{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Kosovos selvstændighed i orden?? {{forumTopicSubject}}

Nu jeg værken fra serbien, eller albaner. bare pure danish.

Personligt syntes jeg ikke det er i orden det de har gjordt. ikke fordi at jeg har serbiske venner der kan proppe mig med lort i hoved men fordi jeg har læst bøger oversat fra serbisk til engelsk, for at få en lidt bredere forståelse indefor emnet, end bare at læse "vestens aviser".

jeg syntes personligt ikke det er i orden, da der ser så mange historiske objeker i kosovo. bl.a. var Det første og 2. slag mod det osmanske rige på kosovo, det der gav serbien deres land tilbage efter 800 år's besidelse under det osmanske rige (tyrkerne) De første klostre/kirker. og største af dem er på dette område. og så har det jo altid været serbisk.

Det er jo ligesom at give gjellerup parken (stav) til flertallet som 100% ikke er dansk. eller at give voldsmose. eller argh ikke helt, men alligvel Nørrebro. det er jo det samme som bare at tage et hvilket som helst land, og der hvor der er flertal. er det flertallet der skulle bestemme. Syntes jeg ikke er i orde. da bl.a. denmark jo ville være delt op i flere lande. da der mange steder er et flertal af personer af anden etnisk baggrund.

Jeg vil nu høre jeres mening. og ikke alt mulligt pis og lort, da det pisser mig af !!! og vis du intet ved om sagen skal du heller ikke snakke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosovos selvstændighed i orden??
  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #1   22. feb 2008 syntes det er helt i orden. har også læst mange bøger.. kosovo og albanerne fortjener det helt 1000%

  • #2   22. feb 2008 du syntes også at gjellerup parken burde være hmm.. "ikke"dansk ??

  • #3   22. feb 2008 Who cares ? Honestly ? Bare de ikke flytter herop allesammen !!!

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #4   22. feb 2008 vi snakker om noget andet i et andet land, med et helt anden system end det vi har her hjemme. om der bor 99% perker udlæning nydansker kald det hvad du vil, det er og det bliver altid danmark, altså nørrebro og alle de andre steder. bosnien havde næsten det samme problem med serberne, kroatien også. serberne tror det stadig er yugoslavien og de skal eje det hele.

  • #5   22. feb 2008 haha smiley Who cares ... har du set hvor mange penge kosovo skal have for at blive et land smiley haha det mega meget, det vidst et eller andet med at det er en af de mest modtagende lande i 08 ! Det alligvel meget. og der er mega lang vej da de værken har eksportvare, eller kan bruges til noget smiley

  • #6   22. feb 2008 I care .. og det kan du delvis have ret i .. men stadig. det ser ikkke ud som om det er det folk hentyder til.. de hentyder til at det er flertallet der tæller.

  • #7   22. feb 2008 Er jeg godt klar over smiley .. Men så længe de selv finder ud a det og ikke brænder noget a vores a og brænder vores ambasader ned så kan de gøre hva de vil smiley Kan sku ikke kende forskel på en Serber og en Iraker osv .. potato potáto .. De snakker vel samme sprog og deler mentalitet.. Men puha det lyder til et nyt Danmark dernede hvis jeg forstår det rigtigt ? Puha :s

  • #8   22. feb 2008 jaa... passer nok meget godt.

  • #9   22. feb 2008 kan bare ikke lide tanken ... om eks. vis dk pludseligt bliver 70% udlændinge. og det skifter navn fra Danmark til pakistan smiley

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #10   22. feb 2008 Æ' sprøjtmaler ! Jeg er ikke "KUN" overfladisk!! .
    syntes det er helt forkert af dig at sige du ikke kan kende forsel. de snakker ikke sammen sprøg.. det vil sige du er fuldstændig ligeglad med alle andre lande end danmark og ingen indvandre til danmark.


  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #11   22. feb 2008 Nigga stole my yoshi!! :b @
    det gør det aldrig danmark er og bliver danmark. serbien, var der heller ike noget der hed for mange år siden det hele var yugosalavien og serberne var de stærkeste dengang de tog så det største del af landet.


  • #12   22. feb 2008 heh det var plat sagt... men da man ikke kan undvære min. 1 dum kommentar på baboom syntes jeg bare du skal gleme at han skrev det :S .. . selvom det er mega laterligt

  • #13   22. feb 2008 jo serbien var der noget der hed længe siden ... det hed det også før yugoslavien.. det blev bare til serbien "igen" eftere borgerkrigen i 1990

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #14   22. feb 2008 da var der også noget der hed kosova . albanien kroatien og bosnien. men det var under yugoslavien og serberne var de stærkeste så de tog det største del, så de gik sener i krig med kroatien og et par år efter var det bosnien,

  • #15   22. feb 2008 Rex - Forstod ikk lii noget a det sidste der, men bum bum .. Jeg er IMOD flere fjolser til Danmark ! Og jeg kan IKKE kende forskel på dem (om du kan eller ej ændrer ikke noget for mig) så forklar mig LIGE hvordan fanden det kan være forkert a mig ? smiley Kan du høre forskel på deres pølse snak ?


    Nigga nigga on the wall - Var den mytet på mig eller hvad?


  • #16   22. feb 2008 Myntet *

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #17   22. feb 2008 men ind vi snakker vider så skal jeg hører du blander ikke det der sker her hjemme med muslimer. og det i kosovo.

  • #18   22. feb 2008 serbien skal bare ned med nakken, hader det folk, og hvor det stammer fra. kommer selv fra ex yugoslavien, og har oplevet krigens grusomheder, og ved hva de har lavet, og hvordan de køre deres politik, og kosovo har ret til at blive selvstændig. Serberne har dræbt en masse mennesker i deres land, så de så senere prøvede at skjule.

  • #19   22. feb 2008 nu snakker du jo bare af had til serbere ?? og ikke om det er korrekt eller ej.

    Men R32 nej ikke rigtigt. men å den anden side lidt. syntes det der bliver gjordt nu også er fair. da det godt kan være at man i danmark har ydringsfrihed. og det skal respekteres, men at man har en landsdel i serbien som serberne vil beholde, at det så heller ikke skal respekteres er ikke fair?


  • #20   22. feb 2008 Venter stadig på noget svar smiley

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #21   22. feb 2008 Æ' sprøjtmaler ! Jeg er ikke "KUN" overfladisk!! .
    din holdning er din holdning. men du har fået den holdning af at fordi udlæninge laver lort i danmark så er alle de andre unlandske lande især muslimske lande noget lort, er selv muslimer fra makedonien, de folk der laver kaos her de er ikke muslimer efter min menning det der sker her er helt forker, altså brænde skoler af helt ærlig alle udlæninge skal være så taknemlig at de har mulighed for at arbejde gå i skole og havde det godt
    mangler intet men de misbruger det, der hvor de kommer fra der kan de ikke arbejde eller gå i skole som det passer dem.


  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #22   22. feb 2008 Nigga stole my yoshi!! :b @
    ja ja men den lansdel serberne harhaft er kun på grundt af de har dræbt 1000 vis af kosovo-albaner fordi de havde våben alt hvad de skulle bruge men. men nu når jorden drejer rund og tiden ændre sig så er kosovo lige pludselig blevet stærk nok til at stå frem, med hjælp fra alle de andre lande som usa, danmark


  • #23   22. feb 2008 REX R ! nice point ! .. jeg syntes heller ikke det er fedt at de "muslimske børn" vis man kan kalde dem det går rundt og brænder ting af osv. jeg syntes de skulle smides på gaden, eller være endnu dem der kun har opholdstilladelse, nægte at forlænge den.

    Men offtopic. er det rigtigt at svinekød ikke må spise a traditionelle grunde, ikke fordi det står i koranen?


  • #24   22. feb 2008 Det er nok bare mit had til usa. og anders foghs røvslikkeri der gør at jeg er så beskyttende.. kan virkelig ikke tåle dem.

  • #25   22. feb 2008 REx - WTF ?! Du max nummer 3 herinde a din "slags" sorry, som har en seriøs hjernemuskel og ikke bare sviner til, men kan indrømme at det ikke går hensigtsmæssigt ..! Tak! Eller, respekt ? Vel nærmere ...

    Kom igang med de andre tråde om emnet ! Der er hårdt brug for en til at tale de andre til fornuft, og nej du tar helt helt fejl a det jeg siger mester smiley hehe ... Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg synes serbien eller whatever er noget lort, på ingen måde .. Siger bare at jeg er ligeglad med hva de foretar sig DERNEDE .. Intet a det skader mig eller mit land .. DERIMOD pisser det mig så meget a og se de børn der springer rundt med deres knive engangs lightere og tændvæske og sætter ild til det meste a landet fordi de synes de har det hårdt.. Har det HÅRDT ?! Nej hovsa .. Som du selv siger så har i / de det lige netop KANONT ! Derhjemme var i alle blevet stenet eller pulet i røven for all I care .. Men her i landet har vi et mere eller mindre opdateret retsvæsen og nogle love og regler som plejer jeres interesser .. I har det skide godt her .. Det SÅ meget synd at nogle a jer bare ikke kan indse det .. Skader dem der prøver ..


  • #26   22. feb 2008 Nigga stole my yoshi!! - Hvaa .. Finder du snart frem til et svar? Har ikk hele natten sjovt nok ...

  • #27   22. feb 2008 Jeg skrev det ikke til dig xD men til
    money talks H ...

    Og hvorfor siger du i :S .. jeg er dansk 100% og alle mine forældre og tip oldeforældre.. osv..


  • #28   22. feb 2008 og har også et svar på dem der render rundt med bensin da vi mistede bilen i mandags... så de skal bare på gaden.. ikke familien men personen/personerne.

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #29   22. feb 2008 det er fordi de børn får alt af danmark alt fordi danmark vil ha at alle dens folk skal havde det godt. tror du de børn fik alt hvis de boet hvor de kom fra ikkkkkk andet end tæsk og tæsk .men her i danmark uha politiet snakker ikke pænt til os, det er sku da klart fordi du er født i danmark men du kan ikke snakke dansk i nu vågn dog op og få dig en uddannelse du har alle mulighedder her som du ikke har hvor du kommerfra

  • #30   22. feb 2008 Nigga stole my yoshi!! - Skrev så lige til Rex men okay ..

    Godt nok, bare det jeg sku vide.. Ikke svært vel smiley


  • #31   22. feb 2008 haha ja smiley ... vi ryger hen i mohammed debaten nu smiley ...men ja, dem der bor i Dk burde snakke landets sprog. og evt. tage en uddanelse, eller i vært fald ikke side på landets bistand!

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #32   23. feb 2008 Nigga stole my yoshi!! :b @
    hehe nej nej ikke i mohamed sagen men min holding er at folk siger de er ikke dansker og ikke kristene så skrådt op, nej fordi folk der laver ballade og det der sker nu er ikke muslimer de er jeg ved ikke hvad kan ikke beskrive det


  • #33   23. feb 2008 kender det godt nogle gange har man det sådan.. bare ærgeligt at et helt folk skal bedømmes på hvad 2-3 personer gør.. du skal se youtube.. alle skriver fucking serbish peapol, should just get killed, and so on.. syntes det er laterligt og gør mig enlig også lidt ked af det.. syntes det er irrieterende folk bedømmer et helt land ud fra få personer. og ikke som en helhed

  • Rex r
    Rex r Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #34   23. feb 2008 lige præcis det sammen sker her i dk men vi er mennnersker allesammen et eller andet sted ligner vi hinanden. man kan diskutere og snakke og skændes og stadig ikke få noget ud af det.

  • #35   23. feb 2008 ;).. lige mine ord smiley

  • ALI Q
    ALI Q Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #36   23. feb 2008 Selvfølgelig skal kosova have lov til at være selvstændige hvorfor skal de gå og høre på serberne.
    Du kan ikke få korrekte svar i en bog man skulle havde været dernede så ville du selv have sagt ja til at de bliver et selvstændigt land koste hvad det vil.
    Serberne er så sultne efter at have mest "land"


  • #37   23. feb 2008 edo G du var måske dernedee ... Det er usa da også. de er fanme sultne efter land og olie.

  • ALI Q
    ALI Q Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #38   24. feb 2008 Min mening er bare at de skal have lov til det og ønsker dem sq tillykke med det smiley

  • #39   24. feb 2008 Øøøh .. Hed det ikke KosoVO? Hvor kom "va" lige ind i billedet ? :s

  • #40   25. feb 2008 det var albanerne der pludselig fyrte lort at og så blev det til VA og ikke VO

  • Turanist B
    Turanist B Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #41   26. dec 2008 Ok men hvad syntes du om serberne dræbte 8000 muslimer ved Sebrenica. Ved ikke helt men jeg har ingen respect for Serber. Ikke alle Seber men dem der støtter regeringen.

Kommentér på:
Kosovos selvstændighed i orden??

Annonce