{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Corona-virus. {{forumTopicSubject}}

Ja for x-antal dage siden var vi flere der skrev om den virus - desværre var der nogen der ikke brød sig om den mening at vi skulle tage det med ro - den med at tage det med ro står jeg stadigt ved - jeg står også stadigt ved at Danmark kunne havde lukket at tidligere - men samtidigt syntes jeg at Danmarks regering har gjort det rigtigt godt.
Der har åbenbart forgået en hanekamp her på BB langtid før jeg kom her ind og det undre mig faktisk at jeg ikke er blevet sendt på ferie - det tror jeg at jeg trænger til grundet at jeg jo har en datter som arbejder inden for hjemmeplejen + andre gode venner som arbejder inden for det system der jo holder Danmark i gang og jeg er af den mening at de fleste venner som ligesom jeg har været i selvskab med Corona smittet det må være et fåtal der ikke har været i nærheden af en der kender en som kender en der har været i nærheden af en smittet og jeg nægter ligesom Lord Nielson i sin tid gjorde og sætter den kikkert til mit blinde øje for jeres tale smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona-virus.
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #2   18. mar 2020 3 der smitter 3 = 9
    9 der smitter 3 = 27
    27x3= 81
    81x3= 243
    243x3=729
    729x3 =2187
    2187x3=6561
    6561x3= 19683
    19683x3= 59.049
    59.049x3= 177.147
    177.147x3= 531.441
    531.441x3= 1.594.323
    Osv osv, Mette Frederiksen logik


  • #4   19. mar 2020 Forkert Annella

    Hvis 3 smittede personer hver især smitter 3 andre har de smittet 9 nye så det samlede antal smittede er på 12.

    Det er først hvis de 9 nyligt smittede hver især smitter 3 nye at antallet nye smittede vil udgøre 27 hvorved der samlede antal smittede vil udgøre 27+12 = 39 smiley


  • #6   19. mar 2020 B1 du skal forstå at jeg ikke er bange for den Coronavirus også selvom den nok har stået i min stue ej heller at den var 200 meter fra min bolig en dame blev indlagt på sygehuset og den tale om martyr må du nok selv påtage dig altså sammen med B2 og ja Danmark skulle været lukket ned fra starten af det var vi da flere der var enig om og som Polysl sage havde Israel jo pålagt folk der kom ude fra en karantæne de var fremme i skoene og jeg er også af den mening at vi burde have et udgangsforbud og kun ved indkøb af fødevare og medicin og hundeluftning vil det være lovligt og vi kan kun ved at holde hoved koldt redde Danmark det gøres ikke ved at lave hysteri.

  • #8   19. mar 2020 B1 jeg har fattet alvoren i den virus og jeg mener jo at os her på BB der har anden holdning end B1 og B2 har ligeså meget ret som din virolog og jeg håber at det at Danmark fik lukket sine grænser kan gøre en forskel - Gudskelov for at du B1 og mig ikke har eneret på at skulle have ret.

  • #10   19. mar 2020 B1 de danske forsker er ligeså gode som din virolog var det det du vil høre.

  • #12   19. mar 2020 Annella du taler kun om jeres tyske virolog og tror altså at de danske virologer er ligeså gode og jeg kunne tage alverdens virologer tror de som mange andre blev taget på sengen - det lader jeg lige stå.

Kommentér på:
Corona-virus.

Annonce