{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

🤢 Strækmarch 🤢 {{forumTopicSubject}}

Europas enevældige ”fører”-Tysklands forbundskansler Merkel gør alt for at få lovgivning ind under Tysklands totale kontrol via EU-kommissionen. Derfor ønskede EU, at vi afskaffede vores Grundlov til fordel for en bankunion styret af Deutsche Bundesbank, der på lige fod med Danske Bank er rodet ind i ulovligheder.

Professor i jura for offentlig administration ved Københavns Universitet, Peter Pagh skriver: "Hvis Danmark går ind i en bankunion, uden en forudgående folkeafstemning, så vil det være et brud på Grundloven, og alle Folketingets økonomiske beslutninger vil blive overført til EU".

For Danmarks vedkommende vil Tysklands befalinger give et gigantiske milliardunderskud. Derfor kan vi se frem til nogle nedskæringer i velfærden, som får de tidligere bankpakker på 55 milliarder til at blegne.

****************** citater fra arbejderen*****************

Hvis danske politikere klapper hælende sammen og heiler, så ser det sort ud for Danmark som skal være med til at betale for det kriseramte Sydeuropa - så kan man godt sige farvel til den sidste rest af vores velfærd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  🤢 Strækmarch 🤢
  • #2   17. jan 2020 arbejderen .dk

    Nu er der ikke tale om at åbne en konto men om en styring - en bankunion, som den skal står for.


  • #5   17. jan 2020 Annella

    Jeg har kigget lidt på den artikel på arbejderen.dk - det viser sig at den som påstår at have skrevet artiklen har stjålet den ude på nettet - jeg har kontaktet arbejderen.dk om forholdet.

    Så jeg tager mine ord tilbage om at den tyske nationalbank ikke er rodet ind i noget som danske bank.

    Jeg påtænker også at slette dette indlæg da jeg er i tvivl om lovligheden.


  • #6   19. jan 2020 Skribenten fastholder der står kildeangivelse....jeg kan så ikke se det nogen steder kan i?

    https://arbejderen.dk/l%C3%A6serbrev/deutschland-%C3%BCber-alles


  • #8   20. jan 2020 Jeg har fået besked fra Arbejderen.dk

    Arbejderen har vide rammer for debat, og læserbreve udtrykker alene skribentens holdning, ikke Arbejderens. Imidlertid har du ganske ret i, at læserbrevet på nogle måder er faktuelt forkert, hvorfor vi har valgt at trække det tilbage.
    Med venlig hilsen Birthe Sørensen


  • #10   20. jan 2020 Annella

    Det værste i dag på blade er at man ikke er opsøgende journalister længere, man poster skrammel som er Googlet og Googlet oversat som afspejler både stavefejl, sætningsfejl pg manglende sætninger hvor så indholdet er en pest af læse. EB er ret slem, og på trods af en masse kritik fra læsere så sker der ikke en skid, de forsætter med at poste deres bras. Man kan så håbe at den trykte udgave ikke er fuldt med Google fejl og den mangel at alle åbenbart kan blive journalister på blade bare de kan stave deres egen navn.


Kommentér på:
🤢 Strækmarch 🤢

Annonce