{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Udrejsecenter Sjælsmark. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så her til aften noget om udrejsecenter Sjælsmark og jeg må sige at når jeg høre mindre børn der taler pære dansk og som opføre sig pænt - men så kan have angst.
Bliver jeg vred på vores system - for hvorfor ikke lade de børn få deres livschance ved at give dem den uddannelse de drømmer om og deres forældre står som jeg så det som krigs eller politiske flygtninge og de går under den kategori som jeg mener at Danmark bør modtage.
Og jeg skogre nok ikke de store point på min tale - men det bekymre mig nu ikke ret meget - når jeg tænker på de børn.
Og det er jo i altverdensbørn vi lægger det frø der kan afgøre verdens fremtid og jeg bliver ved med at tænke på at de bare var så dygtige til dansk og der må bare være en årsag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udrejsecenter Sjælsmark.
  • #1   29. maj 2019 Jeg har ikke set udsendelsen - men er det ikke forældrene, der holder børnene som gidsler?
    Forholdene er sådan, at det er vurderet, at de ikke er i fare, når de kommer hjem til deres hjemland,


  • #3   29. maj 2019 Busmann og Annella jeg tænker at vi eller at jeg gerne tager imod politiske og krigsflygtninge der opføre sig pænt og ja Danmark er et lille land så at trække en streg i sandet er godt - dog tænker jeg på hvordan vi vil have det i samme situation smiley

  • #4   30. maj 2019 Sjælsmark er for udviste og hvorfor skal vi give dem en chance,? forældre har selv valgt at flygte igennem en masse sikre lande for så at få at vide at de at der ikke er grundlag for asyl. Det kan ikke være vores ansvar at forældre er så ansvarsløse.

    Danskere vader rundt i forvirring at flygtninge skal integreres, nej de skal ikke integreres for så giver hele flygtninge apparatet ingen mening. De må opholde sig i Danmark indtil de kan rejse tilbage. Afviste flygtninge og deres afkom skal heller ikke integreres uanset om de er god sproglig for så giver afviste centre heller ingen mening.


  • #5   30. maj 2019 Det hedder, at sagsbehandlingen i "udvisningsservice" skal være individuel.
    Det har "udviserne" aldrig fattet!

    De få, der har arbejde, og forsørger sig selv og familien, bør ikke behandles efter et tilfældigt regneark, som ikke kan tage hensyn til deres situation.

    De har vist, over for samfundet, at de gerne vil være her, og vil gerne sørge for sig selv. Desværre er de langt nemmere at sende hjem, end de, der er kriminelle og samfundsnassere "på fuld tid", der har et mellemværende med politiet i hjemlandet, som de er flygtet fra.

    Er det grund til asyl, hvis man er "forfulgt", alene fordi man har lavet grov kriminalitet i hjemlandet? (bortset fra dem, der har været kritiske over for et dårligt styre i landet, og derfor fængslet)

    Få dog de kriminelle og "bistandsnassere" sendt hjem hurtigst muligst.
    Det kan kun gå for langsomt!


  • #6   30. maj 2019 #5 Enig Busmann

    Der er ingen individuel sagsbehandling i Udlændingestyrelsen/Udlændingenævnet.

    Det går kun ud på udvisning, og at finde den mindste detalje, der kan godtgøre det.

    Jeg véd det fordi jeg har set papirer fra en god veninde, der har en virkelig god mand, som hun har kendt i 7 år, været gift med i mere end 3 år. Han er født i et muslimsk land, men ønsker ikke at være muslim, hvilket har afstedkommet trusler fra hans familie, tidligere venner m.m. De elsker virkelig hinanden, er oprigtige. Han vil opfylde alle de krav der stilles. (meget kort fortalt).
    De søgte familie sammenføring. Opfyldte alle regler, boede sammen, og havde alt tilfælles, så der burde jo ikke være nogen problemer.

    Men jo, Udlændingestyrelsen antog, trods det modsatte var bevist, at det var et proforma ægteskab! Han blev udvist!
    Udlændingestyrelsen har lov til at 'antage', tro, mene, som de vil, hvilket ikke engang vil have sin gang i et retslokale, hvor kriminelle skal stå til ansvar. For så ville de blive frikendt.

    Så er der jo også flere, som har fået forkerte oplysninger, når de har henvendt sig til Udlændingestyrelsen, omkring børn der skulle familiesammenføres, såsom Mint-sagen.

    Ja, der skal være stram udlændinge politik, men helt sikkert ikke på den måde som det fungerer nu.
    For man smider gode og oprigtige mennesker ud, mens man beholder folk, der ofte grundet svær kriminalitet for lov at blive, eller fordi man ikke må sende voldtægts/mordere/kriminelle bandemedlemmer tilbage til en uvis skæbne.

    Der er noget galt, og igen vil jeg påpege at sund fornuft, balance i ting, er så vigtig.







  • #7   30. maj 2019 Ja hvis jeg nu siger til jer at de utilpasset unge/voksende kunne sendes hjem og de flygtninge der opføre sig ordenligt kunne forblive i Danmark det giver da mening i min verden smiley

  • #8   30. maj 2019 Leon

    Lad os lige sorterer i afviste og dem som har fået opholdtilladelse. Jeg vil skide på om de afviste opføre sig ordentlig de skal bare hjem ved første lejlighed.


  • #9   30. maj 2019 Polysl du er en hård mand og jeg er nok for blød smiley

  • #10   30. maj 2019 Leon

    Jeg er realist og vi kan som sådan afskaffe asyl apparatet hvis det stod til dig, Vi er nød til at sorterer - selvom den sortering ikke er faldet heldig ud hvis man ser på kriminel statistikker. Somalier topper i kriminalitet både i Danmark og andre lande omkring os. Så klar at man skal fravælge den type mennesker.


Kommentér på:
Udrejsecenter Sjælsmark.

Annonce