{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Identitetsproblemer!!!
  • #1   10. okt 2019 cris7 den kvindelige mand skal jo i et hermafrodit fængsel jeg må dog sige at når denne kvindelige mand laver sådan overtrædelser ikke bare en gang men flere gange kan jeg jo godt forstå at denne kvindelige mand ikke skal eller kommer i et kvindefængsel da den kvindelige mand jo så kan forsætte med sin ugerninger.

  • #2   10. okt 2019 Det er jo simpelt....

    Der findes mand
    Der findes kvinde

    mand boller kvinde som bliver gravid

    Der findes mand
    Der findes mand
    Mand boller mand - det er så det...

    Der findes kvinder
    Der findes kvinder

    Boller de sammen kan de ikke blive gravid.

    Hvis en mand er sur over at han ikke kan blive gravid med en mand så burde de tænke lidt over hvad de lærte i Biologi timen i skolen.

    Man kan være noget så transet - men stadig ikke blive gravid.

    Så i grunden er det ikke samfundet der har et problem, det er individet..


  • #3   10. okt 2019 Polysl det er da ikke mange dage siden jeg læste om en mand der var blevet gravid og det var ikke min skyld og jeg har altså ikke noget imod de transkønnet da jeg jo går ind for frihed også inden for hvad man ønsker i kønsdeling smiley

  • #4   10. okt 2019 Leon

    Du har set for meget "TWINS) med Arnold og Danny - smiley man er ikke en mand hvis man kan blive gravid. Er man som "mand" blevet gravid er det fordi personen er i en lege alder mentalt.


  • #5   10. okt 2019 Polysl griner og nej jeg kigger på Exhamster smiley

  • #6   10. okt 2019 Men det er også alle de mærkelig ord som flere forlanger at blive anerkendt under, der er så mærkeligt.
    ciskøn, genderfuck, pankønnet og trikønnet er blot uddrag af mulighederne.

    Det findes nu engang kun 2 køn, tvekønnet er medfødt genfejl.

    Hvordan folk så vælger at leve deres liv, må de selv om, for de har både friheden og retten til det.

    Måske savner de opmærksomhed for at de er anerledes, vil ses som specielle, stolte over at være det, i al sin egen selvoptagethed?





  • #7   10. okt 2019 Cris

    Folk er selvoptaget når de arrangerer demo for at vise de er som alle andre, tjo....jeg ved godt hvad jeg er og behøver ikke at gøre andre bekendt med at jeg er som jeg er.

    Er problemet ikke mere at de ikke får den opmærksomhed som før? på trods af at folk er fuck'nd ligeglade. Kontrasten er at man godt vil vise man er som alle andre, men også vise man ikke er...underligt.


  • #8   10. okt 2019 Underlig Polysl dog så skulle du møde mig jeg har en del menneskelige fejl der er dog to små ting (min hjerne og min pik) de styre hinanden så de fylder en hel del selvom de er små smiley

  • #9   10. okt 2019 cris7 identitetsproblemer jo dem har jeg i form af en identitets krise da jeg er i tvivl om hvad der er godt og hvad der ikke er godt smiley

  • #11   12. okt 2019 Ronald, man behøver jo ikke at bevæge sig i de kredse, for de krav de efterhånden stiller sker jo også på arbejdspladser.

    Jeg vil fx. ikke finde mig i at bare fordi en mand ønsker at klæ' sig som kvinde, vil ha' ret til at bruge dameomklædning i fx. en svømmehal.
    Så længe han har en dingeldangel så hører han ikke til der.


  • #13   13. okt 2019 Jeg tager nu folk som de er uanset hvad de har af kønsproblemer smiley

  • #14   13. okt 2019 leon

    det tror jeg generelt størstedelen gør i Danmark, der hvor kæden falder af er at vi skal have smækket deres seksualitet op i hovedet med parader og alskens skriverier. Hetero render ikke rundt og flager, laver parader, og skriver alverdens steder om det at være Hetero. 🎂 💋


  • #15   13. okt 2019 Jeg tror at dét som gør mig mest knotten, er den krævende accept og tolerance, som disse mennesker med en meget anderledes levemåde, påtvinger andre.















  • #16   13. okt 2019 Cris

    Det paradoksale er at de jo har folks accept at være det vil vil. 🐱‍🐉


  • #17   13. okt 2019 Netop, de har i forvejen accepten af at leve som de vil.
    Både deres og andres seksualitet og privatliv kommer ingen ved.

    Men mange opfører sig ikke normalt, og så har det ikke noget at gøre med hvilken side de er til, men noget 'kyys' i kasketten.







  • #19   13. okt 2019 Ja er det ikke lige meget hvad man er bare man er det og jeg ja jeg forstætter med at være mig smiley

  • #21   13. okt 2019 Ronald

    ✔🎯


Kommentér på:
Identitetsproblemer!!!

Annonce