{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Kommunale {{forumTopicSubject}}

Endelig som jeg forventede at offentlige ansatte har samme vilkår som de ansatte i det private.

De første 5 dage afholdes af den ansatte - på deres egen valgte måde.

De offentlige ansatte skal nok lade være med at pive i EB eller andre aviser - for det vil jo udstille dem som latterlige mennesker - som mener at de skal have andre muligheder end de private ansatte.

Der er jo i forvejen en masse offentlige ansatte i forskellige funktioner som slet ikke har nogen klienter - så enten fordeler man dem eller lader dem gå hjem - på samme vilkår som private ansatte.

Det var et forventet reaktion fra mange som syntes det er en helt unfair forfordeling af offentlige ansatte til forskel for private ansatte.

Så redder Mette Fup lidt på æren om at sige: Vi skal alle løfte i flok, men det skete ikke dengang hvor offentlige ansatte fik fuld løn for at gå hjemme og tulle rundt.

Det har fandme gjort ondt på en (S) regering og deres tilhængere - jeg kan kun sige::::::

HA HA HA...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommunale
  • #1   27. mar 2020 Polysl.

    Offentligt ansatte er ansat af stat og kommune!!!

    Selvfølgelig skal privat ansatte også hjælpes, men i bund og grund er det IKKE samfundets ansvar.

    Bankerne har tidligere fået en kæmpe hånd af staten, takken var en kæmpe hvidvask af penge. - Nu siger bankerne dog, at de er villige til at sætte kassekreditten op..... Jeg ved ikke hvad jeg skal mene.

    Hvis du bliver mere blå Polysl, så bliver du selvlysende.


  • #2   27. mar 2020 Polysl, jeg vil mene, at for at kunne besvare dit oplæg, så kræver det meget mere indsigt i det kommunale, det har jeg ikke, men det har du, kan jeg læse smiley smiley smiley

  • #3   27. mar 2020 Nu kræver det ikke indsigt i det kommunale - hvad jeg glæder mig over at kommunale ansatte ikke forfordeles i forhold til andre.

Kommentér på:
Kommunale

Annonce