{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Økonomi. {{forumTopicSubject}}

Ja det er vel ikke en overraskels at der er et milliard underskud efter at de forskellige ministerier har fået kigget deres regnskaber efter og det syntes jeg ikke havde hørt om før - det minder mig om en kreativ tankegang da sådan undersku jo ikke vil være blevet opdaget uden den nye minister der jo ønskede at regnskaberne blev efterset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Økonomi.
  • #1   27. aug 2019 Det er normalt at man laver eftersyn af finanserne efter et regeringskifte - ulempen er ved negative tal er at man har en grund til at løbe endnu mere fra valgløfterne, Tallene bliver så højere nu hvor alle på integrations ydelse skal have 1900 kr mere om måneden + det også gælder for danskere som ikke har opnået 225 timers reglen.

    Og endnu højere nu hvor de røde bæster vil lukke op for plejekrævende flygtninge + kvote flygtninge - så tallene kan nemt ryge op i minus 5 milliarder i offentlig underskud.

    Men vi kender jo parolen, vi henter da pengene hos de aller svageste i samfundet for de har alligevel ikke kræfter til at demonstrerer, så gamle Anne må i bad 1 gang om året maden består af protein pap - mælkebøtte mælk, gulvvask hver 3 år - man fjerner alle gitre som beskytter de gamle for at falde ned af trapper - så der kommer en naturlig udskiftning - for som man kunne læse så lykkedes det et plejehjem at aflive gamle Anne efter 3 forsøg af fald ned af samme kælderskakt.

    Flere u rutinerede bliver ansat til at pleje de gamle som ikke fatter hat af medicinering og glemmer at fodre de gamle med deres 100 piller hver dag, Man glemmer også at give den gamle protein pap fordi de har glemt den gamle er komme tilbage fra sygehuset efter skader forårsaget af u kompetent behandling af de gamle.

    Politi skal der også spares på for de skal hellere bruge tid på at køre ræs på "striben" for lige at være in med de unge.

    Pengene hentes også via forhøjet afgifter på cigaretter som kommer til at koste 120 kr. for 20 stk. -

    Sygehuse privatiseres, alt bliver brugerbetalt så vi ender op med at folk skal købe sig en sundheds forsikring - for man kan ikke dappe ind på skadestuen uden at være forsikret selv om det sprøjter ud med blod - rednings køretøjer kommer kun hvis man har en forsikring, ellers må man klare sig selv.

    En USA model.....

    Imens forsætter det offentlige med at blive større, politikere forsætter med at svindle og bedrage borgere og lave særstatus som politikere for man skal ikke være lige med pøblen.

    Skat forsætter sin kamp mod den lille mand med at kræve dokumentation for et par træsko - store sager gider man ikke, 3 milliarder skylder danskere skat på den ene eller anden måde - det gider de heller ikke gøre noget ved.


  • #2   27. aug 2019 polysl det håber jeg ikke smiley

  • #3   9. sep 2019 Jeg siger ikke det er en leg at sidde på borgen. Men når jeg kigger på dette land tænker over hvordan alt bare er blevet ringere og ringere, år for år. Så sidder der virkelig nogle mennesker, på nogle poster, som de langt fra er kompetente til.
    Mennesker der tilsyneladende også mangler for hvad de selv mener de skal have i løn.
    De får sikkert et udbetalt mødetillæg en søndag, der er højere end min hårdt tjente månedsløn.


  • #4   9. sep 2019 7500-jonas at der findes folk i Danmark der bliver rigere ja Gudskelov du ved der findes mange der sætter deres egne penge i et firma hvor de så selv er chef og må tage alle de Ricci der findes så jeg syntes det er ok at de bliver rigere smiley

  • #5   15. sep 2019 #4
    Folk må da gerne tjene penge.
    Men synes du det er rimeligt at politikerne rager til sig som de gør?
    Som sagt, er det ikke en stol jeg vil sidde i. Men de lønninger og gager de tildeler sig selv er jo absurde

    http://org.enhedslisten.dk/faktaomministerpension


  • #6   15. sep 2019 7500-Jonas nej jeg syntes ikke det er ok - men jeg skulle nok kigge på det link først smiley

  • #7   15. sep 2019 7500-Jonas jeg vil ikke være minister for den løn smiley

Kommentér på:
Økonomi.

Annonce