{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

IT-problemer kontra snyd. {{forumTopicSubject}}

Ja når man gang på gang læser om hvordan over en million personnummer og andet sprøjter ud fra det offentlige it-system undre det mig at der ikke kan sættes en stopper for sådan amatøragtigt it-system og jeg syntes at huske hvordan en god ven it-nørd (har et par stykker) fortalte at grunden til at Danmark har sådan it-koks er fordi de sparre gang på gang i stedet for at få løst de it-problemer en gang for alle og det koste jo at vedligeholde sådan system - men vi kan jo godt blive enig om (tror jeg) at it-verden er det der nu til dags holder Danmark og resten af verden i gang.
Når vi så er ind på it og snyd kom jeg til at tænke på alle dem der dagligt bliver snydt igennem it-verden og jeg tænker så på de ældre hvor der var et eksempel fra den sidste uge hvor telefon snyd kostet et ældre ægtepar en million kroner.
Og hvad er straffen for sådan snyd i Danmark - 14 dages ferie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IT-problemer kontra snyd.
  • #1   7. feb 2020 Den slags snyd takseres faktisk ret hårdt - mener at straframmen er helt op til 6 år. Men tror den lander på mellem 2 - 3 år.

    Tænk at Danmark engang var i top på listen over IT lande - nu deler vi pladsen med -

    Ecuador. Egypten. El Salvador. Elfenbenskysten.

    Tænk vi er så underudviklet.


  • #2   7. feb 2020 Polysl enig og syntes det står gral til og jeg tror sku vores politiker op borgen er stolte af vores it-system og ligeså vores internet smiley

Kommentér på:
IT-problemer kontra snyd.

Annonce