370 visninger
|
Oprettet:
DSB i forfald. {{forumTopicSubject}}
Ja i har som jeg nok læst om hvordan DSB vil og er på skideren og uanset hvor mange nye tog de køber skal alt det andet jo også fungere og hvis signalerne ikke fungere er togturene jo farlige ligeså er en togtur farlig hvis skinnerne ikke er erstattet med nye de holder jo ikke evigt.
Men hvordan kan Danmarks jernbanenet være i så dårligt stand - hvem har sovet i timen og der tales om hvordan der skal laves for et milliard beløb frem imod 2030 men så læser man om hvordan pris stigninger bare får priserne til at løbe der ud af.
i ved ligesom de jagerfly
feb 2017
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 136
Skinner og signaler drives af BaneDanmark.
Men ellers har du ret; nogle har sovet gevaldigt i timen. Om det er ledelsen i BaneDanmark, som ikke har været vågne og fremsynede nok, eller om det er politikerne, som har nedprioriteret BaneDanmark ved jeg ikke.
Jeg tror faktisk, at regeringen de seneste mange år har nedprioriteret tilskud til offentlig transport, mens de har fokuseret på motorveje og motortrafikveje.
dec 2014
Følger: 140 Følgere: 155 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.744
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.758
dec 2014
Følger: 140 Følgere: 155 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.744
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
dec 2014
Følger: 140 Følgere: 155 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.744
DSB i forfald.