{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Hurtige straf og digitale kørekort. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan regeringen lægger op til hurtigere straffe til voldsdømte og det er sku da en god ide og jeg husker at vi havde en dommer i Slagelse der var mand for sådan ide (så jeg må kalde den dommer for fremsynet) - men hvad så med dem der bare forsvare deres eget hjem?
Og hvor skal alle de voldsmænd og voldskvinder så være for som jeg forstår er der da ikke plads i fængslerne - men selvføleligt kan de jo bare blive sendt ud til de forskellige jobcenter for de kan da tage livet af folk.
Jeg læste så også om hvordan der kan/skal være et digitalt kørekort klart i 2020 og ja kommer til at tænke på alt den digitalisering og hvor jeg faktisk ser digitalisering som et godt kort til alle dem der laver digitalt svindel det bliver letter og letter for dem der bare kan det der og hvor går grænsen for hvad der kan digitaliseres.
Og mig ja jeg er jo digitaliseret i hoved og røv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtige straf og digitale kørekort.
  • #1   16. okt 2019 Jeg må indrømme jeg har aldrig forstået hvorfor man deler alt op i:

    Kørekort
    sygesikrings kort
    pensionist kort
    Pas
    osv..

    Når løsningen er så simpel som at samle alt i et kort, med en chip som indeholder alle ens oplysninger som sygdomme, blodtype, medicin osv....

    Nu vil man have kørekort i en app??

    Det mest morsomme er at det kun er indenrigs man kan bruge det digitale kørekort - så for mig at se giver det overhovedet ikke mening.


  • #2   16. okt 2019 Hmmm...nu har straks domme jo været her de seneste 10 år i mere simple sager så vidt jeg husker - at man så lover hurtigere sagbehandling kræver jo ressourcer, man skal indhente video materiale, finde vidner, udspørge vidner, omgangskreds osv...hvordan de lige vil skære den kamel - aner jeg ikke.

  • #3   16. okt 2019 Polysl jeg husker den dommer fordi det var i Sjællands tidende og huske nu det er 40 år siden smiley

Kommentér på:
Hurtige straf og digitale kørekort.

Annonce