{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Halvskyldig - Delvis skyldig. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg hørte lige om de 3 herre de havde sendt droner til det store udland - det var vist ned til de deresens IS i Syrien og de var tiltalt for at hjælpe med terror.
Men hvis de ikke skal dømmes efter sådan lov og altså kun for at havde sendt droner og andet der ned er mit spørgsmål bare: hvordan kan der så tales om at de er delvis skyldig - altså halvskyldig.
Det vil være det samme som at give en der køre for stærkt en halv bøde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halvskyldig - Delvis skyldig.
  • #1   28. nov 2019 Leon

    De har brudt loven om våbenembargo, Og samt at de er skyldig som ind i helvede - det er jo ikke noget man er kommet til lige at sende droner afsted. En helt bevist handling som de sikkert har tjent mange penge på. Og ja - det er tilskyndelse til terror og dermed indbefattet af terrorloven.


  • #2   28. nov 2019 Polysl jeg er helt enig og ja både i at de nok har tjent mange penge og ligeså er det jo ikke en drone men flere droner så det er ikke bare et tilfælde og terror netop smiley

  • #3   28. nov 2019 Iøvrigt alle den som kun køre halv stærkt - skal kun betale halv bøde smiley

  • #4   28. nov 2019 Polysl griner smiley

  • #6   28. nov 2019 Alis C medskyldige ja i at sende dem droner og de droner blev brugt til terror altså er de medskyldig i terror.

  • #8   28. nov 2019 Ja Alis - hvis våbenhandleren på forhånd ved at modtageren vil slå ihjel hvilket er tilfældet i denne sag.
    Desværre blev de ikke dømt efter den hårde terrorparagraf smiley


  • #9   28. nov 2019 Alis C en våbenhandler de sælger et skydevåben men de ser jo også et ID samtidigt smiley

  • #11   29. nov 2019 Alis.

    Præcis.
    Derfor har jeg investeret et par hundredetusinde i en nord-koreansk a-bombe.


  • #12   1. dec 2019 Kendsgerningerne i denne sag er, at disse udskud, udmærket vidste hvad disse droner skulle bruges til. At de støtter en Satanisk terrororganisation, er landsforrædere m.m., men.., ikke selv direkte har deltaget i en terroraktion!

    Dommere ser på den øverste ramme af straf-skalaen som kan gives i en sag, og må jo så her, desværre, se det som en indirekte terrorhandling, der ikke kan give den højeste straf.

    Men det er jo lidt mærkeligt når man ofte hører mottoet at, 'hæleren er lige så god som stjæleren'!





  • #14   1. dec 2019 Jeg er enig i, at vi på ingen måde skal have noget at gøre med Amerikanske tilstande.

    Men jeg véd ikke lige hvilke eksempler, eller hvad du mener med, hvor hele familier er blevet ødelagt grundet eet medlem er blevet dømt for..............?







  • #16   1. dec 2019 Joh, men nu var det lige dette jeg spørger til:

    Der har været nogle uhyggelige eksempler også her i Danmark på hvordan hele familier er blevet ødelagt fordi et medlem blev dømt på den måde. jvf. Alis


    Hvilke? Eller hvad mener du?


  • #18   1. dec 2019 #13

    Nu var det jo ikke Reagan's skyld at politi i den grad var racister, og fabrikerede bevismateriale - samt at statadvokaten i den grad ikke granskede beviser som lugtede af helvede til når det var sorte der blev anklaget. Vi ser jo i dag at stribevis frikendes efter 20-30-40 år eller mere bag tremmer.


  • #19   1. dec 2019 Ja om jeg er halv skyldig eller delvis skyldig tror jeg ikke men en del af min barndom oplevet jeg med amerikanske mariner som min mor gik sammen med så jeg har altid syntes om USA de er jo også vores venner uanset hvad ham Trump siger og Danmark er jo nu skriver jeg amerikaniseret og jeg kan godt li det syntes bare ikke om de selskaber der trækker/stjæler vores velfærd ved at tage vores penge på alverdens måder + dem der ikke betaler skat i Danmark og det ene tager det andet med sig smiley

  • #21   2. dec 2019 Claus

    Nu bliver folk som medvirker til drab dømt mildere end den som udføre drabet - hvis vi ser bort fra terror paragraffer. Men enig i at i terror sager så skulle alle som deltager på den ene eller anden måde dømmes samme straf. Men sådan er det ikke i Danmark, her er man mere blød og kigger meget mere nuanceret på deltagelse end mange andre af vores nabolande samt USA.

    Retssystemet i Danmark siger selv det er svært at dømme i sager som sympatisører som rejser til Syrien og støtter IS. Man kan heller ikke dømme folk selv om de poserer på deres Facebook med våben. Man kan dømme dem for at rejse til Syrien - og kan give mellem ½ - 2 år.

    Så Har vi LA politikere som poserer med våben på deres Facebook(2017) og leger Rambo på samme måde som danske soldater også gjorde i 2010


  • #24   2. dec 2019 #22 Alis

    Det må ikke være sådan at en diskrimineret gruppe samfundet skal dømmes anderledes end andre fordi der er nogen, der ikke kan lide dem. jvf. Alis

    Denne sætning forstår jeg ikke, i den forbindelse den er skrevet?

    For her er ikke tale om at diskriminere en gruppe. For den 'gruppe' der her er tale om, ønsker terror udført i Allahs navn mod vantro og lign, og 'den gruppe' skal skammes ud, fremvises som de udskud de er!


  • #26   2. dec 2019 Alis

    Du må være i familie med den svenske statsminister - det er samme vås han siger, som en stor del af den svenske regering måber over. Befolkningen er også målløs over at tumben kan sige at al den terror ikke skyldes indvandre - for den ville være kommet alligevel.

    Forsvare retten til at være muslimer - ??? tja som jeg kan se, så er terror i Mellemøsten rettet mod deres egne muslimer, og en lille del mod andre trosretninger. Det er jo ikke nogen andre trosretninger i Mellemøsten som forhindre muslimer at dyrke sin tro - til forskel for at muslimer brænder kirker af og dræber kristne.


  • #28   2. dec 2019 Alis

    Hvad har det at gøre med at muslimer bomber og skyder hinanden? Det er da ikke et nyt fænomen som har foregået i mere end 100 år før USA kom til Mellemøsten. Det er heller ikke USA som kræver at de afsværger deres tro - Så hvem er det som forhindre muslimer i at dyrke deres tro i Mellemøsten eller for den sags skyld Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland,England, Holland, Belgien - Alene i Danmark er der 33 moskeer, som der også står muslimer frit at oprette i ovenstående EU lande. Vi lægger endda Rådhuspladsen for deres fødder til en Fredags bøn.

    Så jeg kan ikke forstå, at de udøver terror for at beskytte retten til at være muslimer.

    Højrenationalisterne??? Hvem er de? og hvorfor er der grund til at de skal forsvare Danmark - mod hvem?


  • #29   3. dec 2019 Polysl når du stiller så afslørende modspørgsmål til en venstreradikal som Alis skal du ikke forvente nogen respons smiley

  • #30   4. dec 2019 Cody

    Spørgsmålene må da være lette, da jeg jo spørger ind til hendes udsagn - 🔊


  • #31   4. dec 2019 Ja det skulle man tro Polysl, men nu er fakta jo ikke Alis stærke side smiley

    Postulater er jo altid nemme indtil de skal begrundes smiley


  • #32   4. dec 2019 Schyyy...Alis sover endnu efter julefrokosten... smiley smiley smiley

  • #33   4. dec 2019 Madonna M smiley :-) smiley smiley

Kommentér på:
Halvskyldig - Delvis skyldig.

Annonce