{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Klimaforskere {{forumTopicSubject}}

Ja så ramte man lige bunden i idioti, da man fandt ud af at en del klimaforskere antal....11500 var fiktive underskrifter, det er noget af en begmand til klimadebatten. Navne som Mickey Mouse, og Dumbledore, Fu mee chu, osv...De er så taget af listen men antallet består sjovt nok.

Jeg kan godt lide at nogen tager pis på det klima hysteri med en vandstand som vil oversvømme (2 meter) dele af verden, som i min optik ikke giver mening

Lidt mærkeligt at Danmark ikke har sendt militæret til Indien for med net at indfange smog som i den grad har omhyllet New Delhi, men håber da at Greta Tunfisk kommer og belære at indere har stjålet hendes mødom.

Vores bidrag til klimaet ser jeg helst indenlands, for i det store billede gør vi ikke en forskel overhovedet, når man både i Kina, Nord Korea, Indien, USA og flere andre sviner af helvede til. I den her klima debat er vi os selv nærmest med renere byer, Og så skal regeringen stoppe med at straffe alternativ energi fordi de føler sig truet på pengepungen som så også giver en hyklerisk udseende. Man må ikke være selvforsynende i Danmark fordi skat jo skal uddele milliarder til svindlere og der er jo kun os til at betale.

Venedig vil forsvinde på trods af deres tiltag, den tror jeg på da byen i forvejen synker, men det er da ligegyldigt for de er alle nogle svindlere som utallige gange er vist på Facebook og aviser. Amsterdam - den er værre for her kan man sidde på en cafe og fyre en fed, det vil være en verdensomspændende katastrofe hvis den drukner. Men så laver man vel cafe husbåde hvor man stadig kan fede den - men nu må de jo importerer den gode røg.

Usa har helt meldt sig ud af klima debatten - de gider ikke høre Mickey Mouse proklamere at undergangen er nær - jeg forstår godt at Trump ikke gider bruge tid på det idioti som i bund og grund kun drejer sig om kolbøtter som higer efter funding for at fede den af og komme med flere dommedags advarsler. Det har vi Jehovas Vidner til så vi i Danmark er jo også dækket ind af tosser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klimaforskere
  • #1   8. nov 2019 ÅH Polysl Mickey Mouse har vel også lov til at ytre sin mening endog skriver under smiley

  • #2   8. nov 2019 Man kan være enig i klimadebatten, forskeres mening eller ej.

    Tegnene på at Jorden kæmper med sine sidste åndedrag er tydelig, og det er alt for sent at gøre noget ved det.

    Klimahysteriet nytter intet, men det er da hyggeligt at folk og politikkere kan samles om noget! (Var det for sarkastisk?)



  • #3   8. nov 2019 Cris.

    Det er nok for sent, men nu har danske forskere jo fundet ud af et stof, der indtil videre blot kaldes "X", der sørger for at der ikke kommer metan og Co2 ud af køernes numser.

    Men der er langt endnu....


  • #4   8. nov 2019 De mener de har fundet det, og det vil jo være godt.

    Men det ændrer jo ikke på noget. For når det kommer til stykket er det nok ikke prutterne fra køerne som har ødelagt ret meget.


  • #5   8. nov 2019 Jeg tror på at jorden vinder over mennesket og ja mennesket forgår jorden består i milliarder af år efter mennesket er væk smiley

  • #6   8. nov 2019 Ja 70% reduktion af Co2 er det helt store slagord i dag,
    Det pudsige er at ingen ved hvor mange tons Co2 det drejer sig om, alligevel lægger man planer og regner på hvor meget det vil koste et reducere et antal tons Co2 som man ikke kender størrelsen på.
    Og for at gøre det 100% useriøst har man ikke til hensigt at medregne den Co2 som frigives ved afbrænding af træ og piller, det skal man ikke for vi planter jo nye træer til at optage den Co2 man brænder af, men man glemmer at der går 20 til 30 år før et træ har optaget den mængde Co2 som frigives når træet afbrændes. Og så ved man ikke om al den træ der importeres medføre træ plantning i de lande man køber fra.
    Chancen for at vi engang bliver Co2 neutrale, må nok siges indtil videre er den rene utopi.
    Vi har kun en redning forude, at dommedags profetierne ikke rammer helt så hårdt som man frygter.


Kommentér på:
Klimaforskere

Annonce