92   16. apr 2020 Som en skrev, Kina ejer jo faktisk USA.
    USA ville gå fallit hvis Kina ville inddrive deres gæld..... Men....

    Og der er et men.... Hvorfor skal USA betale 15% til WHO, når Kina kun betaler 2%?

    Nej, jeg er ikke blevet Trump tilhænger, men noget rimelighed skal der vel være.

    Og nu siger USA´s justitsministerium, at Kina har foretaget ulovlige atom prøvesprængninger....

    Hvad skal det dog ende med?


  • #96   17. apr 2020 #93

    "Jeg har lyttet til Kineserne selv, i stedet for at spørge dig, og de begrunder deres ind imellem usolidariske opførsel med at de har nedbragt sulten i landet."


    Ja, det kan enhver jo komme og påstå.

    Det er ingen undskyldning for usolidarisk optræden...


  • #97   17. apr 2020 Man skal altid lytte til kineserne, for de lyver aldrig., manipulerer aldrig, snyder aldrig, Det er dem som er eksperterne. smiley

  • #98   17. apr 2020 #97

    Det må vist være din spøg... smiley smiley smiley


  • #99   17. apr 2020 Madonna

    Hvis du kendte mig, ville du ikke stille det spørgsmål. smiley


  • #103   18. apr 2020 Alis
    Jeg ved så ikke lige hvor jeg skal placerer muslimer i det her indlæg som slet ikke har noget med dem at gøre.

    Jeg elsker Kina, deres elektronik, tøj, tingeltangel, skrammel på markedpladser, og i byens forretninger. Jeg købte for 40 år siden en lille æske (loppemarked)- håndmalet med navnet Tzun på låget, en æske som kun kan åbnes ved at trykke 4 steder på samme tid.

    Er stort set ligeglad med hvad der skrives om dem så længe de udfylder det behov jeg har for deres skrammel til en billig penge. Men man skal da være ret naiv ikke at vide at Kina ikke er så åben som du åbenbart tror.


  • #104   18. apr 2020 Hvornår lærer vi her i vores såkaldt frie verden at tale med mennesker, i stedet for at tæve dem?


    Nogen gange kan det være nødvendigt, hvis de ikke vil lytte. Nå ja, lige nu taler jeg om en nabo! smiley


  • #105   18. apr 2020 Nå NU virker "hændelser" ikke igen...olde kolle Baboom må da for helvede smide snotkluden - og kigge på ny kodning.

  • #107   18. apr 2020 Alis

    Jeg tror ikke de fleste vil være sandhedskærlig hvis kæresten spørger: Ser jeg fed ud i min nye kjole? selvom hun vejer 120 kg.

    Jeg tror der i mange hjem vil blive ballade hvis man er sandhedskærlig, for at være det skal man sige sandheden helt uden omsvøb. smiley

    Jeg tror heller ikke at du er helt sandhedskærlig som du prøver at give udtryk for. Sandhed kan ikke bøjes, drejes, vendes - Intet menneske på jorden er sandhedskærlig. Men det kan da godt være du er undtagelsen, den rene Mother Theresa, eller en kvindelig Gandi.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #108   19. apr 2020 Alis. #101

    Hvornår lærer vi her i vores såkaldt frie verden at tale med mennesker, i stedet for at tæve dem?

    Tjah hvorfor - du kan jo prøve at spørge de 3 perler her smiley

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=2ahUKEwi57aq5-_ToAhXqx6YKHc0SCLsQFjAEegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.dagens.dk%2F112%2Fkvinde-blev-tilfaeldigt-overfaldet-af-tre-indvandrere&usg=AOvVaw1kiPLp1OCiYI9W_U55ZCIU


  • #110   19. apr 2020 Alis

    Og så kom muslimerne lige på læberne igen - og vi bliver jo anklaget for at lave anti muslimsk indlæg, selvom du ikke har besvaret det gamle spørgsmål om at 1 indlæg ud af 22 handlede om muslimer - da jeg sidst talte dem sammen - og så pynter du dig med at være sandhedskærlig???


  • #112   19. apr 2020 Alis

    Jeg troede ellers at du var sandhedkærlig og så lyver du med at jeg har kaldt dig dum?

    Fy skam dig.....næste gang kommer du udenfor døren og tælle knagerækker.


  • #114   19. apr 2020 Alis.

    Sådan en klokke skulle du have ringet på.
    Så havde rektor givet dig med spanskrøret.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #115   20. apr 2020 Alis # 109

    Din forkærlighed for Kina hjælper ikke en hujende fis i denne sag for Trump har aldeles ret i sin kritik af diktaturet Kina der har hemmeligholdt at de blev advaret allerede en uge før den oplyste dato.
    På den uge kunne de have lukket Wuhan’s flytrafik helt ned og isoleret regionen så smitten var blevet begrænset til regionen og ikke var ført til udlandet.
    Derudover har det korrupte WHO været medskyldig fordi de stolede mere på kina’s embedsmænd end de advarsler der kom fra deres egne og Taiwan’s eksperter.
    Dette betød som bekendt at opgraderingen fra epidemi til pandemi kom alt alt for sent og bevirkede at nationale tiltag verden over også kom for sent igang.

    Kina og WHO har fortjent alle de bank der overhovedet kan ligge på dem og det eneste fornuftige havde været at lukke WHO ned indtil FN havde reorganiseret hele organisationen med en helt ny ledelse der kan handle upolitisk.

    Nu skal du få mit eget bud på årsagen til kina’s bevidste fortielse af smittespredningen.

    Hvis smitten var blevet begrænset til Kina alene var deres økonomiske forspring på verdensmarkedet forsvundet som dug for solen og det kunne et land som Kina slet ikke overskue da det ville medføre masse arb.løshed og omfattende uroligheder der kunne lede til kommunismens endeligt.
    Derfor har Kina’s ledelse brugt føromtalte hemmeligholdte uge til at lægge strategien for bortforklaringer (med hjælp fra WHO) alt imens smitten fossede ud af landet.
    Meget kan man beskylde kineserne for, men dumme er de ikke !

    Trump og CIA har uden tvivl samme mistanke, men beviserne i form af de første “whistleblowere” fik Kina jo som bekendt hurtigt ryddet af vejen.

    Din tiltro til WHO og det kommunistiske diktatur Kina deles nok ikke af ret mange og absolut ikke af Trump som har helt ret i sine påstande smiley


  • #116   20. apr 2020 Cody

    Min dybeste beundring for at formulere det, som 'vi' andre tænker, meget sjældent at jeg ikke er enig med dig. smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #123   20. apr 2020 Alis # 117

    Gang på gang ignorerer du links der underbygger debattørernes holdninger og kører bare videre med dine egne socialistiske ønske “fakta” der aldrig dokumenteres !

    Nu prøver jeg lige igen.

    https://www.information.dk/udland/2018/12/kinas-voksende-indflydelse-truer-fns-arbejde-menneskerettigheder

    https://www.weekendavisen.dk/2020-14/samfund/kinesisk-utopi

    https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-04-16-kina-ventede-i-seks-dage-med-at-advare-om-faren-ved-coronavirus

    https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-04-15-trump-har-en-pointe-jeg-foeler-mig-overbevist-om-at-who-har-indgaaet-en-aftale

    https://www.businessinsider.com/coronavirus-pandemic-timeline-history-major-events-2020-3?r=US&IR=T

    Alt dette oplysende materiale er udgivet af dine egne trosfæller i de største venstreorienterede mediehuse i Danmark så måske du ville være så venlig at forholde dig til en anden sandhed end din egen !

    Som bonus info kan jeg oplyse dig om at Trump indførte indrejseforbud for alle der havde opholdt sig i Kina allerede 11 dage inden WHO blev enige med kineserne om at kalde det en pandemi smiley


  • #126   20. apr 2020 Annella

    Debatter med Alis er som at have en debat med en flatEarth tilhænger - som tror at alt i verdensrummet er fladt. Når man så går dem på klingen og spørger indtil hvorfor vandet så ikke løber ud over kanten - så siger de, at de ikke vil svare på person angreb, eller at alt fakta er løgn. De har jo deres viden fra Youtube som jo er den rene sandhed.

    Det er som at læse Erasmus Montanus af Ludvig Holberg - selv dengang led landsbyer hård af klogeåger...

    Den her tåbelige logik med: en sten kan ikke flyve, mor Karen kan ikke flyve - ergo er mor Karen en sten.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #128   20. apr 2020 Alis # 124

    Hvis du har set det hele før og ikke har nogen kommentarer til Kina’s og WHO’s skyld i krisens omfang må det jo være fordi du er enig i indlægget - tak for det smiley

    Trump stolede på WHO ligesom mange andre hvilket var en stor fejltagelse og alle kom for sent igang, men du glemmer dog at Trump var den første der lukkede af for indrejsende fra de berørte områder hvilket førte til kritik fra selvsamme WHO.

    Samtlige lande burde gøre som Trump og lukke af for pengekassen til den korrupte FN organisation WHO og Kina fortjener alle de økonomiske øretæver der kan ligge på dem som straf for den skade de har påført hele verden smiley

    Jeg ser ingen steder at Trump opildner “gadens parlament” mod Kina - hvor har du det fra ?
    At opildne gadens parlament plejer iøvrigt at være en fremgangsmåde som venstrefløjen er specialist i og jævnligt benytter sig af smiley


  • #129   20. apr 2020 Cody.

    Du er lidt hård i retorikken, selvom jeg giver dig ret langt hen af vejen.

    Danmark var også et af de første lande der lukkede grænserne, det vakte et brøl fra EU, specielt fra hende Ursula Van der Leyen, 2 dage efter var det ok.

    Angående Trump viste han altså heller ikke rettidig omhu. - Godt nok lukkede han af for indrejse i USA, i starten gjaldt det ikke for britterne, men har du set billederne fra Chicago lufthavn? - Der stod tusindvis som en sild i en tønde.
    Men som han sagde, vi har kontrol over det.

    Trump er idiot, mere er der ikke at sige om den sag. Det han mener i dag, mener han ikke i morgen.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #131   21. apr 2020 Coronakrisen har afsløret hvor dårligt det amerikanske sundhedsvæsen fungerer, og det kommer til at koste både menneskeliv og penge. Trump mener at Kina skal erstatte den skade, de iflg. ham har forvoldt.

    Ak ja Alis, din uvidenhed kender åbenbart ingen grænser.
    USA ligger flere pladser under Danmark i antal døde pr mio. indbyggere så på den skala er det am. sundhedsvæsen altså bedre end det danske - hvad siger du lige til det ?

    Hvis efterretningerne holder stik og Kina bevidst undlod at gribe ind i 6 dage hvorefter smitten lækkede til udlandet skal de den onde lyne mig anklages for folkemord hvilket jo er blevet konsekvensen af deres hemmeligholdelse !

    Det glæder mig iøvrigt at du hader Trump - det er nemlig et ypperligt kvalitetsstempel for folk som mig at de venstreradikale hader ham hvilket jo betyder at han gør det rigtige smiley


  • #132   21. apr 2020 Cody.

    Nu bliver jeg nødt til at gå i rette med dig.
    I dag er der 6 døde i Danmark, det er 1 pr. million, og så skal du også tænke på at USA har 50 stater, hvoraf mange er tyndt befolket.
    Er der ikke døde flere i New York end i Italien og Spanien?
    Det har noget med befolkningstætheden at gøre.
    Sverige går enegang, og held og lykke med det.


  • #133   21. apr 2020 PS.

    Hvis en dansker med uhelbredelig lungekræft dør, men har fået konstateret Covid-19, så ryger han på statistikken.
    Hvordan de tæller i USA ved jeg ikke...
    Var der ikke noget med at de fandt 17 døde i et lighus ved et plejehjem. - Var det New Jersey?
    Jeg siger bare goddaw do..... Trump er en lort.

    Hans troværdighed er lig 0.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #134   21. apr 2020 Hr.Greve nu har jeg læst mit indlæg igennem flere gange og jeg kan ikke finde at min retorik er hård så jeg er uenig heri smiley

    Ligeledes er jeg uenig i din beskrivelse af Trump og det er nok fordi jeg skelner skarpt imellem hvad han siger og hvad han rent faktisk gør.
    Trump har fra starten valgt en strategi hvor al opmærksomhed skulle drejes hen på hans person og udtalelser hvilket betød at han rimelig ubemærket kunne arbejde med de overordnede mål uden nævneværdig pressedækning.
    Denne “sige et og gøre noget andet” aflednings strategi er genial og alene opfundet for at holde de hadefulde venstreorienterede medier beskæftiget hvilket må siges at have båret frugt, især i starten.
    Aldrig tidligere har medierne brugt så meget nyttesløs spalteplads på en præsidents person før det så småt gik op for dem at han kørte dem rundt i manegen smiley


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #135   21. apr 2020 Hr.Greve jeg henholder mig til denne liste.

    Sammenligner man coronadødsfald i forhold til befolkningens størrelse, rykker USA langt ned på listen over dødsfald.

    https://nyheder.tv2.dk/2020-04-04-stigende-antal-doede-placerer-usa-i-toppen-af-liste-men-det-er-ikke-hele-historien

    Opdateret:
    Dette er det nyeste jeg kan finde. (4 dage)

    “ Dødstallet per 100.000 indbyggere i USA er på 11,3, mens det i millionbyen New York City er på 157,4.”

    Det svarer til 1,13 pr.mio indbyggere hvilket ligner Danmarks tal.
    https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-registrerer-naesten-4000-coronadodsfald-pa-et-dogn


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #137   21. apr 2020 Alis - du glemmer selvfølgelig at de venstreorienterede medier og det kulturradikale parnas ovenpå chok valget på skammeligste vis kastede sig frådende over Trump allerede inden han indtog det hvide hus.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=2ahUKEwi3z8SytfroAhVVxMQBHRnfDQcQFjADegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.berlingske.dk%2Finternationalt%2Famerikanske-tv-studievaerter-elskede-obama-og-hader-trump&usg=AOvVaw2mxRsgNOYFzxCqgVY56I6t

    Hvis du vil vide hvorfor halvdelen af amerikanerne og mange udenfor usa holder med Trump så er en del af forklaringen her:

    “ En del journalister har på det seneste spurgt sig selv om årsagerne til, at den amerikanske præsident Trump i den grad er hadet og afskyet af medierne, og af stort set alle politiske afskygninger. Herhjemme spændende fra Enhedslisten på den ene fløj og Liberal Alliance med udenrigsminister Anders Samuelsen i spidsen på den anden fløj.

    Når man mødes med kollegaerne på arbejdspladsen, med vennerne til en frokost eller lignende, så er det normale at man lige fyre en anti-Trump joke af, for at vise at man er en del af det gode selskab. Forunderligt. Aldrig har en amerikansk præsident været bare så tilnærmelsesvis hadet og afskyet blandt politiske modstandere.”

    Dette kunne ligeså godt have været gengivet i en am. avis og det er netop derfor at Trump tilhængere (mig inklusive) afskyr det politisk korrekte kulturradikale selvretfærdige segment der på den mest indbildske facon tog sin egen politiske overbevisning for givet - næsten som en naturlov og samtidig årsagen til at hele venstrefløjen gik i hysterisk selvsving da Trump vandt !

    Demokraterne havde i årevis solgt ud af det am. arvesølv ved fejlagtigt at tilslutte sig den ene national ødelæggende internationale aftale efter den anden for at styrke sit politisk korrekte image overfor omverdenen.

    I årevis vendte de højrøvet ryggen til en mere og mere forarmet og desperat land befolkning langt væk fra storbyernes kulturradikale cafe’ latte parnas der gned sig i hænderne over USA’s åh så humane dukse status !

    Håber aldrig at usa skal opleve så ansvarsløs en administration igen smiley


  • #140   22. apr 2020 Cody.

    Er vi enige om at USA har 330 millioner indbyggere, og de enkelte dage har haft 4000 døde?
    Godt, det er 8,2 pr million indbygger i USA. - Så hvis Danmark havde samme pr, million indbyggere, så ville vi ligge på omkring 48 døde om dagen, det har vi ikke prøvet endnu.


  • #141   22. apr 2020 Tv2 skriver at vi overstiger døde i forhold til indbyggertal pr. million.

    USA.....22 pr. Million
    Danmark 29 pr. Million.

    Dog skrives der det er et øjebliks billede og meget vel kan ændre sig - speciel når artiklen er fra 4 April.

    For os lyder det voldsomt at man har fundet 9 døde på et plejehjem - men endnu mere med hensyn til usa med 4000.


  • #142   22. apr 2020 Polysl.

    Jeg tror det billede har ændret sig meget, det var vist dengang Trump blot mente det var en influenza, og de havde fuld kontrol over det hele.


  • #143   22. apr 2020 markgreven

    Artiklen er fra d. 4 April. - altså 18 dage siden.


  • #144   22. apr 2020 Polysl.

    Ja, det har jeg forstået.

    I dag har Danmark 14 døde, i går var det 6.
    I dag var der små 2.000 døde indenfor det sidste døgn i USA, tidligere var der op imod 4.000. - Så jeg godt regne og dividere.


Kommentér på:
Om Trump: Det er grotesk!

Annonce