{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Is-kriger.
  • #1   11. nov 2019 Når de kommer til Danmark så får de deres straf, en lejlighed, møbler, pension...for man skal nemlig straffe folk i Danmark med at overdynge dem med penge - så kan de lære det.

    Imens man så forgylder de bastarder, så render jobcenter rundt og tæsker løs på syge danskere og stopper et kamera op i røven på dem. De har nemlig ikke forståelse for at gamle Aage ikke kan mere uden ben og arme og en hjerneblødning, han er bare en simulant der gemmer sine arme og ben i skabet for ikke at blive aktiveret og komme ud og sorterer tøjklemmer i forskellige farver.


  • #2   11. nov 2019 Polysl jeg håber da at Danmark tager en eller anden terror lov i brug eller en gammel lov om landsforræderi og hvor hoved bliver fjernet fra kroppen - det er også billigere smiley

  • #4   12. nov 2019 Claus G ja det er jeg også bange for men burde Danmark have en fængsels ø eller en arbejder ø - altså tænker i at folk der er helt ude i hampen skulle være på sådan ø i ved frem for at de har bedre end vores ældre smiley

  • #7   12. nov 2019 Alis.

    Du kan blive ved med at overraske.

    Jeg troede faktisk du var gift med en IS kriger, når jeg ser dine kommentarer andre steder.


Kommentér på:
Is-kriger.

Annonce