{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Paludan versa Glistrup? {{forumTopicSubject}}

Tv-vært Abdel Aziz Mahmoud er nu den lykkelige ejer af stram-kurs.dk

Han har købt domænet og det er Paludan ikke særlig glad for at hans domæne får så mange hit specielt da den bliver videresendt til Mino.dk som står for noget helt andet end stram-kurs. Siden får så mange hit at den står stille.

Man skriver det er ulovligt at omdirigerer trafikken til Mino.dk - det er naturligvis noget vrøvl, da man i kontrolpanel hos sin udbyder kan lave en redirect - dvs. at alle besøgende på stram-kurs.dk ledes til Mino.dk - hvis det så er ulovligt er udbyder med til at lave noget ulovligt... så det er det værste vås...

For mig er det en kiosk basker af format - om ikke andet humoristisk, drilagtigt.

https://bit.ly/2GUwszv

Brev til DK Hostmaster.dk fra Paludan

//citat

På vegne af partiet Stram Kurs skal jeg hermed begære, at domænet stram-kurs.dk suspenderes i medfør af punkt 9.3 i DK Hostmasters vilkår.

Der er tale om, at en privatperson har købt domænet og via domænet sender trafik videre til foreningen MINO Danmark, som har en helt anden politik end Stram Kurs.

Vores potentielle vælgere vil derfor ikke blive ført til vores hjemmeside, men til en hjemmeside med en modsatrettet politisk profil.

Dette krænker væsentlige samfundsinteresser (ulovlig påvirkning af folketingsvalget 2019). Da valget kan udskrives når som helst, så kan sagen ikke afvente en afgørelse fra Klagenævnet for Domænenavne.

Ligeledes opfyldes betingelserne for suspension i medfør af punkt 9.2 om åbenbart forveksling.

Med venlig hilsen

Rasmus Paludan, Partileder.
//citat slut


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paludan versa Glistrup?
  • #1   2. maj 2019 Jeg tager gerne Glistrups parti og han var da ikke ekstrem smiley

  • #2   2. maj 2019 leon

    Jeg hæfter mig ved formuleringen af >Paludans brev til dk hostmaster som oser af børnehave - for mig er hele sagen enorm morsom....

    ja jeg var også Glsitrup fan i sin tid - men han kunne ikke provokerer nok inden for lovens rammer - havde han det, var partiet her stadig.


  • #4   2. maj 2019 Alis

    Det er helt bevist - fra Abdel Aziz Mahmoud -

    Paludan bruger sproget til at vække de rundbords prædikaner som huserer i vores samfund.


  • #7   2. maj 2019 10.000 kr.

    ville være en god fortjeneste da det koster ca. 50. kr.


  • #9   2. maj 2019 Nu bryder jeg mig ikke om den måde Rasmus Paludan agerer, for jeg anser ikke mig selv som racist, selvom Alis nok mener noget andet.
    Jeg synes Paludan er gået over stregen.
    Jeg kender mange muslimer, har arbejdet sammen med mange, og de er gode nok, men der er vel en skare på 10% som er det rene lort, og dem vil jeg gerne sparke ad helvede til, men jeg kan ikke generalisere muslimer over en kam.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 358 Svar: 3.298
    #10   6. maj 2019 1 maj kørte jeg en runde i fælledparken.

    Ser en masse godt bevæbnede betjente stå inden for en 'indhegning' hvor der er sat plastikbånd rund om en masse træer. Der står en lille skare mennesker og stille ser på. Tænkte, det så da mærkeligt ud!

    Så opdager jeg Paludan. Han går sådan lidt rundt, så kaster han koranen til en ældre mand, der er med ham inde i cirklen. Den ældre mand lunter afsted for at samle den op, og forsøger at kaste den tilbage.

    Det var simpelthen så komisk og latterligt. smiley

    Folk gad ikke at reagere på det, men rystede bare på hovedet og gik, hvilket jeg også gjorde.

    På samme måde burde de reagere, på steder hvor Paludan forsøger at provokere til optøjer.

    Ignorér ham, vend ryggen til ham, og lad ham stå alene med sit latterlige stunt.



Kommentér på:
Paludan versa Glistrup?

Annonce