{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Terror {{forumTopicSubject}}

Sikke en bet for Morten Islamus Østergård, at politiet kalder det islamisk terror og medierne har modvilligt fulgt med. SHIT....Så kommer han med en ynkelig kommentar om at ingen skal dømmes på sin baggrund. ????

Et klart bevis på han burde indlægges og have 230 volt tilsluttet den Legoklods som tumler rundt i hans hoved.

Jeg er så i vildrede over den kommentar for jeg har aldrig hørt at nogen i Danmark er dømt for sin baggrund. Man dømmer folk på deres handlinger som er i strid med loven, uanset hvilken tro de har eller hudfarve.

Endnu en hjernedød udtalelse:

**Der er ingen grund til specielt at pege på, at en terrorhandling er islamisk.**

På tide at man får sparket den hjerneblødning ud af borgen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Terror
  • #3   13. dec 2019 Lone.

    Nu skal hun jo ligne vågne fra sin Tornerose søvn, så giv tid.


  • #5   13. dec 2019 Alis

    Stadig køre du trommerne ud at muslimer er forfulgte i hele verden. Jeg kan kun komme på et sted hvor man laver en muslimsk udrensning og det er i Myramar.

    Hele verden????

    Du må da gerne berige med med din ufattelige viden om at muslimer forfølges i hele verden kun fordi de er muslimer.

    At integration har noget at gøre med at inkluderer - går begge veje - men realiteten er jo at folk af samme støbning holder sig i enklaver. Kinesere gør det, japanere gør det, danskere gør det i både Spanien og USA og Canada. Forskellen er at ovenstående fungerer fint med de love og regler der er i samfundet og ikke laver noget som helst hvor de stikker ud.

    Det kan man ikke sige om folk fra Mellemøsten som klumper sig sammen og mener deres område er deres. Så kan man være lige så meget inkluderende for de er ligeglade. De har mere fokus på at samfundet bliver neutral indenfor alle grene så man kan begynde at bygge det op som de gerne vil have. Sverige, England,Frankrig er et meget godt eksempel hvor man i f.eks. i Paris har skarpe grænser hvem som må have lov til at færdes i et bestemt område.

    Med hensyn til flygtninge de skal ikke integreres og kaldes immigranter - de er her i en periode indtil de kan tage hjem og hjælpe deres land med at blive opbygget.

    Du Alis har ikke fattet at dem som flygter er dem som er de mest kriminelle og det er derfor at kriminaliteten er steget markant efter det rykind i mange år. Kriminelle bander bekæmper hinanden og stort set er ligeglade med hvem der ryger med i faldet.

    Mange er blinde for undersøgelser som siger at somaliere er de mest dovne i verden - umuligt at få i arbejde - dog er der få som lige går udenom undersøgelserne - men det er ikke engang noget der kan måles.

    Er du Alis helt blind for hvad der foregår i Sverige,Tyskland, England, Frankrig hvor kriminaliteten er så påfaldende i f.eks. Sverige i takt med indvandringen - ?

    Og igen - kan du ikke liste alle de lande i verden som jagter muslimer, bare fordi de er muslimer? med link .-


  • #6   13. dec 2019 Nu har jeg via Google kigget på forfølgelse, og kristne topper listen, Muslimer er stort set bare en fodnote som mange andre trosretninger som forfølges. Det mest rammende er at det er muslimer som over hele verden forfølger kristne - Det mærkelige er at kristne ikke render ud og bomber løs overalt for lige at give igen.

    et godt billede på muslimers destruktive adfærd var da Israel okuperede Gaza og gjorde det grønt, med drivhuse og mange arabere blev ansat til at varetage driften. Da Israel trak sig tilbage - så smadrede man alt og de ansatte arabere blev arbejdsløse. genialt for så kan man rigtig ynke på medierne og vedligeholde deres tilskud fra verdens ordnen. Det mest besynderlige er at mange arabere går over grænsen hver dag for at arbejde i Israel - det giver simpelthen ingen mening.


  • #8   13. dec 2019 #4 - den så jeg også. Hvad synes du om de 2, der deltog, jeg formoder de er velintegreret muslimer, synes de sagde så meget sund fornuft.

    Men at muslimer er jagtet over hele kloden, det vidste jeg ikke, men har du ret, så synes jeg måske ikke, det er så overraskende, prøv at gå ind og se på verdenskortet over terror, så vil du se, at det stort set kun er muslimer, som begår terror, det siges, at der hvor terror opstår er i lande uden demokrati, tankevækkende.


Kommentér på:
Terror

Annonce